• I miss you. Please come back.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2015 - 23:10 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Lypophrenia schreef:
    (...)

    Tssk
    Ezels zijn super fab :')

    Ik heb btw besloten terug te komen, want dit was mijn eerste sociaal leven in maanden :x


    Mooooiii.
    Okay. Wie is er allemaal weg? Dan pak ik een touw. En een baksteen. En trek ik ze terug. Over de grond. Aan hun voeten. Ghihi.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Leah4President schreef:
    (...)

    Mooooiii.
    Okay. Wie is er allemaal weg? Dan pak ik een touw. En een baksteen. En trek ik ze terug. Over de grond. Aan hun voeten. Ghihi.


    Ik weet niet.. Ik ben er nog in de hoop een reactie te krijgen over wat er nou eigenlijk van mij verwacht wordt


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Ik weet niet.. Ik ben er nog in de hoop een reactie te krijgen over wat er nou eigenlijk van mij verwacht wordt


    Nou, ik vind niks. Als ik moet tellen hoe vaak jij nou wel niet je excuses hebt aangeboden, dan ben ik morgen nog bezig.
    Het is nu hun beurt. Mijn mening :')


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Leah4President schreef:
    (...)

    Nou, ik vind niks. Als ik moet tellen hoe vaak jij nou wel niet je excuses hebt aangeboden, dan ben ik morgen nog bezig.
    Het is nu hun beurt. Mijn mening :')


    Tja.. misschien heb je gelijk, maar ik heb dan toch liever dat ik nogmaals mijn excuses aan moet bieden en dat iedereen dan terug komt dan dat ik op excuses ga zitten wachten omdat mij dat eerlijker lijkt..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Tja.. misschien heb je gelijk, maar ik heb dan toch liever dat ik nogmaals mijn excuses aan moet bieden en dat iedereen dan terug komt dan dat ik op excuses ga zitten wachten omdat mij dat eerlijker lijkt..


    Ja. Dat is true. Maar ik denk niet dat ze met nog meer excuses terug komen.
    Ik ga mn billenmepper pakken. Misschien dat dat wel werkt (cat)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Leah4President schreef:
    (...)

    Ja. Dat is true. Maar ik denk niet dat ze met nog meer excuses terug komen.
    Ik ga mn billenmepper pakken. Misschien dat dat wel werkt (cat)


    Daar heb je waarschijnlijk gelijk in ja.. Maarja, ik wil dan wel weten wat hen wel terug brengt


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik vind eigenlijk niet dat jij nog iets moet doen hoor Wendy. I mean, je hebt al vaak genoeg je excuses aangeboden en als ze dat niet appreciëren, k dan. Ik denk persoonlijk niet dat er nog veel aangedaan kan worden.
    Wat gebeurt is, is gebeurt, zoals mensen dan zeggen.


    be gay do crimes

    Lypophrenia schreef:
    Ik vind eigenlijk niet dat jij nog iets moet doen hoor Wendy. I mean, je hebt al vaak genoeg je excuses aangeboden en als ze dat niet appreciëren, k dan. Ik denk persoonlijk niet dat er nog veel aangedaan kan worden.
    Wat gebeurt is, is gebeurt, zoals mensen dan zeggen.


    "Zoals mensen dat zeggen"
    Wij zijn aliens (cat)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Als Wendy nu nog haar excuses aan moet gaan bieden, moet de rest van dit topic al helemaal z'n excuses aam gaan bieden gezien ik enkel Wendy heb gehoord die der best deed echt goed sorry te zeggen.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Leah4President schreef:
    (...)

    Mooooiii.
    Okay. Wie is er allemaal weg? Dan pak ik een touw. En een baksteen. En trek ik ze terug. Over de grond. Aan hun voeten. Ghihi.


    Lau en Jente willen echt niet meer terug.


    take me back to the basics and the simple life

    -

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 13:30 ]


    -

    Als ik heel eerlijk ben, vind ik hun reactie veel te overdreven.
    Ik heb niet alles gelezen, maar van wat ik heb meegekregen vind ik weggaan echt een soort wanhoopsdaad voor niks.
    Het zijn lieve meiden, daar niet van. Maar seriously....
    Okay, ik ben duidelijk partijdig aan het worden. Oops (quote)

    De laatste keer dat ik uit een groep weg ben gegaan, kwam dat door een ruzie van een week vol gescheld en gezeur.
    En ik ging alleen weg omdat ik niet wilde dat mijn vrienden zouden moeten kiezen tussen mij en hun andere vrienden.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Saith schreef:
    Ik ga geen sorry zeggen want er is niks waar ik spijt van heb. Als het zo moet kom ik echt niet meer terug.


    Duidelijk geen inzet van deze kant als het gaat om de ruzie oplossen (cat)
    Sorry hoor, maar soms moet je je trots aan de kant zetten.
    Waarschijnlijk heb je een aantal gekwetst ofzo, en dan is het een kleine moeite om even een Sorry te zeggen.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Damnit. Ik ben in een ruziezoek-mood :')


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Leah4President schreef:
    (...)

    Duidelijk geen inzet van deze kant als het gaat om de ruzie oplossen (cat)
    Sorry hoor, maar soms moet je je trots aan de kant zetten.
    Waarschijnlijk heb je een aantal gekwetst ofzo, en dan is het een kleine moeite om even een Sorry te zeggen.


    Het punt is dat ik in elk geval al heel erg vaak sorry heb gezegd, en daar komt op een begeven moment ook een einde aan als iedereen maar blijft zeuren.

    Na dit topic zal ik helemaal verdwenen zijn, maar nu ik dit steeds voorbij zie komen in mijn topics, kan ik het niet laten om steeds te kijken en om te reageren.


    She was always looking for more..