• IK ZOEK GEEN COVER MEER.

    Oke, titel is misleidend. Maar ik wou toch even iets anders hebben dan heel simpel 'cover gezocht'. XD
    Omdat mijn lieve hersenen weer met inspiratie aankwamen, ben ik weer een story rijk. Alleen ben ik niet gezegend met coverskills. Hierbij zoek ik dus weer een cover.

    Wat ik zoek.
    Ik heb geen plaatjes. Omdat ik echt vreselijk ben met plaatjes zoeken en altijd de verkeerde of juist met lelijke plaatjes aan komt lopen. Maar in mijn gedachten zie ik dus tralies van een gevangenis en een huilende meisje die best jong is. (15-20 jaar oud)Geen gezich zou nog beter zijn. Maar moest je een perfecte meisje gevonden hebben, be my guest. Het cover zelf is best donker en geeft een creepy gevoel. Verder een huisje die tussen armzalig en een gewoon huisje is. En wat vooral niet kan missen zijn de bossen.

    Titel en inhoud story.
    Heel kort gezegd: het gaat over een kleine stad waarbij er iemand is die donkere geheimen van de bewoners aan de wereld bekend maakt. En de hoofdpersoon weet gewoon dat zij de volgende is die aan de beurt is. Maar het gaat natuurlijk veel dieper dan dat. Ik kan moeilijk alles spoilen xp.
    Het titel is: Hunting Secrets. En omdat het woord 'hunting' in het titel voorkomt, wil ik tussen de twee woorden een pijl en boog hebben.

    Beloning & deadline.
    De beste cover krijgt 15 credits. Deadline is zondag 12 april om 22:00uur.

    [ bericht aangepast op 13 april 2015 - 0:12 ]


    -

    Dae schreef:
    Ik heb maar twee plaatjes gebruikt XD




    Maar ik heb mijn zoektermen in het Engels geschreven, hierdoor vind ik meestal mooiere plaatjes ^-^



    Hoe heb jij dat 2e plaatje gezocht dan? Ik heb eerst ''Dark Woods'' geGoogled. Maar bij die 2e wist ik het Engelse woord voor 'tralies' niet en toen ik naar een vertaalmachine ging en die woorden erin dropte gaf ie niet bepaald veel behalve dat afzet tape dat agenten gebruiken om een crimescene af te zetten. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het tweede plaatje is uit de film 'Desperately Seeking Susan' en een klein weetje, dit is Madonna ;D
    Maar het Engelse woord voor 'tralies' is 'prison bars', ik hoop dat dit helpt c:


    I make you sad, because everyone keeps making you happy. You can't be truly happy, if you're "happy" all the time.

    Dae schreef:
    Het tweede plaatje is uit de film 'Desperately Seeking Susan' en een klein weetje, dit is Madonna ;D
    Maar het Engelse woord voor 'tralies' is 'prison bars', ik hoop dat dit helpt c:


    Die film heb ik nog nooit gezien, ahaha. Das Madonna? Haha oke! x)
    En thank you, dat helpt zeker! :3 De vertaalmachine zei ''prevention''. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wauw, er zitten echt prachtige tussen!


    -

    Ik heb ook maar eens iets geprobeerd Gail (: Als er aanpassingen nodig zijn, hoor ik het graag (:


    '' Type Sangster if you can see this. "


    Hmm ben er niet zo tevreden over (maar wat wil je ook op dit uur :')) dus ik denk dat ik het vanmiddag even opnieuw probeer


    Life is a beautiful struggle

    wat vond je van mijne?
    sorry, ben nieuwschierig


    I'm sick of seeing my face but I'm allowed to be sick of seeing my face cuz it's my fucking face

    Ik wil ook wel wat voor je proberen (: Moet alleen kijken of ik het op tijd af kan hebben, maar denk het wel.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ik wil ook wel wat voor je proberen (: Moet alleen kijken of ik het op tijd af kan hebben, maar denk het wel.


    Dit was het dus het teken om echt op te geven :')


    take me back to the basics and the simple life

    Yetti schreef:
    (...)

    Dit was het dus het teken om echt op te geven :')


    No! Don't say that! ):


    Credendo Vides

    maymeerminlove schreef:
    wat vond je van mijne?
    sorry, ben nieuwschierig

    Hahhaa, begrijpbaar dat je nieuwsgierig bent. Het is niet echt wat ik zoek :s


    -

    Herrera schreef:
    (...)
    Hahhaa, begrijpbaar dat je nieuwsgierig bent. Het is niet echt wat ik zoek :s


    ik kan ook wat anders maken.......


    I'm sick of seeing my face but I'm allowed to be sick of seeing my face cuz it's my fucking face

    Meh, ik ben er nog niet helemaal tevreden over en ik ga denk ik nog eentje maken... Maar hier heb je er alvast eentje ^^


    Credendo Vides

    is dit beter?


    I'm sick of seeing my face but I'm allowed to be sick of seeing my face cuz it's my fucking face

    Saith schreef:
    Ik ben zelf niet goed in covers maken maar zou je me een waarschuwing kunnen geven zodra je deze story online zet?


    Family is like music. Some high notes, some low notes, but always a beautiful song