• IK ZOEK GEEN COVER MEER.

    Oke, titel is misleidend. Maar ik wou toch even iets anders hebben dan heel simpel 'cover gezocht'. XD
    Omdat mijn lieve hersenen weer met inspiratie aankwamen, ben ik weer een story rijk. Alleen ben ik niet gezegend met coverskills. Hierbij zoek ik dus weer een cover.

    Wat ik zoek.
    Ik heb geen plaatjes. Omdat ik echt vreselijk ben met plaatjes zoeken en altijd de verkeerde of juist met lelijke plaatjes aan komt lopen. Maar in mijn gedachten zie ik dus tralies van een gevangenis en een huilende meisje die best jong is. (15-20 jaar oud)Geen gezich zou nog beter zijn. Maar moest je een perfecte meisje gevonden hebben, be my guest. Het cover zelf is best donker en geeft een creepy gevoel. Verder een huisje die tussen armzalig en een gewoon huisje is. En wat vooral niet kan missen zijn de bossen.

    Titel en inhoud story.
    Heel kort gezegd: het gaat over een kleine stad waarbij er iemand is die donkere geheimen van de bewoners aan de wereld bekend maakt. En de hoofdpersoon weet gewoon dat zij de volgende is die aan de beurt is. Maar het gaat natuurlijk veel dieper dan dat. Ik kan moeilijk alles spoilen xp.
    Het titel is: Hunting Secrets. En omdat het woord 'hunting' in het titel voorkomt, wil ik tussen de twee woorden een pijl en boog hebben.

    Beloning & deadline.
    De beste cover krijgt 15 credits. Deadline is zondag 12 april om 22:00uur.

    [ bericht aangepast op 13 april 2015 - 0:12 ]


    -

    Sorry voor de verkeerde link(en) ik heb het aangepast, hopelijk is het nu beter.
    @Herrera: Wat vind je


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    maar wat vind je nu eigenlijk van die andere?


    I'm sick of seeing my face but I'm allowed to be sick of seeing my face cuz it's my fucking face

    maymeerminlove schreef:
    maar wat vind je nu eigenlijk van die andere?


    Joh, ze zal vanavond wel bekend maken welke cover ze het mooiste vond. ;)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ja idd denk ik ook


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    maymeerminlove schreef:
    maar wat vind je nu eigenlijk van die andere?


    Geduld is een schone zaak (:


    16 - 09 - '17

    Cwtch. oh, woepsie........................


    I'm sick of seeing my face but I'm allowed to be sick of seeing my face cuz it's my fucking face

    Maaaartje schreef:
    Sorry voor de verkeerde link(en) ik heb het aangepast, hopelijk is het nu beter.
    @Herrera: Wat vind je


    maymeerminlove schreef:
    maar wat vind je nu eigenlijk van die andere?


    Om 22;00 uur zal ik kiezen ;)


    -

    ok


    I'm sick of seeing my face but I'm allowed to be sick of seeing my face cuz it's my fucking face

    Okee topp
    Veel succes!!
    Ik zag dat er hele mooie bij zaten (dus daarom het succes wensen)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.



    Wat vind je ervan? Als je een deel anders wilt, kan ik wel nog iets proberen (;


    Insanity is all around us.



    Ik heb nog een tweede gemaakt (:


    Insanity is all around us.

    Ik wilde nog wel wat proberen, maar ik denk niet dat ik het nog red. xD


    Credendo Vides

    Sorry voor het late bekendmaking.
    Ik heb een top 3 gemaakt en ik kan onmogelijk alle 3 covers kiezen. Spijtig. Dus heb ik maar voor die van DreamerN gekozen. Congraaatz *O*


    -

    Proficiat aan de winnaar!

    Kan je laten weten wanneer je verhaal online komt? Het ziet er wel leuk uit (:


    We are only a moment.

    Yeaaaaj~! Gefeliciteerd DreamerN ^-^
    En net zoals hierboven, ben ik wel geïnteresseerd in het verhaal ;D


    I make you sad, because everyone keeps making you happy. You can't be truly happy, if you're "happy" all the time.