Leo, het is niet de bedoeling om je bang te maken. Ik denk alleen dat het einde van de mensheid niet heel lang meer gaat duren. En over dat grafsteengebeuren. Er zijn de laatste tijd echt gewoon veel mensen in mijn omgeving doodgegaan dus toen dacht ik na wat ik op mijn grafsteen wilde.
Saith schreef: Leo, het is niet de bedoeling om je bang te maken. Ik denk alleen dat het einde van de mensheid niet heel lang meer gaat duren. En over dat grafsteengebeuren. Er zijn de laatste tijd echt gewoon veel mensen in mijn omgeving doodgegaan dus toen dacht ik na wat ik op mijn grafsteen wilde.
Saith schreef: Leo, het is niet de bedoeling om je bang te maken. Ik denk alleen dat het einde van de mensheid niet heel lang meer gaat duren. En over dat grafsteengebeuren. Er zijn de laatste tijd echt gewoon veel mensen in mijn omgeving doodgegaan dus toen dacht ik na wat ik op mijn grafsteen wilde.
Well, that kinda makes sense. Maar zo moet je niet denken hea (: alhoewel het wel slim is. Ik weet al wat er op mijn grafsteen moet:
'She was so busy being awesome, she didn't have any time to breath anymore.'
Or something like that. Iets grappigs ofzo ^^ of fandom reletated. I'd like de drie vogeltjes die Tris op haar collarbone heeft getatoerd om er ook op te komen (: