• Acht (of meer) personen van compleet verschillende leeftijden worden na een grote explosie van T.B.R.B labs(Testing Bureau of the Reinforcement of Biology) wakker in een ruimte, allemaal op een bed. Ze zijn naar T.B.R.B labs gebracht nadat ze allemaal buiten westen waren geraakt door de klap die de explosie gemaakt heeft. Al snel na het ontwaken komt dokter . . . naar de groep toe en vertelt ze dat de groep met een reden naar T.B.R.B labs is gebracht; ze hebben stuk voor stuk een super kracht gekregen. De reacties van de personen zijn verschillend, de een vind het geweldig en de ander geeft de schuld aan T.B.R.B labs en keert zich tegen hun. De goede personen moeten worden getraind nadat de slechte er vandoor zijn gegaan om wraakplannen te smeden. Kunnen de slechte personen op tijd worden gestopt door de goede, of is het binnenkort het einde van T.B.R.B labs.

    Het RPG begint op het moment dat de slechte mensen net zijn ontsnapt van . . . labs.
    Er worden acht(bij veel animo meer) rollen open gezet voor super mensen en 4 voor wetenschappers/doktoren van het lab.
    Het woordenlimiet gaat niet heel hoog liggen, namelijk op 200 woorden per post.
    Er kunnen veel superkrachten worden gebruikt, maar als ik er eentje overpowered vind dan zal ik dat ook eerlijk zeggen.

    Ik hoor graag of het mensen iets lijkt.



    Heel stiekem is het een beetje afgeleid van de serie The Flash, maar je hoeft hem niet te kennen!

    Waarschuwen:
    Aranyhid
    Lensherr
    Hecuba

    [ bericht aangepast op 30 maart 2015 - 20:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het idee lijkt mij heel erg leuk en ik zou graag mee doen! :')


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Aranyhid schreef:
    Het idee lijkt mij heel erg leuk en ik zou graag mee doen! :')


    + Mocht je een co:beheerder zoeken dan stel ik mezelf graag beschikbaar.


    Colonel schreef:
    (...)

    + Mocht je een co:beheerder zoeken dan stel ik mezelf graag beschikbaar.


    Graag! Zou jij misschien willen helpen met een lijst van superkrachten maken? (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kun je me waarschuwen wanneer het topic open is?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Aranyhid schreef:
    Kun je me waarschuwen wanneer het topic open is?


    Jazeker!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oeh, I like :Y)
    Waarschuw mij ook maar als je hem gaat openen.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Lensherr schreef:
    Oeh, I like :Y)
    Waarschuw mij ook maar als je hem gaat openen.


    Je staat er op (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben onderhand al bezig met het rollentopic, samen met Colonel (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yay!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Oeh, alles wat afgeleid is van The Flash moet wel leuk zijn ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kyyyyyle, kan je me waarschuwen? c:


    Spinning around, I'm weightless.

    HET ROLLENTOPIC


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.