Tartle schreef:
Nou zoals ik al zei ben ik weg. Ik had gehoopt dat ik nooit zoiets zou doen, maar ik zit hier echt als een zoutzak naar mijn scherm te kijken, deze discussie niet begrijpend en alles. Geen idee wanneer ik terug kom. neem dit niet persoonlijk, ik neem gewoon even afstand, gezien ik hier echt geen behoefte aan heb op dit moment. Ik heb nog geprobeerd te helpen maar er komt ook geen reactie en dit hele gedoe blijft doorgaan dus is het misschien beter als ik afstand neem.
Bye guys
Neeeeeee, why? We kunnen er een einde aan breien, toch? Ik neem aan dat sommigen niets er mee te maken hebben, gezien ik niets van de discussie heb meegekregen - bijvoorbeeld. Het ging om klefheid of zo, toch? Maar guys, I mean you aren't taking that serious? Dit is Spameiland, one fam? Niemand wordt hier toch buiten gesloten? Ik weet niet tussen wie het probleem is (ligt ook aan de usernames) maar ik vind geen probleem veel beter als twee kanten. Er gaan zelfs een paar op stop! We zijn toch geen Oost en West-Berlijn waar nu een muur tussen gebouwd wordt? I thought spameiland is one fam, of laten we het houden op goede vrienden? Dit is toch bedoeld om niet met elkaar ruzie te maken? Ik kan voor niemand spreken, maar ik denk dat iedereen wel lief doet en als er eens iets fout gaat: los het met vrede op en zonder discussies, gezien mensen nu gewoon gaan! Ik hou van jullie allemaal, al post ik niet al te vaak in het topic - maar can we stay together? Dit topic kan niet zomaar uitsterven, toch? Sorry, voor dat speechgedoe - maar dit hoeft toch niet zo kwijt te raken? Remember the good times, peaceful and joyful. Mensen ga niet luider schreeuwen als de andere of nog meer posten dat het in een echte ruzie uitloopt, just be sweet for each other and neem alles goed op. Het kan allemaal in 1 dag voorbij zijn, so let's make the best of it? I love u guys, please stsy together. ;x
"Satan's friendship reaches to the prison door."