• Lalala beginpost lalala.

    Wat ben ik?


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Saith schreef:
    (...)

    Ik heb voor morgen een Nederlands so, een Latijn so, een wiskunde proefwerk en een Duits so over een boek wat twee keer meetelt. Ik heb het boek nog niet gelezen en alleen een beetje Latijn geleerd. Ik moet echt beter leren plannen..

    First of all: meteen als je thuiskomt wat drinken enzo en dan beginnen. Internet en vooral Q uit. Vraag aan friends of ze een samenvatting hebben voor Nederlands en/of Latijn. Kijk of je alles van wiskunde snapt en leer wat formulas uit je hoofd, that's it. Zoek voor het duits boek een uitgebreide samenvatting op. Probeer Latijn naar binnen te stampen ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    Holy shit, ik heb bijna geen stem meer :cc


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik haat regen :')
    En mijn reader is echt heel kut ):


    be gay do crimes

    Ik ga weer met Sony Vegas klooien cc:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Oh my god, jongens, ik was echt zó bang vanochtend. Jullie raden nóóit wat er is gebeurd.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Awe schreef:
    Oh my god, jongens, ik was echt zó bang vanochtend. Jullie raden nóóit wat er is gebeurd.


    Wzzp?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Awe schreef:
    Oh my god, jongens, ik was echt zó bang vanochtend. Jullie raden nóóit wat er is gebeurd.



    Wat is er?


    -

    Tha story:

    Well, wij fietsten dus naar school, en mijn beste vriendin die een paar dagen ziek was geweest fietste mee omdat ze weer naar school wilde en het wilde proberen. Toen stond ik mijn fiets op slot te zetten, maar opeens laat mijn vriendin haar muts vallen, begint ze te wankelen op haar benen en valt ze achterover in de bosjes.
    Ik spring gelijk op haar af en help haar overeind te komen, en zeg dan dat ze even op een stang moet gaan zitten en dat ik haar fiets wel op slot zal doen. Dan staat ze opeens op en valt ze bijna flauw op een fiets, en er komt een bepaald soort spul uit haar neus lopen (geen idee wat het was). Ik gelijk eropaf gerend en haar weer overeind geholpen, en haar bevolen te blijven zitten en rustig aan te doen. Ik heb gelijk naar haar huis gebeld, en tien minuten later kwam haar vader haar ophalen.
    But u guys have no idea how scary it was. Gewoon dat je beste vriendin bijna flauwvalt en dat je zelf amper weet wat je moet doen, dat is gewoon zó ontzettend eng.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Awe schreef:
    Tha story:

    Well, wij fietsten dus naar school, en mijn beste vriendin die een paar dagen ziek was geweest fietste mee omdat ze weer naar school wilde en het wilde proberen. Toen stond ik mijn fiets op slot te zetten, maar opeens laat mijn vriendin haar muts vallen, begint ze te wankelen op haar benen en valt ze achterover in de bosjes.
    Ik spring gelijk op haar af en help haar overeind te komen, en zeg dan dat ze even op een stang moet gaan zitten en dat ik haar fiets wel op slot zal doen. Dan staat ze opeens op en valt ze bijna flauw op een fiets, en er komt een bepaald soort spul uit haar neus lopen (geen idee wat het was). Ik gelijk eropaf gerend en haar weer overeind geholpen, en haar bevolen te blijven zitten en rustig aan te doen. Ik heb gelijk naar haar huis gebeld, en tien minuten later kwam haar vader haar ophalen.
    But u guys have no idea how scary it was. Gewoon dat je beste vriendin bijna flauwvalt en dat je zelf amper weet wat je moet doen, dat is gewoon zó ontzettend eng.


    Das wel erg ja :o


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Das wel erg ja :o
    Ik ben me ook echt kapot geschrokken, ja.
    Al zei ze dat ze het al twee keer eerder had, dan nog voel je je pittig klote als je niet weet wat je moet doen. :x


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Awe schreef:
    Tha story:

    Well, wij fietsten dus naar school, en mijn beste vriendin die een paar dagen ziek was geweest fietste mee omdat ze weer naar school wilde en het wilde proberen. Toen stond ik mijn fiets op slot te zetten, maar opeens laat mijn vriendin haar muts vallen, begint ze te wankelen op haar benen en valt ze achterover in de bosjes.
    Ik spring gelijk op haar af en help haar overeind te komen, en zeg dan dat ze even op een stang moet gaan zitten en dat ik haar fiets wel op slot zal doen. Dan staat ze opeens op en valt ze bijna flauw op een fiets, en er komt een bepaald soort spul uit haar neus lopen (geen idee wat het was). Ik gelijk eropaf gerend en haar weer overeind geholpen, en haar bevolen te blijven zitten en rustig aan te doen. Ik heb gelijk naar haar huis gebeld, en tien minuten later kwam haar vader haar ophalen.
    But u guys have no idea how scary it was. Gewoon dat je beste vriendin bijna flauwvalt en dat je zelf amper weet wat je moet doen, dat is gewoon zó ontzettend eng.


    Das idd creepy, altho ik veel ervaring heb met flauwvallen


    be gay do crimes

    Awe schreef:
    (...) Ik ben me ook echt kapot geschrokken, ja.
    Al zei ze dat ze het al twee keer eerder had, dan nog voel je je pittig klote als je niet weet wat je moet doen. :x


    Jah das logisch, but well, als alles goed is gekomen dan is dat wel beter dan c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Jah das logisch, but well, als alles goed is gekomen dan is dat wel beter dan c:
    Ja, het gaat nou een stuk beter, ze zit nu thuis en net aan de telefoon zei ze dat ze zich al een stuk beter voelde.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Awe schreef:
    (...) Ja, het gaat nou een stuk beter, ze zit nu thuis en net aan de telefoon zei ze dat ze zich al een stuk beter voelde.


    Das mooi c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Home zometeen naar de winkel c:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque