• Iedereen wil wel eens een complimentje ontvangen. En iedereen geeft wel eens complimenten aan een ander. Aan wie wil jij een complimentje geven, en waarom?
    Laat zien hoeveel je om een ander geeft door hem/haar een berichtje te sturen. Het kan iemands dag helemaal maken. (:




    [ bericht aangepast op 15 april 2015 - 18:25 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Super leuk, Yolanda! (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dit is echt prachtig! Ik vind het een geweldig idee en ben blij dat je er mee gekomen bent!
    Hopelijk ontvang je zelf ook nog een hoop complimentjes! (flower)


    Heh~

    Awe leuk joh die positiviteit! ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Hartstikke leuk idee! (H)

    Super idee Yolanda! :3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Leuk dat iedereen zo enthousiast is! :3 Nu moet iedereen nog complimentjes voor mensjes naar mij PB'en en dan komt het helemaal goed, ghehe. C:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Leuk idee en ik wil nu echt geen roet in het topic gooien, maar onbewust denk ik dat het mensen wel kan beledigen. Nou maakt het mij niets uit, maar ik kan me best voorstellen dat users zich hierdoor naar gaan voelen omdat ze geen complimenten krijgen. (Vaak schrijven toch vrienden complimenten naar elkaar.) Verder is het echt wel een goed idee hoor Yolanda! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Super idee! (:

    — maar wat Tialda zegt, is wel waar. Maar misschien moet ik dan iedereen dat ik tegenkom op het forum, complimenteren ^^

    [ bericht aangepast op 15 april 2015 - 20:46 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Uptown schreef:
    Super idee! (:

    — maar wat Tialda zegt, is wel waar. Maar misschien moet ik dan iedereen dat ik tegenkom op het forum, complimenteren ^^


    Haha- daarom zat ik ook te twijfelen of ik het wel zou posten, want dat is natuurlijk ook onbegonnen werk. (:

    [ bericht aangepast op 15 april 2015 - 20:47 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Wat een leuk idee!!
    Ik denk dat veel mensen hier blij van gaan worden ;)
    Top idee!!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    xBooBear schreef:
    Leuk idee!


    echt een goed idee

    [ bericht aangepast op 15 april 2015 - 20:48 ]


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Fereale schreef:
    (...)

    Haha- daarom zat ik ook te twijfelen of ik het wel zou posten, want dat is natuurlijk ook onbegonnen werk. (:


    We kunnen samenwerken?! :'D Complimenten van Tialda en Qing :'D en dan iedereen die we tegenkomen ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik heb me momenteel beperkt tot een aantal complimenten, binnenkort breid ik ze uit (:


    16 - 09 - '17

    -Ik ben op mobiel en ga even niet quoten-

    Maar daar had ik on eerlijk te zijn niet aan gedacht. Ook omdat ik zelf zoiets heb van dat ik onbekende mensen die niet in mijn vriendenkring zitten ook een complimentje wil maken wanneer ik iets kan bedenken en denk die persoon er blij mee te kunnen maken.
    Maar dat doet vast niet iedereen en het is inderdaad mogelijk dat mensen zich buitengesloten/niet goed/leuk genoeg gaan voelen.
    Dat is niet mijn bedoeling though. Ik dacht juist dat het leuk zou zijn. Maar ik begrijp jullie wel.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Uptown schreef:
    Super idee! (:

    — maar wat Tialda zegt, is wel waar. Maar misschien moet ik dan iedereen dat ik tegenkom op het forum, complimenteren ^^


    Ja inderdaad..
    Dus hierbij:

    Aan iedereen die dit leest,
    Je bent waardevol en geweldig!
    Je bent prachtig, en als mensen het tegendeel beweren, kijken ze gewoon niet goed genoeg.
    Echte schoonheid zit vanbinnen, en sommige mensen zijn gewoon te koppig om dat ook te zien.
    Je bent slim op jou mooie creatieve manier (als dat slim zijn in economie (of noem maar op) is, ben je daar slim in in jóúw geweldige manier!)
    Elke dag maak je wel mensen blij, door er alleen maar te zijn.
    You are B-E-A-utiful!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.