Gisteravond is mijn mobiel overleden. Bij deze dan ook aan alle Quizletters die mijn nummer hebben: Het heeft geen zin meer om mij te whatsappen.
Vrijdag gaan mijn moeder en ik nog even naar een telefoonreparatiewinkel (de normale telefoonwinkel heeft al wel verteld dat de accu en oplader het gewoon goed doen, maar hij durfde het apparaat niet uit elkaar te halen) in de hoop dat ie tóch gerepareerd kan worden.
Anyways, dit is niet geheel mijn doel van dit topic. Het is namelijk zo dat ik op mijn laptop geen muziek meer kan luisteren voor mijn gevoel, doordat het gat waarin je je koptelefoon in moet pluggen kapot is. En ik vind het best vervelend om muziek te luisteren en dat iedereen kan meegenieten. Vooral omdat mijn ouders niet bepaald dezelfde muzieksmaak hebben als ik.
Normaal luisterde ik dan op mijn mobiel naar muziek, maar obviously kan dat nu niet meer. Dit vind ik eigenlijk wel erg vervelend, want ik mis het wel. Sowieso zat ik er al langere tijd aan te denken om er een apparaat je bij te kopen, juist zodat ik muziek kan luisteren wanneer dingen zoals deze gebeuren. Maar nu ben ik een beetje aan de late kant; Mijn mobiel is dus al kapot. :')
Ik heb geen flauw idee welk apparaat ik het beste kan kopen als ik er gewoon puur muziek mee wil luisteren. Ik wil het liefste een zo goedkoop mogelijk apparaat dat niet binnen een jaar al kapot gaat. Natuurlijk hangt het er vanaf hoe je er mee om gaat van hoe lang zo'n apparaat mee gaat, maar gelukkig kan ik wel zeggen dat ik zorgvuldig met mijn spullen omga.
Hebben jullie suggesties over wat voor een apparaat ik kopen moet? Want er is zat te vinden op het internet, waardoor ik zo snel niet kan bedenken welk ding ik het beste nemen kan.
Alvast bedankt voor jullie hulp! c:
• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •