• || The Selection ||


          Voor 35 meisjes uit Illéa is de selectie dé kans op een beter leven. Zo kunnen ze ontsnappen aan een armoedig kaste-leven en opgenomen worden in een wereld vol glamour. De selectie biedt de mogelijkheid om in het paleis te wonen en te strijden om het hart van de kroonprins. Maar de strijd om de kroon is niet gemakkelijk. Desondanks er strenge regels gehandhaafd worden, halen sommige meisjes alles uit de kast en zijn tot veel dingen in staat. Hoever zal jij gaan?

    De winnaar
          De winnaar is de selectie-deelneemster die uiteindelijk het hart veroverd van de kroonprins. Zij zal dan huwen met hem. Deelnemers vallen af omdat ze zelf geen zin/tijd meer hebben, omdat ze een regel hebben overtreden van de selectie. Dit kan omdat iemand anders haar er heeft ingeluisd. Of omdat de kroonprins je naar huis stuurt. Dit zal enkel gebeuren na te lange inactiviteit.
          Probeer je vooral niet te focussen om te winnen en verliefd te zijn. Het is veel spannender als er variatie is. Bijvoorbeeld iemand dat een geheime relatie heeft met een paleiswacht, iemand dat lesbisch is, iemand dat verplicht is van thuis uit en totaal niet verliefd is op de prins, etc.

    Paleiswachten
          Paleiswachten hebben als rol om het paleis te bewaken. Ze werken in beurtrollen zodat ze zeker overal de wacht moeten houden. Paleiswachten kunnen onverwacht naar het front gestuurd worden in oorlogsgebieden, dat is het gevaarlijke aan het vak. Want in het kasteel zijn ze praktisch veilig. De meeste jongens zijn vrijwillig soldaat geworden, maar vaak hebben degene uit de lagere kasten enkel het doel om hogerop te komen en zo een goed, succesvol leven te kunnen leiden. Weg uit de armoede.
          Paleiswachten mogen geen relatie hebben met selectie-deelnemers, dit wordt gezien als verraad tegenover het koningshuis. Wie deze regels overtreedt, zal een zware straf toegediend krijgen en gedegradeerd worden tot kaste Acht samen met het meisje in kwestie.

    Extra informatie
          Illéa telt 35 provincies. Over heel het land mogen meisjes tussen zestien en negentien zich inschrijven voor de trekking. Uit elke provincie zal er dan één meisje gekozen worden. De gekozen meisjes worden dan per helikopter opgehaald. Niet alleen kunnen ze strijden om de kroon, de familie's thuis krijgen maandelijks een som geld cadeau van het koningshuis. Vanaf wanneer de meisjes eruit gegooid worden, stopt de betaling.
          Elke vrijdag is er een nieuwsuitzending over de huidige situatie in het paleis. Deze wordt uitgezonden over heel Illéa. Hier wordt de stand van zaken verteld, roddels, wie 'aan kop ligt'. De meisjes zijn verplicht te gaan, maar hoeven niet per se iets te vertellen.
          Voor de meisjes is er een Vrouwenkamer voorzien, dit bevindt zich op de tweede verdieping, waar ook de slaapvertrekken zijn. De meisjes zijn elke zaterdag verplicht hun dag daar door te brengen, voor de rest van de week zijn ze vrij het te kiezen. De Vrouwenkamer is een plek voor de dames om tot rust te komen, ze kunnen daar met elkaar praten, televisie kijken, muziek spelen, etc. Net zoals de slaapvertrekken heeft de Vrouwenkamer een balkon. In de Vrouwenkamer mogen, zoals de naam al zegt, geen mannen binnen. Enkel met toestemming van één van de aanwezige meisje, is dit toegelaten.
          Selectiemeisjes worden aangesproken met Lady + naam. Onderling hoeven ze elkaar zo niet aan te spreken.
    Paleiswachten worden aangesproken met Officier + achternaam!. Ook hier hoeven ze elkaar onderling niet aan te spreken.
          Ieder meisje krijgt drie dienstmeisjes aangewezen, deze zullen haar kleren maken, opmaken, verzorgen, etc.
          De tuin is omgeven door muren, maar groot genoeg om het geen verstikkend gevoel te geven. Het is altijd toegelaten de tuin te betreden. In de tuin staat een grote fontein, verschillende appelbomen en rozenstruiken. Verder is er ook een kiosk, een meertje met vissen en een grote dikke eik.

    [Gebaseerd op The Selection-Trilogy || Kiera Cass]



    Kastensysteem                                                                                                                                                                                    Regels binnenin de selectie


    || Deelnemende meisjes mogen geen relatie
    hebben met iemand anders dan de kroonprins. Dit wordt
    beschouwd als verraad en daar staan zware straffen op.


    || Deelnemende meisjes mogen onderling niet vechten,
    verbale discussies zijn wel toegestaan.


    || Deelnemende meisjes mogen het paleis niet
    verlaten zonder toestemming
    van de kroonprins of koning.


    || Deelnemende meisjes mogen geen drugs
    en/of overmatig alcohol gebruiken.


    || Deelnemende meisjes mogen geen
    wapens bezitten.


    || Deelnemende meisjes zijn verplicht
    zich aan de etiketten te houden.


    || Deelnemende meisjes beschikken elk
    over drie dienstmeisjes die zij met
    zorg moeten behandelen.

    Eén:
    Dit is de koninklijke familie.
    Twee:
    Bekende personen zoals zangers/zangeressen, , acteurs/actrices, modellen, politici, paleiswachten, officieren, etc. Maar ook mensen van adellijke afkomst
    Drie:
    Denkers: leraren, filosofen, uitvinders, architecten, psychologen, schrijvers, muziekproducers, artsen, etc. Ieder meisje dat uit de selectie verwijderd wordt, wordt een Drie, tenzij het een Twee was (dan blijft de kaste) of al een Drie was, dan keert zij terug.
    Vier:
    Zakenmensen: juweliers, makelaars, verzekeringsmakelaars, chef-koks, bouw managers, eigenaars van onroerend goed / het bedrijfsleven, en de boeren.

    Vanaf hier zijn de meeste mensen arm of beschikken over zeer weinig geld. Ze komen niet tot weinig aan werk.

    Vijf:
    Kunstenaars en artiesten: toneelspelers, klassieke musici, straatmuziekkanten, dansers, fotografen en circusartiesten.
    Zes:
    Werknemers: secretaresses, obers / serveersters, huishoudsters, naaisters, winkelbediende, koks en chauffeurs.
    Zeven:
    Handarbeiders: hoveniers, bouwvakkers, boerderij werknemers, goot / zwembad schoonmakers, en "afval verzamelaars, sloot gravers, verhuizers."
    Acht:
    "Onaanraakbaren": geestelijk / lichamelijk onwel mensen, verslaafden, weglopers, illegalen, en de daklozen. Zij hebben geen geld en mogen ook niet deelnemen aan de Selectie. Iedereen die de koninklijke familie om het even hoe, verraadt, zal gedegradeerd worden tot Acht.


    Je kaste wordt bepaald door in welke familie je geboren wordt, van kaste wisselen is mogelijk door huwelijken. Meisjes zullen naar de kaste verhuisd worden van hun man. Voor meisjes is trouwen onder je kaste een 'schande' voor de familie en wordt zelden tot nooit gedaan.
    [De kasten zullen met een randomizer bepaald worden door mij.]







    Faceclaims
    || Uptown | Xavier Samuel
    || Uptown | Bette Davis

    || Yetti | Amanda Seyfried
    || Tartle | Miranda Kerr
    || Philia | Scarlett Johansson
    || JudithSuzann | Barbara Palvin
    || Nereid | Effy Stonem
    || Crucifix | Phoebe Tonkin
    || Sirimiri | Maia Mitchell
    || Melville | Dakota Fanning
    || Lypophrenia | Holland Roden
    || Saith | Kaya Scodelario
    || Fairytalest | Kate Menson
    || MrsMessi | Anna Sophia Robb

    || Simiri | Ian Somerhalder
    || Philia | Chris Evans
    || Dumbledore | Leonardo DiCaprio
    || Dionysia | x
    || Wolfstar | x


