• Misschien weten de Directioners het al, maar Louis en Eleanor zijn uit elkaar.
    Een maand terug had ik een verhaal over hun verzonnen. Alleen maar over hun, zij waren de hoofdpersonages. En hun waren dus een stel.

    Maar nu zijn ze uit elkaar en heb ik dus een verhaal (nog) niet geactiveerd staan. Het heeft nog geen hoofdstukken, maar al wel een voorpagina.

    Maar nu is de vraag:.
    Zal ik de story activeren of niet?


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."

    Waarom zou je het niet activeren, het is fanfiction. Dus het is sowieso al niet waar. (:

    Maar een story zonder hoofdstukken mag maar 2 weken online staan.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2015 - 15:34 ]

    Allemantheia schreef:
    Waarom zou je het niet activeren, het is fanfiction. Dus het is sowieso al niet waar. (:

    Maar een story zonder hoofdstukken mag maar 2 weken online staan.


    De story is nog niet geactiveerd, dus niemand kan hem nog zien.

    Bedankt voor je advies en reactie (:


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."

    Ik zou het gewoon activeren als ik jou was. Fanfiction over Larry Stylinson is ook niet echt, maar er zijn genoeg mensen die erover schrijven. Daarnaast zullen er heus nog wel genoeg fans zijn van Louis en Eleanor die het wél willen lezen. c:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Melitta schreef:
    Ik zou het gewoon activeren als ik jou was. Fanfiction over Larry Stylinson is ook niet echt, maar er zijn genoeg mensen die erover schrijven. Daarnaast zullen er heus nog wel genoeg fans zijn van Louis en Eleanor die het wél willen lezen. c:


    Agree.
    Ik zou m gewoon lezen.


    wat was dit ookalweer

    Melitta schreef:
    Ik zou het gewoon activeren als ik jou was. Fanfiction over Larry Stylinson is ook niet echt, maar er zijn genoeg mensen die erover schrijven. Daarnaast zullen er heus nog wel genoeg fans zijn van Louis en Eleanor die het wél willen lezen. c:

    Indeed.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Melitta schreef:
    Ik zou het gewoon activeren als ik jou was. Fanfiction over Larry Stylinson is ook niet echt, maar er zijn genoeg mensen die erover schrijven. Daarnaast zullen er heus nog wel genoeg fans zijn van Louis en Eleanor die het wél willen lezen. c:

    Dankje voor je advies en reactie <3


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."

    LiamJamesPayne schreef:
    (...)

    Agree.
    Ik zou m gewoon lezen.

    Thanks voor je advies en reactie.


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."

    Takamasa schreef:
    (...)
    Indeed.

    Dankjewel voor je reactie.


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."