• Na eindeloos hebben zitten brainstormen, covers zoeken en ideeën opdoen, is daar eindelijk het moment! Onze Thranduil story is geactiveerd! Wij wensen iedereen heel veel plezier met lezen en bedanken iedereen die zo geduldig hebben zitten wachten ^^


    Agony • concealed memories || Thranduil



    Ola! Ik zoek iemand die een covertje wil maken! Wij zullen er voor zorgen dat de credits geheel naar jou toe gaan :D
    Hieronder staat wat informatie om mee van start te kunnen :)

    -Wil je je gebruikersnaam erin?: Nope
    -De titel: Agony
    Dit in lettertype:http://www.dafont.com/mirkwood-chronicle.font
    -Evt. andere tekstjes?: Concealed memories
    In deze lettertype:http://www.dafont.com/british-quest.font
    -Afbeeldingen:
    Ik hoopte dat een gif-cover zou kunnen. Ik weet niet of iemand dat kan? Maar dat zou heel tof zijn.

    We wilde deze twee plaatjes combineren:


    (De letters die erop staan wil ik er het liefst niet in, maar ik zou eigenlijk ook wel willen weten hoe het er mét uitziet, want het is een mooie tekst.)




    Ik vond de groenkleuren, die van groen naar zwart overlopen naar de buitenkant, wel super mooi bij afb. 1, als dat mogelijk is dan zou dat super zijn!


    Extra afbeeldingen:

    http://data3.whicdn.com/images/170679130/large.jpg

    http://25.media.tumblr.com/tumblr_maz24yAu4o1r1knwfo1_500.jpg

    Extra info: Als je tijd vrij hebt enzo, zou het super zijn als je een paar experimentjes maakt waar we uit kunnen kiezen xD (Of zo flexibel bent dat we dan nog wat dingen mogen aanwijzen wat we willen aanpassen, al betwijfel ik dat dit nodig is xD )

    -Evt. effecten: (sepia, zwart-wit etc.):Efecten graag gewoon gekleurd
    -Welke sfeer: (bijv. donker, licht, mysterieus):
    Mysterieuze sfeer graag. Het gaat immers over verloren/ verborgen herinneringen


    Verras me! :D En alvast heel erg bedankt!


    De pol is geopend! Iedereen bedankt voor jullie hulp en prachtige covers!!

    [ bericht aangepast op 19 april 2015 - 13:32 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Tywin schreef:
    Heb nog een poging gedaan. ^^



    Oh deze is mooier!!!,mooi gedaan echt waar!!!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik ga nog een gewone cover proberen te maken, en die gif-cover is geloofk almost done... Ik weet in ieder geval hoe het moet


    I just caught the wave in your eyes

    Tartle schreef:
    Ik ga nog een gewone cover proberen te maken, en die gif-cover is geloofk almost done... Ik weet in ieder geval hoe het moet


    Ik ben heel erg benieuwd! De concurentie ligt je zwaar hahaha xD (Niet dat dit concurenten worden genoemd, want we zijn immers 1 grote quizlet family xD)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Je foto's zijn veel te leuk om niet mee te prutsen. Ik weet nog niet of ik 'm meer/minder geslaagd vind dan de vorige, maar ik wilde 'm toch even laten zien. c:

    [ bericht aangepast op 7 april 2015 - 0:58 ]


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Tywin schreef:
    Je foto's zijn veel te leuk om niet mee te prutsen. Ik weet nog niet of ik 'm meer/minder geslaagd vind dan de vorige, maar ik wilde 'm toch even laten zien. c:



    Hahaha nou ik vind het helemaal niet erg hoor! Pruts lekker een end weg hahaha ^^
    Oh deze is ook heel mooi! Meer sinister lijkt het wel! Dark en stuff


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Saxa schreef:
    Nou. Overmorgen kan ik het misschien doen.
    Ik heb dit weekend een internationaal hockeytoernooi (nu een feest. Ik haat feesten. Dang it) dus ik ben hele dagen druk bezig.

    Naja. Heb het dit weekend dus erg druk. Maandag niet dus zal dan wel wat proberen, als je kan wachten tot dan ^^


    Is je al wat gelukt? Ik ben ook erg benieuwd naar wat jij allemaak kan ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Heb je liever verticaal of horizontaal? Ik kan dit niet zo goed, maar ik wil het toch proberen. :')


    Alles zal ooit vergeten worden, hoe belangrijk het ook mag zijn geweest.

    Brumous schreef:
    Heb je liever verticaal of horizontaal? Ik kan dit niet zo goed, maar ik wil het toch proberen. :')


    Uhm.. Ik denk vertikaal net als de boeken ^^ Heel lief dat je ook een poging wilt wagen haha alle covers zijn welkom!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Bij mij lukt helaas het invoeren van de tekst niet, dus het wordt alleen het plaatje... Ahum. Als er iemand is die zin heeft om de tekst erin te zetten... Ik laat ook nog wel wat ruimte vrij, als iemand er nog iets aan wil toevoegen. x)


    Alles zal ooit vergeten worden, hoe belangrijk het ook mag zijn geweest.

    Brumous schreef:
    Bij mij lukt helaas het invoeren van de tekst niet, dus het wordt alleen het plaatje... Ahum. Als er iemand is die zin heeft om de tekst erin te zetten... Ik laat ook nog wel wat ruimte vrij, als iemand er nog iets aan wil toevoegen. x)


    Haha is goed hoor! Tis allemaal welkom!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Brumous schreef:
    Bij mij lukt helaas het invoeren van de tekst niet, dus het wordt alleen het plaatje... Ahum. Als er iemand is die zin heeft om de tekst erin te zetten... Ik laat ook nog wel wat ruimte vrij, als iemand er nog iets aan wil toevoegen. x)


    Ik wil er de tekst wel voor je inzetten?


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Nog een nodig? Ik kan met gifcovers werken :p


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Onderin staat nog iets van Makeagif, maar dat kan makkelijk weg worden gewerkt, vooral omdat het plaatje waarschijnlijk niet zo lang blijft. :')


    Aanschouw: mijn fantastische Paint-skills.




    c:
    Zal je zien dat het niet werkt.


    Alles zal ooit vergeten worden, hoe belangrijk het ook mag zijn geweest.

    Meh. Oh well.
    Hier is de link van de tweede, een grotere versie: http://cdn.makeagif.com/media/4-08-2015/SgotUm.gif
    Ik dacht aan... Nou ja, de tekst gewoon eronder, met misschien nog een plaatje van Mirkwood erachter. Maar aangezien het deze waarschijnlijk niet wordt, is dat aan de andere kant ook weer te veel moeite, I suppose. x3


    Alles zal ooit vergeten worden, hoe belangrijk het ook mag zijn geweest.


    Er zit een foutje in, zoals je wel ziet. Maar het is best wel veel werk dat weg te halen en ik heb daar nu niet echt zin in x)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]