• Het probleem is niet dat ik geen bibliotheek pas heb, alle boeken op het lijstje dat mijn lerares Nederlands ons gaf zijn al gereserveerd. Ik moet in een hele korte tijd een van die boeken lezen en ik kan dus niet wachten tot de boeken weer beschikbaar zijn.

    Kopen kan ook niet want ik heb at the moment niet zoveel geld. Dat betekend dat er voor mij nog maar één optie open ligt: online. Een tijdje geleden heb ik boeken online (gratis) gedownload. Het punt is: Ik weet niet meer hoe ik dit heb gedaan. Hoe lezen jullie de boeken online?


    Ludovico Einaudi

    E-booken. Ik download ze echter niet zelf, want ik krijg ze steeds omdat ik zelf ook niet weet waar of hoe. Maar welk(e) boek(en) heb je nodig?

    [ bericht aangepast op 31 okt 2014 - 21:18 ]


    16 - 09 - '17

    Ik lees ze nooit online. Of ik leen boeken of ik koop ze.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2014 - 10:25 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Waarom een boek lezen als je de samenvatting op het internet kan vinden.
    Ik had onlangs het zelfde meegemaakt, alle boeken waren gereserveerd. Ik heb heel lang gezocht naar een goede site, maar ik vond het jammer genoeg niet.
    Dus las ik alle samenvattingen die ik op het internet kon vinden, en wist meteen waarover het boek ging. ^^


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    Even een vriend van me vragen, hij download vaak boeken, dus kan je vast wel helpen ;')

    Als je googled op torrentz, kan je via een torrent het boek downloaden. Zo simpel is het eigenlijk, als het goed is, haha

    [ bericht aangepast op 31 okt 2014 - 22:57 ]


    Stenenlikker