• Heyhey!

    Ik weet niet zeker of ik dit topic bij dit onderwerp hoor te zetten, maar ik verwacht van wel!
    Begin mei vier ik mijn verjaardag met een vriendin, we zijn beide 16 geworden.
    Ons thema is 'starry night', oftewel sterrenlucht/sterren/alles wat hiermee te maken heeft..
    Het is een verjaardag voor een groot gedeelte binnen, maar staand, en deels buiten (vuurkorf)

    Als een van jullie nog leuke ideeën heeft voor decoratie etcetc, laat het me even weten :)

    groetjes!

    Je kan het donker maken en dan dit soort lampjes ophangen?


    26 - 02 - '16

    Ocelot schreef:
    Je kan het donker maken en dan dit soort lampjes ophangen?

    Proficiat aan jullie beiden! Wel nice dat jullie een thema feestje doen ;3

    En lichtjes sowieso, maar verder hangt het er wat van af wat voor feestje het is. (ik bedoel is het dans feestje met alcohol enzo of gewoon rustig onder vriendinnen feestje)


    effort never betrays you

    HIMYM schreef:
    Proficiat aan jullie beiden! Wel nice dat jullie een thema feestje doen ;3

    En lichtjes sowieso, maar verder hangt het er wat van af wat voor feestje het is. (ik bedoel is het dans feestje met alcohol enzo of gewoon rustig onder vriendinnen feestje)


    Er komen sowieso een hele boel lichtjes!
    Het word een soort feest van beide: er is geen alcohol, maar er zijn (in verhouding) wel veel mensen.. Dus of het dansen word, zien we dan wel!

    ohh wat leuk, ik ga eens denken. ehm misschien lampionnen ophangen.

    Ik zelf heb vorig jaar met mijn 17de een klassen feest gehouden dat was wel echt leuk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik had vroeger in mijn kamer van die plaksterretjes op het plafond die oplichtten wanneer het donker werd. Dat was het eerste wat er in mij op kwam, haha.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Gefeliciteerd! c:


    Wat Markey zegt had ik ook in mijn hoofd, alleen heb ik ze nu pas hangen (want vroeger mocht ik ze niet).


    Spinning around, I'm weightless.

    Ocelot schreef:
    Je kan het donker maken en dan dit soort lampjes ophangen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.