• Na eindeloos hebben zitten brainstormen, covers zoeken en ideeën opdoen, is daar eindelijk het moment! Onze Thranduil story is geactiveerd! Wij wensen iedereen heel veel plezier met lezen en bedanken iedereen die zo geduldig hebben zitten wachten ^^


    Agony • concealed memories || Thranduil



    Ola! Ik zoek iemand die een covertje wil maken! Wij zullen er voor zorgen dat de credits geheel naar jou toe gaan :D
    Hieronder staat wat informatie om mee van start te kunnen :)

    -Wil je je gebruikersnaam erin?: Nope
    -De titel: Agony
    Dit in lettertype:http://www.dafont.com/mirkwood-chronicle.font
    -Evt. andere tekstjes?: Concealed memories
    In deze lettertype:http://www.dafont.com/british-quest.font
    -Afbeeldingen:
    Ik hoopte dat een gif-cover zou kunnen. Ik weet niet of iemand dat kan? Maar dat zou heel tof zijn.

    We wilde deze twee plaatjes combineren:


    (De letters die erop staan wil ik er het liefst niet in, maar ik zou eigenlijk ook wel willen weten hoe het er mét uitziet, want het is een mooie tekst.)




    Ik vond de groenkleuren, die van groen naar zwart overlopen naar de buitenkant, wel super mooi bij afb. 1, als dat mogelijk is dan zou dat super zijn!


    Extra afbeeldingen:

    http://data3.whicdn.com/images/170679130/large.jpg

    http://25.media.tumblr.com/tumblr_maz24yAu4o1r1knwfo1_500.jpg

    Extra info: Als je tijd vrij hebt enzo, zou het super zijn als je een paar experimentjes maakt waar we uit kunnen kiezen xD (Of zo flexibel bent dat we dan nog wat dingen mogen aanwijzen wat we willen aanpassen, al betwijfel ik dat dit nodig is xD )

    -Evt. effecten: (sepia, zwart-wit etc.):Efecten graag gewoon gekleurd
    -Welke sfeer: (bijv. donker, licht, mysterieus):
    Mysterieuze sfeer graag. Het gaat immers over verloren/ verborgen herinneringen


    Verras me! :D En alvast heel erg bedankt!


    De pol is geopend! Iedereen bedankt voor jullie hulp en prachtige covers!!

    [ bericht aangepast op 19 april 2015 - 13:32 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik dacht even dat het al zondag was en de deadline al was geweest hahaha


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]


    Misschien niet wat je zoekt, maar ik ben er zelf wel tevreden mee.


    obsessive rage

    Saxa schreef:
    Ik dacht even dat het al zondag was en de deadline al was geweest hahaha


    Haha nope, je hebt nog eventjes xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    SirenSinging schreef:


    Misschien niet wat je zoekt, maar ik ben er zelf wel tevreden mee.


    Oh dat is wel echt gaaf! Zo het verschil tussen heden en verleden! Heel mooi gedaan! Oh dit maakt het kiezen wel echt lastig hahah


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Oh dat is wel echt gaaf! Zo het verschil tussen heden en verleden! Heel mooi gedaan! Oh dit maakt het kiezen wel echt lastig hahah


    Dankje! Fijn dat ie bevalt ^^


    obsessive rage

    SirenSinging schreef:


    Misschien niet wat je zoekt, maar ik ben er zelf wel tevreden mee.


    Hij is echt heel mooi! Ik zag echter wel dat er een typfout inzit... Het is concealed in plaats van consealed, toch? Of zeg ik nu iets heel raars? :')


    Alles zal ooit vergeten worden, hoe belangrijk het ook mag zijn geweest.

    Brumous schreef:
    (...)

    Hij is echt heel mooi! Ik zag echter wel dat er een typfout inzit... Het is concealed in plaats van consealed, toch? Of zeg ik nu iets heel raars? :')


    Oh mijn hemel je hebt helemaal gelijk!! Totaal overheen gekeken!
    Ik stuur dr even snel een gb hihi


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Brumous schreef:
    (...)

    Hij is echt heel mooi! Ik zag echter wel dat er een typfout inzit... Het is concealed in plaats van consealed, toch? Of zeg ik nu iets heel raars? :')

    Oh, hahah, lol, ff verbeteren :D


    obsessive rage

    Ik kan geen cover meer maken voor de middag I guess :') sws heeft dat geen zij want de mijne gaat sws sucken


    I just caught the wave in your eyes

    Tartle schreef:
    Ik kan geen cover meer maken voor de middag I guess :') sws heeft dat geen zij want de mijne gaat sws sucken


    meh ik zit nog in mn pyjama xD Ga m denk voor 2 uur nog niet starten. Dus als je het nog een gooi wil geven, be my guest ^^
    En de jouwe sucken helemaal niet!!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.


    Duurde beetje lang, maar verbeterd xD


    obsessive rage

    SirenSinging schreef:


    Duurde beetje lang, maar verbeterd xD


    hahaha super!! bedankt voor je tijd haaha
    en beter laat dan nooit he

    [ bericht aangepast op 12 april 2015 - 11:33 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik kan op zich wel wat proberen, als je nog niet gekozen hebt? c:


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ik kan er vast nog wel snel eentje maken toch? ^^


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]