Het is inmiddels al jaren geleden sinds Katniss is gestorven en men over haar sprak. Ze is langzamerhand in de vergetelheid geraakt en het Capitool heeft Panem weer ingenomen. De achterkleinzoon van president Snow is aan de macht. Iedereen vreest hem, vanwege zijn wrede manier van regeren. Niemand probeert of denkt überhaupt aan een opstand, vanwege de gevolgen. Hij is zeker weten de machtigste man van Panem. Alleen wil hij over meer macht beschikken, daarom trekt hij naar het zuiden toe en bezet het gebied; op een klein deeltje na, dit miniscule gebiedje blijft onafhankelijk. Hij geeft het nieuwe land de naam Potum, wat drank betekent. Net zoals in Panem wordt Potum ook opgedeeld in Districten, genummerd van veertien tot en met vijfentwintig. Met elk hun eigen taak en ijver, zodat het Capitool hier voordeel uit kan halen. Om het volk onder de duim te kunnen houden voert hij ook hier The Hunger Games in. Alleen zullen deze anders verlopen dan gehoopt, dit volk, wat eens zo zorgeloos leefde, verzet zich nu heftig tegen de ijzeren greep van het Capitool... Rollen Jongen van District 16 en 17nog vrij! Man 21 verlopen = vrij en vrouw 23 verlopen = vrij! Faceclaims Regels van het RPG × Minimaal 250 woorden per post. × Ruzie en gescheld mag IC, OOC niet. × Voorkom buitensluiten. × Geen Gary Stu's en Mary Sue's -perfecte personages-. × Houd de leeftijden een beetje gelijk, dus niet alleen tributen van 17 etc. × Ik open de nieuwe topics, of ik wijs iemand aan. × Denk goed na of je mee wilt doen. × 3 personages max. waarvan minstens twee personages van beide geslachten × Reservaties blijven 3 dagen staan, uitstel met goede reden mogelijk. Tot wanneer je hebt staat achter je reservatie. × Na een week (bv. van zondag tot zondag) niet reageren in het speeltopic, bericht ik je via GB/PB. Als je na nog een week niet reageert, wordt je tribuut vermoord en lig je eruit. Of je hebt een goede reden nodig. × ABN en fatsoenlijke rollen graag. × Als je rol nog niet af is, mag je wel al inspringen, maar maak hem wel gauw af en houd hem fatsoenlijk. × Maar vooral: have fun! De hovercraft naar de Arena We skippen even door naar de hovercraft. De tributen hebben zichzelf klaar gestoomd, ze hebben een beoordeling gehad en worden nu naar de Arena gebracht met de hovercraft. Zorg ervoor dat ze klaar zijn om te vertrekken! Geen zorgen, conversaties/interacties die er nog waren mag je nog afronden, maar laat het niet te lang meer duren! Voor de beoordeling: Vul nog even dit lijstje in (in het praattopic aub), zodat ik elke tribuut doormiddel van een randomizer een beoordelingscijfer kan geven. Doormiddel van het lijstje hieronder en de informatie zal ik inschatten wat hij zij kan halen, dit worden drie getallen, 6-7-8 bijvoorbeeld. De randomizer kiest er hier een van en dat is zijn/haar cijfer. Houdt een beetje rekening met de skills van je tribuut, een klein jongetje zal niet de bijl gebruiken als demonstratie. Naam tribuut: District: Wat gaat hij/zij doen voor de spelmakers?: |
|
[ bericht aangepast op 28 april 2015 - 13:04 ]
I just caught the wave in your eyes