• Halloo..:]
    Ik zou graag effe willen praten over Onzekerheid x3
    Het is misschien niet helemaal off-topic, maar dat maakt niks uit.
    Ik zelf, ben een nogal groot slachtoffer van onzekerheid..
    Want ik vind mezelf te dik, ik vind mezelf lelijk, en jullie kennen dat allemaal vast wel.. [Behalve jij, hea Siham? Jij bent te popu daarvoor xD]
    Dus wat vinden jullie waarvan?
    En wat vinden jullie ervan dat ik onzeker ben? [Ja aniks hea? Want je kent me zeker nie xD]


    all I want for christmas is a girlfriend

    whahahah ik ben ech popu x'D jezus zeg in ieder topic komt zo wat mijn naam voor :Y)

    Nou een tijdje geleden was ik ook niet zeker over mezelf,maar je moet gewoon jezelf populair vinden en zeggen dat je geweldig bent,dan ben je gelijk van die onzekerhied af(:


    Lalalalalalalala.

    on klare shit..Iedereen is beautiful en JIJ ook niet vergeten he en Iedereen is Uniek meid..Zoals jouw is er maar een..Ja oke ik heb een tweelingzus van mij is er geen een :P


    PLAYING WITH YOUR BOYFRIEND AND MAKE USS FAMOUS BITCH

    Okee dit moet effe;
    Ik ben vandaag achter iets gekomen..
    Iets heeel belangrijks..
    Namelijk..
    [Let goed op!]
    IK BEN EEN KUDKIND!


    Want ik ben niet met de keizersnee geboren (A)
    Sorry mods, maar het is pure logica (A)


    all I want for christmas is a girlfriend

    Ik heb een TE groot ego. Je mag wel wat van mij hebben hoor :P.

    xx

    En ohja mensen die je lelijk noemen gewoon RAMMEN!!, Want zeggen dat jij lelijk bent maakt hun heus niet mooier en euhm als ze dat zeggen zouden die gassie's ook nog KEIHARD liegen. Als je dat maar onthoud!

    xx

    p.s. NEEM NOOOOOOOOOOOITT TIPS van mij aan want ik pak eht altijd verkeerd aan, Maar voor mij maakt het niet uit ik mag het (zie daar speelt mijn TE grote ego weer!).

    Ik heb een TE groot ego. Je mag wel wat van mij hebben hoor :P.

    xx

    Wahaa bedankt xD
    Nouja, mijn probleem is gewoon dat ik vrienden wil maken, maar het gewoon niet durf ><
    Dus nu pak ik het eens zo aan;
    Wie wil er vriendjes zijn? :Y)
    xD


    all I want for christmas is a girlfriend

    Okee dit moet effe;
    Ik ben vandaag achter iets gekomen..
    Iets heeel belangrijks..
    Namelijk..
    [Let goed op!]
    IK BEN EEN [strike]KUD[/strike]KIND!


    Want ik ben niet met de keizersnee geboren (A)
    Sorry mods, maar het is pure logica (A)
    WOOO off topic op een off topic.


    You'd took my breath but I'll survive.

    Ik ben ook geweldig onzeker enzo als ik mensen niet ken; maar als ik eens los kom valt het best mee. Volgens mij word je daar gewoon mee geboren.. (flower)


    Tanya is de beste.

    J emoet gewoon voor de spiegel staan en alle mooie dingen aan je opnoemen, Binnen en buitenkant, en dat opschrijven op een blaadje en goed bewaren, en als je je onzeker voelt ga je weer met dat blaadje voor de spiegel staan, niemand hoeft te weten wat er in staat, alleen jij, zeker weten dat het helpt, heb ik ook gedaan..:P alleen niet met opschrijven:P(A)xD


    My fairytail stinks, does yours?

    (...)
    Wahaa bedankt xD
    Nouja, mijn probleem is gewoon dat ik vrienden wil maken, maar het gewoon niet durf ><
    Dus nu pak ik het eens zo aan;
    Wie wil er vriendjes zijn? :Y)
    xD


    Nou alsjeblieft meid. Ik geef het je met plezier. Dan heb ik weer wat minder gezeur over mijn VEEEL TE GROTE ego :$.

    xx

    (...)WOOO off topic op een off topic.

    [/sarcasmetotheteinde]


    all I want for christmas is a girlfriend

    (...)
    Wahaa bedankt xD
    Nouja, mijn probleem is gewoon dat ik vrienden wil maken, maar het gewoon niet durf ><
    Dus nu pak ik het eens zo aan;
    Wie wil er vriendjes zijn? :Y)
    xD


    IK wil vriendje zijn. en je mag d ehelft van mijn ego hebben (ohja dan heb jij ook ee veeelst te groot ego hea) zo groot is mijn ego.

    (...)

    IK wil vriendje zijn. en je mag d ehelft van mijn ego hebben (ohja dan heb jij ook ee veeelst te groot ego hea) zo groot is mijn ego.

    Whaa xD


    all I want for christmas is a girlfriend

    (...)
    Whaa xD

    ECHT WAAR HOOR!!

    xx

    Ja ik,, ik ken dat, het hele gezeik staat op mn profiel, ik ga het hier niet stoppen, dat is vervelend voor anderen.


    I wonder, does he ever think; omg there she is! <3