Ik ben heel slecht in dingen met emoties verwoorden, maar ik ga toch een poging wagen:
Ik wil echt niet dat de spammers nu uitelkaar gaan vanwege deze discussie. Ik lig serieus te huilen& ik kan het denk ik niet aan wanneer mensen gaan leaven nu. Ik kwam nu bijna 3 jaar geleden voor het eerst op Q omdat iik een plaats zocht waar ik gewoon echt mezelf kon zijn, maar okk hier waren vooroordelen. Het is gewoon heel zwaar om je altijd voor te moeten doen als iemand die je niet bent en na 8 jaar iemand anders zijn kan ik het ook niet meer aan. De mensen in dit topic hebben, waarschijnlijk onbewust, ervoor gezorgd dat ik tenminste ergens een plaats had om af en toe mezelf iets meer te zijn, maar ook hier zijn soms ruzies. Dat snap ik, maar als we nu uit elkaar vallen kan ik het gewoon niet aan.
Dit is echt niet om jullie een schuldgevoel aan te praten, maar dit miest ik even kwijt. Ik snap het ook best als jullie me hier niet willen hebben, maar zeg me dat dan nu in plaats van te doen alsof je me mag
be gay do crimes