• Ik was van plan om op Youtube een stuk van Mozart te luisteren, om vervolgens dit te zien toen ik mijn zoekopdracht had gegeven:


    Kon niet anders dan even lachen. Hebben jullie nog sites gezien die (een poging tot) een 1 april grap doen? (:


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Apocalyptic schreef:
    Oh fantastisch :'D

    Op Tumblr krijg je Coppy, een soort Office Hulp (net als Clippy dat was voor Word in een grijs verleden) en dat ding is doodirritant.


    Hahaha, die ziet er wel heel charmant uit.


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Bij Tumblr wordt iedereen een bedrijf. Zo heb ik op mijn tijdlijn A Stuckyinmyhead Company en dat soort dingen ;'D Zelf ben ik Maheegan, LLP. Ik heb geen idee wat LLP inhoudt :'D Er zijn zeker betere. Zo heb je ook "(naam) & Associates" en "(naam), Inc." en "(naam) Corp,"
    En ik krijg iets waarvan ik niet weet wat het betekent D:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Derks schreef:
    Ik vind die van Google ook wel leuk eigenlijk :Y)

    klik hier voor Google

    Haha, die is inderdaad wel leuk gedaan ja!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tumblr denkt dat het een oude versie van word is;



    google is wel een beeeeeetje jammer als je in alle stress zoekt naar samenvattingen van duitse literatuur.. oeps.


    Spinning around, I'm weightless.

    Madrugada schreef:
    Bij Tumblr wordt iedereen een bedrijf. Zo heb ik op mijn tijdlijn A Stuckyinmyhead Company en dat soort dingen ;'D Zelf ben ik Maheegan, LLP. Ik heb geen idee wat LLP inhoudt :'D Er zijn zeker betere. Zo heb je ook "(naam) & Associates" en "(naam), Inc." en "(naam) Corp,"
    En ik krijg iets waarvan ik niet weet wat het betekent D:


    the sniffing foundation komt voorbij op mn dashboard, geweldig hahaha.

    Even kijken wat ik ben.

    Edit; somethingbandrelated & Co., Inc.

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 18:21 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Square schreef:
    Flight Rising is in Comic Sans. Stiekem vind ik dat toch wel geweldig. :'D


    Oh, dat lag dus niet aan mij! Ik vond het al zo vreemd...


    Your make-up is terrible

    Hecuba schreef:
    Tumblr denkt dat het een oude versie van word is;



    google is wel een beeeeeetje jammer als je in alle stress zoekt naar samenvattingen van duitse literatuur.. oeps.

    Ah, nu vind ik het jammer dat ik geen Tumblr heb. Ziet er als een goede grap uit. :')
    Haha, ik liet me ook al door Google afleiden van schoolwerk. Succes met de samenvattingen zoeken!


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Heeft iemand trouwens ook bij het tandwieltje van een video "auto-darude" gezien? Ik weet zo even niet wat het normaal is.

    En er is een "add music" knop naast "aan later bekijken toevoegen". Dat is vast dat Darude liedje (die ik niet ken).

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 23:54 ]

    Dullahan schreef:
    Heeft iemand trouwens ook bij het tandwieltje van een video "auto-darude" gezien? Ik weet zo even niet wat het normaal is.

    En er is een "add music" knop naast "aan later bekijken toevoegen". Dat is vast dat Darude liedje (die ik niet ken).

    Dat eerste heb ik niet gezien, helaas. Het zal nu wel weg zijn.

    Dat 2de wel. Dat was inderdaad Darude - Sandstorm.

    Even voor de duidelijkheid waarom ze dit liedje hebben gekozen voor degenen die het niet snappen. Er is sinds een tijdje (ik weet niet hoe lang, maar al best lang eigenlijk) een soort van trend tussen de YouTube comments. Er vragen geregeld mensen "What's the song called in this video?", "What's the song at 2:43?" ed. Als grap ontstond er de trend om "Darude - Sandstorm" te antwoorden. De mensen die het niet kenden, zochten dan dat liedje op en hadden dan door dat ze werden beetgenomen.
    Op Facebook zie ik soms ook al van die comments. Ik vind het grappig dat mensen dat nog altijd blijven doen. ^^


    Ik wil een tuin vol egels