• Lalala beginpost lalala.

    Wat ben ik?


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Saith schreef:
    (...)


    Dat zou ik ook willen zeggen. Maar je weet het nooit. Ik denk niet dat het heel lang gaat duren voordat het echt uitbreekt.


    What do you mean with this Jente.. You're kinda scaring me


    take me back to the basics and the simple life

    Leo, het is niet de bedoeling om je bang te maken. Ik denk alleen dat het einde van de mensheid niet heel lang meer gaat duren. En over dat grafsteengebeuren. Er zijn de laatste tijd echt gewoon veel mensen in mijn omgeving doodgegaan dus toen dacht ik na wat ik op mijn grafsteen wilde.


    -

    Saith schreef:
    (...)


    Oorlog en shit.


    Ik hoop eerlijk gezegd dat het nog even wegblijft. Naïef of niet, idc. Dit is wat ik hoop.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik ga wel weer weg met mijn depressieve gedachtes, haha. Sorry.


    -

    Saith schreef:
    Ik ga wel weer weg met mijn depressieve gedachtes, haha. Sorry.


    Neh, dat hoeft niet per se, maarja youknow..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Iloon, ik weet niet of dit een hele slimme zet van Anna was :') Lily gaat nu sowieso dicht slaan.


    -

    Saith schreef:
    Leo, het is niet de bedoeling om je bang te maken. Ik denk alleen dat het einde van de mensheid niet heel lang meer gaat duren. En over dat grafsteengebeuren. Er zijn de laatste tijd echt gewoon veel mensen in mijn omgeving doodgegaan dus toen dacht ik na wat ik op mijn grafsteen wilde.


    Awh *hug*
    Who's gonna post first? You or me?


    take me back to the basics and the simple life

    Saith schreef:
    Leo, het is niet de bedoeling om je bang te maken. Ik denk alleen dat het einde van de mensheid niet heel lang meer gaat duren. En over dat grafsteengebeuren. Er zijn de laatste tijd echt gewoon veel mensen in mijn omgeving doodgegaan dus toen dacht ik na wat ik op mijn grafsteen wilde.

    Well, that kinda makes sense. Maar zo moet je niet denken hea (: alhoewel het wel slim is. Ik weet al wat er op mijn grafsteen moet:

    'She was so busy being awesome, she didn't have any time to breath anymore.'

    Or something like that. Iets grappigs ofzo ^^ of fandom reletated. I'd like de drie vogeltjes die Tris op haar collarbone heeft getatoerd om er ook op te komen (:


    “A queen will always turn pain into power.”

    Saith schreef:
    Iloon, ik weet niet of dit een hele slimme zet van Anna was :') Lily gaat nu sowieso dicht slaan.

    Tja, dat is Anna xd


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ik begrijp niet waarom alle liars nu in jail zijn.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Waterhouse schreef:
    Ik begrijp niet waarom alle liars nu in jail zijn.

    DIT IS EEN PLL SPOILER DUS NIET KIJKEN.
    Bcause of de getuigenis van Lesley, volgens haar zijn de Liars medeplichtig.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ik kan nooit de verleiding weerstaan om onder spoilers te kijken :c


    -


    -

    Saith schreef:
    Ik kan nooit de verleiding weerstaan om onder spoilers te kijken :c


    Dit. En ik volg dat programma niet eens :')


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Saith schreef:
    Ik kan nooit de verleiding weerstaan om onder spoilers te kijken :c


    This and wie weet of ik daar al ben of niet (dit geldt niet voor pll because nog nooit gezien)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."