• Nou ja, zoals de titel al zegt: lag quizlet er bij jullie ook uit? Rond 13:00 kon ik er niet meer op.^^

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Jup, al voor de tweede keer vandaag bij mij. Vanmorgen had ik er ook al last van.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Niets van gemerkt, want ik zat er toen niet op.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jepp bij mij ook. Ik geloof dat ik de refreshknop een beetje gemarteld heb :X


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    xBooBear schreef:
    Jepp bij mij ook. Ik geloof dat ik de refreshknop een beetje gemarteld heb :X


    *high five*=')


    You were born original, don't die as a copy.

    Bij mij heeft ie er 2 keer uitgelegen, vanmorgen en eerder vanmiddag


    Faith is everything.

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik kan er nu even niet aan uit wat je wil zeggen? =P


    Nou, het ligt niet aan jouw computer of wat dan ook, want Quizlet deed 't op meerdere computers niet. In ieder geval niet op de computer van school, waar 'ie het normaal wel goed doet.


    26 - 02 - '16

    Burgeon schreef:
    (...)

    Nou, het ligt niet aan jouw computer of wat dan ook, want Quizlet deed 't op meerdere computers niet. In ieder geval niet op de computer van school, waar 'ie het normaal wel goed doet.


    Inderdaad, bij mij deed de site het niet op mn tablet, telefoon, iPod of laptop.. Het lag dus echt aan Quizlet zelf


    Faith is everything.

    Jup, bij mij ook. Net als ik wilde ontspannen na het studeren!D':


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ja, bij mij ook al eerder. Rond een uur of 11 en dus net weer.

    O,jee. Ik hoop dat het niet nog een keer gebeurt -klopt af-. Zelf heb ik er niks van gemerkt.


    Physics is awesome

    Burgeon schreef:
    (...)

    Nou, het ligt niet aan jouw computer of wat dan ook, want Quizlet deed 't op meerdere computers niet. In ieder geval niet op de computer van school, waar 'ie het normaal wel goed doet.

    Ik zei toch ook niet dat het aan een computer lag? =P

    Ik zei dat het volgens mij niet aan Q zelf lag, maar aan de server of weet ik veel wat. Rutger is momenteel met niets geks bezig, dus het zou me verbazen dat het door hem kwam of door een recente aanpassing. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Net ook weer o.o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Padeladelalala schreef:
    Net ook weer o.o

    Dit!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ik denk dat de server overbelast is.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Padeladelalala schreef:
    Ik denk dat de server overbelast is.


    Zoveel mensen zijn er niet eens online.


    You were born original, don't die as a copy.