• IK ZOEK GEEN COVER MEER.

    Oke, titel is misleidend. Maar ik wou toch even iets anders hebben dan heel simpel 'cover gezocht'. XD
    Omdat mijn lieve hersenen weer met inspiratie aankwamen, ben ik weer een story rijk. Alleen ben ik niet gezegend met coverskills. Hierbij zoek ik dus weer een cover.

    Wat ik zoek.
    Ik heb geen plaatjes. Omdat ik echt vreselijk ben met plaatjes zoeken en altijd de verkeerde of juist met lelijke plaatjes aan komt lopen. Maar in mijn gedachten zie ik dus tralies van een gevangenis en een huilende meisje die best jong is. (15-20 jaar oud)Geen gezich zou nog beter zijn. Maar moest je een perfecte meisje gevonden hebben, be my guest. Het cover zelf is best donker en geeft een creepy gevoel. Verder een huisje die tussen armzalig en een gewoon huisje is. En wat vooral niet kan missen zijn de bossen.

    Titel en inhoud story.
    Heel kort gezegd: het gaat over een kleine stad waarbij er iemand is die donkere geheimen van de bewoners aan de wereld bekend maakt. En de hoofdpersoon weet gewoon dat zij de volgende is die aan de beurt is. Maar het gaat natuurlijk veel dieper dan dat. Ik kan moeilijk alles spoilen xp.
    Het titel is: Hunting Secrets. En omdat het woord 'hunting' in het titel voorkomt, wil ik tussen de twee woorden een pijl en boog hebben.

    Beloning & deadline.
    De beste cover krijgt 15 credits. Deadline is zondag 12 april om 22:00uur.

    [ bericht aangepast op 13 april 2015 - 0:12 ]


    -

    Een probeerseltje
    Hij is aanklikbaar:


    Remember, everyone you will ever meet knows something you don't.

    Even een mt'tje ik wil ook wel wat proberen ^^


    I just caught the wave in your eyes

    Sorry ik ga toch geen cover kunnen maken voor je, ik ben ziek en morgen moet ik werken


    Ik wil vrij zijn zoals de wind


    Een probeersel. Ik vind hem nog een beetje crap, dus ik probeer nog wat. :)

    [ bericht aangepast op 11 april 2015 - 17:03 ]


    It's about time that I came to start the party

    GusWaters schreef:
    Sorry ik ga toch geen cover kunnen maken voor je, ik ben ziek en morgen moet ik werken

    Oh, das jammer D:

    @maymeerminlove: Ja, het is idd beter ;)


    -

    Herrera, kan er nog iets beter ofzo?


    I'm sick of seeing my face but I'm allowed to be sick of seeing my face cuz it's my fucking face

    ik heb nog wat donkerders geprobeerd:


    I'm sick of seeing my face but I'm allowed to be sick of seeing my face cuz it's my fucking face

    wacht........ die pijl en boog staat opeens raar


    I'm sick of seeing my face but I'm allowed to be sick of seeing my face cuz it's my fucking face

    gefixt:


    I'm sick of seeing my face but I'm allowed to be sick of seeing my face cuz it's my fucking face

    Ik wil ook wel iets proberen
    Maar ik ben niet zo goed dus als t niet lukt dan zet ik m niet neer


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Morgen ga ik wel wat proberen, faalgarantie is 9 op 10 want bewerk wel vaker maar nog nooit een cover gemaakt.
    Behalve voor mijn boek, maar die was vrij simpel.

    [ bericht aangepast op 11 april 2015 - 21:04 ]


    You can't start the next chapter of your life if you keep re-reading the last one.



    I just caught the wave in your eyes

    MT. Ik was wel verward door de titel, haha. Ik had verwacht dat er misschien een of ander leuke actie zou komen of iets dergelijks ;p

    [ bericht aangepast op 11 april 2015 - 23:29 ]


    Insanity is all around us.


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Dit is een punker in de gevangenis het is niet zo goed om dat ik niet weet wat ik moet op zoeken allee ik kan toch moeilijk meisje achter de tralies in vullen op google


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful