• Na eindeloos hebben zitten brainstormen, covers zoeken en ideeën opdoen, is daar eindelijk het moment! Onze Thranduil story is geactiveerd! Wij wensen iedereen heel veel plezier met lezen en bedanken iedereen die zo geduldig hebben zitten wachten ^^


    Agony • concealed memories || Thranduil



    Ola! Ik zoek iemand die een covertje wil maken! Wij zullen er voor zorgen dat de credits geheel naar jou toe gaan :D
    Hieronder staat wat informatie om mee van start te kunnen :)

    -Wil je je gebruikersnaam erin?: Nope
    -De titel: Agony
    Dit in lettertype:http://www.dafont.com/mirkwood-chronicle.font
    -Evt. andere tekstjes?: Concealed memories
    In deze lettertype:http://www.dafont.com/british-quest.font
    -Afbeeldingen:
    Ik hoopte dat een gif-cover zou kunnen. Ik weet niet of iemand dat kan? Maar dat zou heel tof zijn.

    We wilde deze twee plaatjes combineren:


    (De letters die erop staan wil ik er het liefst niet in, maar ik zou eigenlijk ook wel willen weten hoe het er mét uitziet, want het is een mooie tekst.)




    Ik vond de groenkleuren, die van groen naar zwart overlopen naar de buitenkant, wel super mooi bij afb. 1, als dat mogelijk is dan zou dat super zijn!


    Extra afbeeldingen:

    http://data3.whicdn.com/images/170679130/large.jpg

    http://25.media.tumblr.com/tumblr_maz24yAu4o1r1knwfo1_500.jpg

    Extra info: Als je tijd vrij hebt enzo, zou het super zijn als je een paar experimentjes maakt waar we uit kunnen kiezen xD (Of zo flexibel bent dat we dan nog wat dingen mogen aanwijzen wat we willen aanpassen, al betwijfel ik dat dit nodig is xD )

    -Evt. effecten: (sepia, zwart-wit etc.):Efecten graag gewoon gekleurd
    -Welke sfeer: (bijv. donker, licht, mysterieus):
    Mysterieuze sfeer graag. Het gaat immers over verloren/ verborgen herinneringen


    Verras me! :D En alvast heel erg bedankt!


    De pol is geopend! Iedereen bedankt voor jullie hulp en prachtige covers!!

    [ bericht aangepast op 19 april 2015 - 13:32 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Saxa schreef:


    Er zit een foutje in, zoals je wel ziet. Maar het is best wel veel werk dat weg te halen en ik heb daar nu niet echt zin in x)


    Het moment waarop je beseft dat je cover echt flut is. *-*


    Alles zal ooit vergeten worden, hoe belangrijk het ook mag zijn geweest.

    Juul je hebt m'n achtergrond gepiiiiiik ): I'm jealoussssss.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Mwehehehe. Ik ga nog iets proberen :')


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Saxa schreef:
    Nog een nodig? Ik kan met gifcovers werken :p


    Jahh!! Wij zitten stiekem te smachten om er een te zien :D


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Saxa schreef:


    Er zit een foutje in, zoals je wel ziet. Maar het is best wel veel werk dat weg te halen en ik heb daar nu niet echt zin in x)


    HAHAHAH Luilak xD
    Hij ziet er heel erg mooi uit! Heel erg gaaf zo met die gif! Ik zet jou ook bij de pol neer ^^

    [ bericht aangepast op 8 april 2015 - 22:08 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Jullie zijn echt een stel creatieve schatten! Dat jullie dat maar mooi even weten! (H)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik ben er nog een aan het maken maar krijg hem vanavond niet af (:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Hay lieve covermakertjes!!

    Zal ik het cover kiezen nog even een dagje uitstellen? Zondag middag om 12 uur zal ik alle covers verzamelen en in een poll zetten. Dus als jullie nog wat willen spelen met de covers, dan kan dat nog. Echt alvast ontzettend bedankt voor al jullie inzet! Ik ga er voor zorgen dat het verhaal deze covers waard is! :D
    (Een week lang laat ik lezers en mensen stemmen, en daarna zet ik het verhaal online. Dan zal ik hier nog even aangeven welke cover het is geworden! )


    Xxxx

    [ bericht aangepast op 10 april 2015 - 14:32 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik hoop dat ik zondag dan nog iets kan fixen :/


    I just caught the wave in your eyes

    Tartle schreef:
    Ik hoop dat ik zondag dan nog iets kan fixen :/


    Uurtje meer is niet erg hoor, ik wil je de kans best geven om het af te maken ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik wil wel iets maken, kan alleen geen GIF zijn :(


    obsessive rage

    SirenSinging schreef:
    Ik wil wel iets maken, kan alleen geen GIF zijn :(


    Normale covers zijn prima! Kan altijd zijn dat de normale nog beter uitkomt dan een gif, kan altijd! Super dat je er ook een wil maken!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik kan helaas geen cover voor je maken, maar zou je me kunnen waarschuwen als je begint met dit verhaal?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    BoromirOfGondor schreef:
    Ik kan helaas geen cover voor je maken, maar zou je me kunnen waarschuwen als je begint met dit verhaal?


    Natuurlijk doe ik dat! Er komt sws een link in de imagine store te staan, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken. Je hoort het zodra het online staat!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Natuurlijk doe ik dat! Er komt sws een link in de imagine store te staan, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken. Je hoort het zodra het online staat!


    Thanks!


    Rest in Peace, Son of Gondor