    Invullijstje: [Min. 900 woorden]
    || Selectie deelnemers ||
    || Naam
    || Leeftijd [16j-19j]
    || Kaste [Door mij bepaald met Random.org]
    || Uiterlijk [Faceclaim]
    || Innerlijk
    || Dienstmeisjes [3]
    || Relaties [Concurrentie, vriendschappen, etc.]
    || Geschiedenis
    || Extra


    || Paleiswachten ||
    || Naam
    || Leeftijd [Vanaf 19j]
    || Kaste [Vermeld oude kaste]
    || Uiterlijk [Faceclaim]
    || Innerlijk
    || Relaties
    || Geschiedenis
    || Extra


    Rollen: [Max. 12 en max. 6] [Mannelijke rol vrij]
    || Uptown | Sky Illéa | Eén || Qing
    || Uptown | Elloise Everage | Twee || Qing

    || Yetti | Alison Lily Chase | Vijf || Leonie
    || Tartle| Aedalyn Sophia Wallace | Twee || Yu
    || Philia | Delilah Kingston | Zes || Savannah
    || JudithSuzann | Brianna Taylor Campbell | Vier || x
    || Nereid | Rayne Alvarado | Zeven || Cheryl
    || Crucifix | Evalie Coven Magdalene| Drie || Marie
    || Sirimiri | Lina Waters | Zes || Femke
    || Melville | Isabelle Marie Williams | Vijf || Nesi
    || Lypophrenia | Alexandra Valdez | Vier || Marjolein
    || Saith | Annalise Alisha Annablle Linton | Twee || Jente
    || Fairytalest | Quadira Azikiwe | Drie || Maxime
    || MrsMessie | Elena Meredith Grey | Drie || Stephanie

    || Sirimiri | Matthew Foley | Twee || Femke
    || Philia | Baltazar Merrit | Twee || Savannah
    || -Dumbledore | Joshua Emmanuel Montgomery | Twee || Sanne
    || x | x | Twee || x
    || Dionysia | Ryan Elijah Apostolakis |Twee || Amber
    || -Wolfstar | Eliot Killian Reeze | Twee || Lisa




    || Rollentopic 1
    || Speeltopic 1
    || Praattopic 1, 2


    || Minimaal 250 woorden per post.
    Maximaal één personage per persoon per geslacht ||
    || Reservatie vervalt na drie dagen, uitstel met goede reden
    Geen Mary Stu's of Mary Sue's ||
    || Enkel ik maak nieuwe topics aan
    Verzorg je taal ||
    || OOC doe je tussen haakjes
    Ik-pov en tegenwoordige tijd ||
    || Kasten met hoofdletters
    Bestuur enkel jouw eigen personage ||

    [ bericht aangepast op 16 april 2015 - 10:45 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Tartle schreef:
    (...)

    Gezellie ^^, ik zal dan nog een keer snel, terwijl ik Paper Towns, LFA en The Maze Runner lees, ff The Selection lezen, om mijn geheugen op te frissen :"D.

    Hoe oud is ze? Want ik maak dan wel een beetje een nette rol, anders vind ik het droog :").


    Euhm ik zou zeggen rond de 25-35? Of anders zo'n oude tang, dat is ook altijd heel grappig. :'D


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Het spijt me heel erg, ik ben te ongeconcentreerd de laatste tijd dat ik me uitschrijf. Dit is niet alleen bij deze zo.


    Vampire + Servant = Servamp

    Sugasu schreef:
    Het spijt me heel erg, ik ben te ongeconcentreerd de laatste tijd dat ik me uitschrijf. Dit is niet alleen bij deze zo.


    Oh jammer. Nouja. Dan is er weer een rol vrij. :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dotan schreef:
    (...)

    Oh jammer. Nouja. Dan is er weer een rol vrij. :'D


    Ooh kies mij, ik kan vanavond al een deel invullen () : )


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Fairytalest schreef:
    (...)

    Ooh kies mij, ik kan vanavond al een deel invullen () : )


    Oke. Terug vol. :'D

    Probeert iedereen tegen zondag zijn rol af te werken?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dotan schreef:
    (...)

    Oke. Terug vol. :'D

    Probeert iedereen tegen zondag zijn rol af te werken?


    Nah, zondag pas? *Pouts*. Ik maak mijn paleiswacht vanavond af^^.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Lensherr schreef:
    (...)

    Euhm ik zou zeggen rond de 25-35? Of anders zo'n oude tang, dat is ook altijd heel grappig. :'D


    28 dan? Een oude tang spelen is niet leuk :') ook weer wel en een FC voor een jong persoon vinden is makkelijker :'). Ik denk dat ik Keira Knightley FC :3


    I just caught the wave in your eyes

    Het lijkt me btw grappig als ze een relatie heeft met een paleiswacht. Hoewel dat dan ws wel een beetje saai is, gezien ze wel een kleine rol is.


    I just caught the wave in your eyes

    Voor mij maakt het niet uit. (: het is jouw rol.

    Dotan -> Uptown.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Maar ik wil niet het RPG verpesten... Ik maak haar btw zo aan ^^

    Fab name btw :3

    [ bericht aangepast op 2 april 2015 - 20:48 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Is het goed als ik een deel van een andere rol kopieer? Die rol heb ik overigens, tot mijn spijt, nog nooit gebruikt. Daarom zou ik die graag gebruiken en natuurlijk baseren op de RPG. c:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Markey schreef:
    Is het goed als ik een deel van een andere rol kopieer? Die rol heb ik overigens, tot mijn spijt, nog nooit gebruikt. Daarom zou ik die graag gebruiken en natuurlijk baseren op de RPG. c:


    Het is jouw rol. Voor mij is het prima. (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    • AEDALYN SOPHIA WALLACE •


    "I'm an easy girl."

    NAAM:
    Aedalyn: Nobel ~ Oud Germaans | Ai • daa • lin
    Sophia: Wijsheid ~ Grieks | Soo • fee • aa
    Wallace: Vreemde ~ Angelsaksisch | Wel • les

          Haar naam is voor sommigen nogal moeilijk te onthouden, en voor vrienden en familie is haar roepnaam dan ook nog weleens Lynn, of Aeda. Ookal prefereert ze toch haar hele naam. Soms mag je haar ook wel Sophia of Soof noemen, maar omdat dit haar tweede naam is, is dit niet helemaal wat gewaardeert wordt.


    LEEFTIJD:
          Negentien jaar oud. Ze verjaart op de eerste dag van de zomer, namelijk 21 juni.


    KASTE:
    Kaste Twee. - komt meer -


    UITERLIJK:[FC: Miranda Kerr]
          Ze heeft een mooie lengte van 1.73 en kan hierdoor nog net hoge hakken dragen zonder er bizar lang uit te zien, maar ook nog ballerina's zonder er uit te zien als een dwerg. Ze zal dan ook nooit snel klagen over haar lengte. Uberhaupt niet over haar figuur, ookal klinkt dat narcistisch. Ze is namelijk niet dik, ze is mooi slank, echter niet té. Door deze slankheid is ze echter niet enorm gevormd wat achterwerk en voorgevel betreft, maar ze heeft zeker nog iets wat benoemingswaardig is.
          Haar huid, ogen en haar contrasteren flink, gezien haar huid blank is. Niet ongezond bleek, het is gewoon licht, maar verkleurt wel snel. Hoewel het dan nog steeds niet bijzonder donker wordt. Haar - haar en ogen zijn echter donker blond en licht blauw, wat dus flink afsteekt tegen haar huid.
          Zoals eerder genoemd heeft ze niet veel rondingen, ze is een beetje een zandloper met de verhoudingen 82 cm- 60 cm- 84 cm. Hierdoor nijgt ze iets meer naar een peer figuur, maar dat is echt een heel klein verschil. Van achteren is ze vrij gemiddeld en van voren ook, een magere C.
          De ogen van Aedalyn zijn, als eerder genoemd, knal blauw en hebben een beetje een amandelvorm. Meestal ziet ze er een beetje vermoeid uit, dit is ze echter niet, maar ze heeft gewoon een soort randjes onder haar ogen zitten, die snel voor wallen worden aangezien. Erg blij is ze hier niet mee. Haar neus is vrij smal en spits en haar lippen zijn hoekig gevormd. Wanneer ze lacht verschijnen er kuiltjes in haar wangen en bollen haar konen een beetje op. Ze zijn nogal aan de grote kant en geven haar een beetje een kinderlijk uiterlijk, wat nogal tegenstrijdig is met de rest van haar uiterlijk, wat al helemaal volgroeid is. Haar lach is een echte cliché tandpastareclame-lach. Haar tanden zijn namelijk erg wit en recht, wat te danken is aan 3 jaar lang een beugel en goede mondverzorging.
          Omdat ze best wel tevreden is met haar uiterlijk, loopt ze daar graag mee te koop. Niet dat ze naakt rondloopt ofzo, maar ze draagt het liefst strakke kleren, die goed haar figuur volgen. Haar golvende haren draagt ze vaak los, maar wanneer ze er geen last van wilt hebben, of voor speciale gelegenheden, steekt ze het nog wel eens op. Of ze maakt er een schuine vlecht of vissengraat van.



    KARAKTER
          Wat mannen betreft is Aedalyn heel makkelijk. Met wat gladde praatjes, grapjes of andere flirt technieken, of als je er überhaupt al goed uitziet heb je haar al om. Sommige mensen zullen haar dan misschien ook zien als een slet, en dat is ze misschien ook wel, stiekem. Want dit zal ze niet al te veel van de buiten kant laten zien, aangezien ze wel een reputatie hoog moet houden. Misschien wel op subtiele manieren, zoals net iets te blood gekleed, iets te veel make up, etc. Vergis je echter niet, Aedalyn gaat niet als een hondje achter je aandralen en aan je kleven, ze zal alleen proberen je om haar vinger te wikkelen.
          Humor heeft Aedalyn wel, ze grapt over veel dingen. Hoewel ze ook wel serieus kan zijn, vooral in belangrijk gezelschap en wanneer het verplicht is. Zoniet, dan krijg je gelijk met een totaal ander meisje te maken. Eentje die alles behalve serieus is, wie weet zelfs een beetje gestoord en de meest vage, impulsieve dingen doet als ze wilt.
          Wanneer ze wilt, kan ze enorm bitchen. Maak haar vooral niet boos, en houd haar te vriend, want wanneer ze je niet mag, kan ze je leven zuur maken. Ook kan ze erg claimerig zijn, als ze iets ziet wat ze wilt, moet en zal ze het krijgen, ookal moet ze dan vuil spelen. Dit kan gaan om iets simpels als een kledingstuk, tot iemands liefde.
          Als je een echte vriendin van haar bent, heb je geluk. Dan smelt het randje koude ijs om haar hart en is ze eigenlijk een lieverdje. Ze zal je dan helpen als je haar hulp nodig hebt, steunen als je huilt, en mensen 'afslachten' als ze je hebben gekwetst. Echter ben je niet bijzonder snel een echte vriendin voor haar. Je moet je wel echt tegenover haar bewijzen. Wat zo vreemd is, omdat ze wat mannen betreft en liefde juist zo makkelijk is. Maar waarschijnlijk komt dit omdat ze het leuk vindt mannen te imponeren en hun om haar vinger te wikkelen. Ze is namelijker erg charmant en zeker flirterig. Meisjes ziet ze sneller als trutjes, rivalen of onbetrouwbare slangen, daarom trekt ze sneller naar mannen. Echter is dit niet heel praktisch voor haar, gezien ze met 34 andere meisjes is opgescheept.
          Hoewel ze dus eigenlijk best wel een stomme trut is, kan ze dus een geweldige vriendin zijn, mocht je het type meisje zijn dat ze mag. Daar is ze nogal kritisch over, haar eisen zijn vooral; grappig, loyaal, niet te serieus, niet te bazig en behulpzaam. Als je aan deze eisen voldoet zit je meestal wel goed.
          Hoewel ze haar mede vrouw beschrijft als slangen, is ze zelf misschien nog wel een grotere slang. Ze is erg goed in mensen en sitiuaties manipuleren. Ze weet dingen precies zo te brengen, dat alles in haar voordeel werkt. Ze deinst er ook zeker niet voor terug om recht in je gezicht te liegen. Hoewel ze dit niet snel zal doen tegen over oudere of belangrijkere mensen. Dit maakt haar dan ook zeker scheinheilig, aangezien ze altijd zal blijven volhouden dat ze een engeltje is.
          Aedalyn is een wel opgevoed meisje en weet zich ook keurig aan de etiquetten te houden, tenzij ze dat niet doet. En, zoals je waarschijnlijk al aan kan voelen, dit doet ze vrij regelmatig, achter de rug om van oudere of aanzienlijke hotemetootjes dan. Binnen de grenzen -ze doet niet aan drugs bijvoorbeeld- wordt ze een heuze rebel.
          Aedalyn heeft een duidelijk mening en neemt geen blad voor de mond. Ze zegt wat ze denkt en deinst niet terug om de leiding te nemen. Ookal moet ze hiervoor gaan bitchen of haar zin een beetje doordrukken, niet dat het haar uitmaakt of je haar een bitch vindt, jouw probleem. Ze is hoe dan ook de queenbee.


    DIENSTMEISJES
          Delaney ~ is de vrolijkste van de drie meisjes. Dit wil zeggen dat ze nooit een blad voor de mond neemt en alles eruit flapt wat in haar opkomt. Aedalyn kan zich dan ook mateloos aan haar ergeren of haar juist fijn gezelschap vinden, hangt ervan af wat haar stemming is.
          Olaya ~ is het meest modebewust van de dienstmeisjes. Ze weet heel goed kleuren te matchen, welke huid verzorging het best is voor welke huid, welke make-up goed is en welke niet etc. Ook heeft ze de beste smaak, ze weet zelfs het lelijkste blousje te matchen met iets. Ze is de favoriet van Aedalyn.
          Auxilia ~ is het meest volwassen van de drie, ze is dan ook de oudste. Qua regels houdt zij zich het best eraan, is zij het netst en het strengst. Erg veel zal je haar nooit veel horen zegt, waarschijnlijk alleen als ze je groet. Voor de rest knikt ze alleen en helpt ze waar nodig.

    RELATIES:
    Anyone?

    GESCHIEDENIS:
    Gabriël Wallace ~ vader ~ 49
    Katherine Wallace ~ moeder ~ 45
    Connor Wallace ~ broer ~ 21
    Caitlynn Wallace ~ tweelingzus ~ 19
    Stephan Wallace ~ broer ~ 15

          Aedalyn is de helft van een tweeling, de oudere helft. Zij en Caitlynn -haar tweelingzus- lijken als twee druppels water op elkaar en zijn qua karakter ook vrij gelijk. Hoewel Caitlynn soms wel de aardigste wordt gevonden, vooral omdat ze stiller is, en Aedalyn de mooiste, omdat ze de meeste vormen heeft. Anders dan Aedalyn is ze eerlijker en minder zelfzuchtig.
          Aedalyn en haar oudere broer -Connor- kunnen best goed met elkaar opschieten. Hoewel ze beide wel erg egoïstisch zijn, en dit loopt soms wat minder goed af. Toch geeft hij het meest om haar van de broers en zussen en kan nogal beschermend over haar zijn. Aedalyn en haar jongere broer gaan eigenlijk echt niet goed met elkaar. Al vanaf dat hij een baby is heeft Aedalyn het nooit echt met hem gehad. Waarom is onbekend, maar waarschijnlijk uit jaloezie, omdat zij altijd werd behandeld als een prinsesje, en toen hij kwam, minder.
          Zoals al blijkt komt ze uit een redelijke groot gezin van vier. Ondanks de standaard onderlinge ruzies heeft ze een eigenlijk een heel goede jeugd gehad, in tegenstelling tot veel andere meisjes in Illéa. Mede vooral omdat ze uit Kaste twee komt. Door haar mooie koppie heeft ze haar geld ookal een tijdje verdient door te modelleren, onder andere ook voor lingerie merken. Ze is nog steeds model.


    EXTRA:
          Aedalyn zingt heel graag en kan dit ook heel goed. Hierbij begeleidt ze zichzelf op de gitaar of op de piano. Hier stoppen haar verdere talenten ook wel. Ze kan nog wel een heel klein beetje tekenen.


    "Let's get real, every girl is a serpent from the inside. But I'm the biggest one, to be honest."





    [ bericht aangepast op 11 april 2015 - 9:03 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Tartle schreef:
    Maar ik wil niet het RPG verpesten... Ik maak haar btw zo aan ^^

    Fab name btw :3


    Ik zie niet hoe het de rpg zou verpesten :').


    We've lived in the shadows for far too long.

    Philia schreef:
    (...)

    Ik zie niet hoe het de rpg zou verpesten :').


    Nou ja, omdat ze een kleine rol is. Want als ze dan in een relatie zit met een paleiswachter, kan die niks doen met een Selected, en in details treden in hun relatie lijkt me overbodig. Maar als iemand vrijwilliger wilt zijn. Lemme know :3


    I just caught the wave in your eyes