Burgeon schreef:
(...)
Die fans zijn gewoon gestoord, niet allemaal, maar de mensen die dat soort dingen schrijven. Walgelijk!
Over het algemeen kan ik daar ook echt niet inkomen wat je zo laat denken om zoiets over een ander human-being te zeggen. Het zou eigenlijk niet mogen, maar toch zijn er mensen die dit doen. Ik heb echt niks met One Direction, maar als een van hen dood neervalt zeg ik toch ook niet dat het zijn eigen schuld is, omdat hij zo lelijk is en drugs gebruikt? (Voor de fans, etc: dit is maar een voorbeeld. Meen ik niet echt.) Dat zijn echt van die onbenulle dingen waarvan ik denk "Dude, zijn je hersens gefrituurd ofzo? Laat iedereen gewoon in hun waarde." Stupid reactions.
PierceTheVeil schreef:
(...)
Hoe de hell komen mensen er ubberhaupt bij om Suicide Silence en one direction met elkaar te vergelijke! Dat kan niet. Dat is onmogelijk!
Tja, er zijn nu eenmaal van die mensen.. Ik snap er zelf ook geen mallemoer van waarom, maar blijkbaar floats that her boat. Zoiezo vind ik het echt bullshit als je alleen maar een artiest/band goed vind, vanwege de hoeveel awards diegene binnensleept in een avond. Het is geen wedstrijd.
Don't walk. Run, you sheep, run.