• waarschijnlijk hebben een paar van jullie het al gehoort
    1D staat niet meer op de site van Modest! management. Een aantal zeggen dat dit is om zayn van de pagina af te halen maar ook op de site van 1d zelf staat niks meer over Modest!

    wat denken jullie dat 1d weg is bij Modest? en zo ja wat denken jullie dat er nu gaat gebeuren?

    Als dat gebeurt, dan hoop ik dat Larry uitkomt, lol. Maar dat is mijn kinderdroom. We shall see. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Ze staan al bijna een jaar niet meer op de site van Modest! toch? Maar Modest! nog wel op hun site


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    @Derks nee dat ook niet meer

    Mulleroni schreef:
    Als dat gebeurt, dan hoop ik dat Larry uitkomt, lol. Maar dat is mijn kinderdroom. We shall see. :Y)


    Ik ben het helemaal met je eens

    Ik hoop inderdaad dat ze echt weg zijn bij modest


    Treat people with kindness

    Ze hadden toch een zoveel jaar contract? Ik denk dat het nu gewoon afgelopen is en dat ze het niet (wilde) verlengde, dus dan zijn ze inderdaad weg bij Modest. Of het iets te maken heeft met het feit dat Zayn weggegaan is of niet (contractbreuk?) weet ik natuurlijk niet, maar het is mogelijk.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ilunga_ schreef:
    Ze hadden toch een zoveel jaar contract? Ik denk dat het nu gewoon afgelopen is en dat ze het niet (wilde) verlengde, dus dan zijn ze inderdaad weg bij Modest. Of het iets te maken heeft met het feit dat Zayn weggegaan is of niet (contractbreuk?) weet ik natuurlijk niet, maar het is mogelijk.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Iedereen zegt iets anders, dus ik weet het niet zeker.

    Maar ja, hoeveel ik Modest haat, denk ik niet dat andere veel beter zijn hoor.


    wat was dit ookalweer