• Iedereen wil wel eens een complimentje ontvangen. En iedereen geeft wel eens complimenten aan een ander. Aan wie wil jij een complimentje geven, en waarom?
    Laat zien hoeveel je om een ander geeft door hem/haar een berichtje te sturen. Het kan iemands dag helemaal maken. (:




    [ bericht aangepast op 15 april 2015 - 18:25 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ik wil JOUW nogmaals bedanken dat je me in de komende tijd gaat helpen met plaatjes bewerken (flower)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Ik had je beloofd even een kijkje te nemen en ik vind het een erg leuk initiatief. c; Ik ga even nadenken. ^^
    [ Dit is Aimée uit de app trouwens (': ]

    [ bericht aangepast op 15 april 2015 - 20:57 ]


    Caution first, always.

    Cwtch, anders moet de persoon die iemand anders wil complimenteren, ook een compliment schrijven die jij dan aan verschillende willekeurige users stuurt.
    Ook dan kan het gebeuren dat je iemand overslaat, maar joh, jij bent ook maar een mens.
    in ieder geval maak je er mensen blij mee!

    [ bericht aangepast op 15 april 2015 - 20:59 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Misschien is het beter om gewoon alle complimenten anoniem te doen en als mensen het zo graag willen, hun naam eronder te zetten? De meeste vrienden hebben meestal toch wel door wie het compliment heeft gestuurd door inside jokes ofzo. En dat maakt de drempel om complimenten te sturen naar anderen wat lager. Het voelt gewoon zo raar als een hele bladzijde van één persoon is ofzo. Oké laat maar.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Je kan nou eenmaal niet iedereen gelukkig maken, we moeten blij zijn dat Yolanda het idee had om toch wat mensen gelukkig te maken. ;3


    Your make-up is terrible

    Jep inderdaad


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik vind het een mooi idee.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Naja I don't know. Ik vind mijn idee eigenlijk best wel heel leuk. En ik wil niet alles anoniem maken, juist omdat ik het zelf nog wel eens leuk vind om mensen een complimentje te maken maar dat ze wéten dat het van mij is. En met andere personen doe ik het liever anoniem. Omdat ik het een beetje eng vind om ze aan te spreken of wat dan ook. Dus ik vind dat beide opties gewoon mogelijk moeten zijn.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Cwtch schreef:
    Naja I don't know. Ik vind mijn idee eigenlijk best wel heel leuk. En ik wil niet alles anoniem maken, juist omdat ik het zelf nog wel eens leuk vind om mensen een complimentje te maken maar dat ze wéten dat het van mij is. En met andere personen doe ik het liever anoniem. Omdat ik het een beetje eng vind om ze aan te spreken of wat dan ook. Dus ik vind dat beide opties gewoon mogelijk moeten zijn.


    En zo is 't maar net, Yo • je idee is fantastisch zo en het zou zonde zijn als je alles anoniem ging maken. You rock.


    Beckendorf schreef:
    (...)

    En zo is 't maar net, Yo • je idee is fantastisch zo en het zou zonde zijn als je alles anoniem ging maken. You rock.


    Yeah!


    Your make-up is terrible

    Haha thanks. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Krijgt degene die een compliment krijgt ook een berichtje?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Blackthorn schreef:
    Krijgt degene die een compliment krijgt ook een berichtje?




    Já! Dat sowieso! Staat ook in het uitleg-hoofdstuk. (: Ik stuur ze persoonlijk een PB, óf de complimentmaker stuurt de mensen voor wie het bestemd is zelf een berichtje. Het is aan de ander om te beslissen of die de becomplimenteerden op de hoogte stelt of dat ie liever heeft dat ik het doe. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Cwtch schreef:
    (...)



    Já! Dat sowieso! Staat ook in het uitleg-hoofdstuk. (: Ik stuur ze persoonlijk een PB, óf de complimentmaker stuurt de mensen voor wie het bestemd is zelf een berichtje. Het is aan de ander om te beslissen of die de becomplimenteerden op de hoogte stelt of dat ie liever heeft dat ik het doe. ^^


    Dan heb ik over dat stuk heen gelezen. Sorry dat ik een vraag stelde die al beantwoord was.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Blackthorn schreef:
    (...)

    Dan heb ik over dat stuk heen gelezen. Sorry dat ik een vraag stelde die al beantwoord was.


    Haha, is geen enkel probleem! Liever een vraag nog eens beantwoorden dan dat ie niet gesteld wordt en jij je de hele tijd bedenkt hoe het nu precies zit. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •