Apocalyptic schreef:
(...)
Doe even normaal. Als fan zou je juist moeten respecteren dat hij voor zichzelf en zijn eigen gezondheid kiest, ik begrijp dat heel goed. Of heb je liever dat hij toch maar doorgaat tegen beter weten in en over drie jaar zichzelf verliest in drugs/alcohol etc, want dat is wat er met veel te jonge, wereldberoemde popsterren gebeurt. Die jongens hebben geen normale levens en hebben nooit een normale puberteit doorgemaakt, heb je daar al aan gedacht? En jezus, hij heeft vijf jaar keihard voor jullie fans gewerkt en dan krijgt hij nu plots te horen dat hij "het had kunnen weten toen hij zich opgaf". Ik begrijp sommige fans echt niet.
Nee oke, ik schreef dat in een bui dat ik echt even helemaal emotionelig bezig was.
Ik snap, nu wel ja, da hij het heeft gedaan. Maar ik vind toch een beetje van, je geeft je op om beroemd te worden, niet omdat het even kan. Ik snap dat het wel ander en zo is, maar ja.
Ik heb liever dit dan dat hij dood is en ik heb er wel begrip voor. Maar verder ga ik me ook niet staan verdedigen verder omdat ik geen gezeik hoef.
wat was dit ookalweer