Hallo! Mijn naam is Nikki en volgens de users is deze naam ondertussen onlosmakend verbonden met het actieve gedeelte van Quizlet! Ik ben ondertussen al meer dan 7 jaar lid en spendeer veel tijd op het forum. Daarom ben ik er ook altijd om een praatje te maken of je ergens mee te helpen. Ik ben tevens ook een actieve RPG'er en een echte trendsetter. 8D
Ondertussen ben ik alweer 22 jaar oud, woon ik in Purmerend (wat vlakbij Amsterdam ligt) en doe ik een opleiding tot ICT-beheer, waar ik momenteel stage voor loop. Hierdoor heb ik eigenlijk altijd wel eventjes tijd voor Q omdat ik altijd een computer en internet tot mijn beschikking heb. Met telefoons kan ik echter minder goed omgaan, waardoor ik daarop niet echt veel op Quizlet te vinden ben. Als ik dat wel ben, kan je me nog wel eens horen vloeken op die dingen.
Verder ben ik een fervent hardlopen en sporter, ik weet ondertussen van alles over sport en gezond eten. Ik schrijf graag zelf, maar lees ook veel boeken. Ik heb drie katten en hou wat minder van honden, al vind ik ze op foto's echt helemaal prima! Onder mijn hobbies valt onder meer heel veel series kijken, maar wat minder films. Ik kijk zo een seizoen achter elkaar, maar ik weet nooit zeker of ik me wel wil wagen aan de anderhalf uur of langer van een film, haha. Ik hou van controle, maar ben soms ook voor absolute chaos, want wat is nou leuker dan dat?
Daarbij ben ik tevens een echte realist. Dat zorgt af en toe voor frictie met andere users, ook omdat ik de waarheid zonder omhaal vertel en af en toe een tikkeltje sarcastisch ben. Soms kan ik nogal irritant zijn als mensen erg kinderachtig of onvolwassen doen, hoewel ik mezelf ook weer niet helemaal tot de volwassenen reken. Maar iedereen die me kent, weet dat ik vaak een hard kan reageren en hier lezen ze vaak tussen de regels door als ik iets zeg. Dus schrik niet van mijn reacties, ik bedoel het allemaal goed!
Zoals je ziet, ben ik niet erg fotogeniek en zie ik er ook niet volwassen uit. Ik trek graag gekke bekken op foto's. Ook maak ik graag topics aan over van alles en nog wat, waar jullie wel op moeten reageren om Quizlet actief te houden! Stiekem hou ik wel een beetje van alle users op Quizlet, dus schroom er niet voor terug om mij te benaderen met welke vraag dan ook.
Mijn lieve, gekke en vervelende vriend zit ook op Q! Val hem maar niet lastig, daar wordt hij chagrijnig van. Ook niet voeren. a.u.b.
[ bericht aangepast op 3 april 2015 - 20:13 ]
Your make-up is terrible