• IK ZOEK GEEN COVER MEER.

    Oke, titel is misleidend. Maar ik wou toch even iets anders hebben dan heel simpel 'cover gezocht'. XD
    Omdat mijn lieve hersenen weer met inspiratie aankwamen, ben ik weer een story rijk. Alleen ben ik niet gezegend met coverskills. Hierbij zoek ik dus weer een cover.

    Wat ik zoek.
    Ik heb geen plaatjes. Omdat ik echt vreselijk ben met plaatjes zoeken en altijd de verkeerde of juist met lelijke plaatjes aan komt lopen. Maar in mijn gedachten zie ik dus tralies van een gevangenis en een huilende meisje die best jong is. (15-20 jaar oud)Geen gezich zou nog beter zijn. Maar moest je een perfecte meisje gevonden hebben, be my guest. Het cover zelf is best donker en geeft een creepy gevoel. Verder een huisje die tussen armzalig en een gewoon huisje is. En wat vooral niet kan missen zijn de bossen.

    Titel en inhoud story.
    Heel kort gezegd: het gaat over een kleine stad waarbij er iemand is die donkere geheimen van de bewoners aan de wereld bekend maakt. En de hoofdpersoon weet gewoon dat zij de volgende is die aan de beurt is. Maar het gaat natuurlijk veel dieper dan dat. Ik kan moeilijk alles spoilen xp.
    Het titel is: Hunting Secrets. En omdat het woord 'hunting' in het titel voorkomt, wil ik tussen de twee woorden een pijl en boog hebben.

    Beloning & deadline.
    De beste cover krijgt 15 credits. Deadline is zondag 12 april om 22:00uur.

    [ bericht aangepast op 13 april 2015 - 0:12 ]


    -

    Hier heb ik een cover:



    hopelijk vind je het wat.
    x

    Ik wil jullie eraan herinneren om tussen t titel een pijl en boog in te plaatsen. Dat wil dus heel graag in!


    -

    Plaatje is aanklikbaar. C:




    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •



    Ik heb er even snel eentje in elkaar geflanst met Picmonkey, maar ik ben er niet echt tevreden mee~ Misschien dat ik morgen nog iets ga proberen ^-^

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 21:42 ]


    I make you sad, because everyone keeps making you happy. You can't be truly happy, if you're "happy" all the time.

    Ah, pijl en boog moet ertussen :c Whoops~?


    I make you sad, because everyone keeps making you happy. You can't be truly happy, if you're "happy" all the time.

    Ik wil ook wel wat proberen, weet alleen niet of ik de deadline haal :)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Dae schreef:



    Ik heb er even snel eentje in elkaar geflanst met Picmonkey, maar ik ben er niet echt tevreden mee~ Misschien dat ik morgen nog iets ga proberen ^-^



    KKSSSSSSSST! Scheer je weg! Die cover is vet mooi, daar kan ik niet tegenop! D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •


    Zoiets?


    We are only a moment.

    Cwtch schreef:
    (...)


    KKSSSSSSSST! Scheer je weg! Die cover is vet mooi, daar kan ik niet tegenop! D:

    M-maar...Jouw cover~ ;n;


    I make you sad, because everyone keeps making you happy. You can't be truly happy, if you're "happy" all the time.

    Ik heb ook iets geprobeerd. :]
    Misschien probeer ik later nog iets. Ik hoop dat je het iets vindt.

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 22:15 ]


    She was always looking for more..

    Xya schreef:
    Ik heb ook iets geprobeerd. :]
    Misschien probeer ik later nog iets. Ik hoop dat je het iets vindt.



    Die is ook al zo mooi~ :9~


    I make you sad, because everyone keeps making you happy. You can't be truly happy, if you're "happy" all the time.

    Ik zal morgen of overmorgen iets voor je proberen :)


    It's about time that I came to start the party

    Winnie_The_Lou schreef:
    Hier heb ik een cover:



    hopelijk vind je het wat. Je kan oook zeggen wat ik moet veranderen. En ik heb alleen een pijl
    x

    Hoe the hell vinden jullie al die awesome plaatjes voor die über geweldige covers? Ö


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb maar twee plaatjes gebruikt XD




    Maar ik heb mijn zoektermen in het Engels geschreven, hierdoor vind ik meestal mooiere plaatjes ^-^


    I make you sad, because everyone keeps making you happy. You can't be truly happy, if you're "happy" all the time.