Helloow!!
Owkéj
Mijn vriendin haar vriendin zegt Dat EMo(kledingstijl)NIET!!!Bestaat!!
Wat denken jullie ervan??
-
7 nov 2008 - 17:488 nov 2008 - 0:33
(...)Daar ben ik het niet mee eens
Emo is een muziek stijl met een bijbehorende subcultuur, tis net even andersom x]
Dat heb ej van mij gejat x]
Dat had ik in een topic geschrevee ^^
Ag ja boeiee8 nov 2008 - 0:38(...)
Whaha echt niet x3! IK jat niet.. Maar ik deel wel een mening met een ander, dat kan voorkomen ja .
Dat heb ej van mij gejat x]
Dat had ik in een topic geschrevee ^^
Ag ja boeiee
Maar nee dit is gewoon mij mening, en dat heb ik daarnet zelf bedacht, al was jij me dus al eerder te slim afWie du mir, so ich dir.
8 nov 2008 - 0:45emo is een msuieks tyle toevallig hebeb gwn veel emo's de selfde stijle kwa kleding :']
8 nov 2008 - 0:46ik vind dat we tegenwoordig wel kunnen spreken van een emo kledingstijl. True het komt voort uit de muziek maar 'emo's' hebben nu wel duidelijk kenmerken enzo.
dat klopt ook8 nov 2008 - 0:50(...)
Omg de meesten zegge dat muziek is hé???
Ik heb geteld
Pfoe!!
8 zeggen kleding (die door de muziek komt)
4 zeggen dat het muziek is
Wie heeft hier nu gelijk
jjoo vette rusie,, ma hallooowww?? day er mensen heir sijn dii dingen segge ebtekent neit dat eht een feit is eh,, [/mijn mening]8 nov 2008 - 1:24Het ligt er gewoon net aan wat je zelf denk wat het is ik ga er niet moelijk over doen
You can't touch music but music touch you
8 nov 2008 - 10:09StefaNie .. emo is een muziekstijl
en zelfs als het EEn kledingstijl zou zijn je dOet gewoon nieT waT je meT mIJ heBt gedaan
aan 10 mensen vragen of ze me emo vinden
en me uit maken van eMo
Stefanie je was gewoon geen echte vriendin
< / 38 nov 2008 - 10:14(...)
DA ze dan van mijn vriendinnen afblijft eh!!!
Stefanie Eleni is ook me Vriendin HooR
maar jij bent nu de mijne NieT meer
38 nov 2008 - 10:46Ik denk ook eerder dat het geevalueerd is naar een kledingstijl, als je iemand op straat ziet lopen , Zeg je toch ook, Kijk een Emo! En dan weet je toch ook niet welke muziek die persoon graag hoort?
Your Butt is Mine!
8 nov 2008 - 11:33(...)
woww beetje haat aanvallen O.O
Ja, want ze kwetst m'n vriendin. Is het dan niet een béétje normaal?8 nov 2008 - 13:09(...)
GIJ moet erafblijven! Ge noemt uzelf haar beste vriendin, ge zit ze te knijpen, uit te schelden, en wa nog allemaal eh!?
Gvd, ge denkt echt da ge het al moogt eh.
En dan,,Zij geeft mij ook motten ze!!!
Zo heilig is ze ook nii!!8 nov 2008 - 13:37Het is wel uitgegroeid tot een kledingstijl, vroeger was het alleen muziek.
'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'
8 nov 2008 - 14:09Emo is een muziekstijl d8 ik Ö ..
Listen to what we're not saying..
8 nov 2008 - 14:20(...)Daar ben ik het niet mee eens
Emo is een muziek stijl met een bijbehorende subcultuur, tis net even andersom x]
Klopt, sorry, had het in de verkeerde volgorde geplaatst >.< Even wijzigen
:']No growth of the heart is ever a waste
8 nov 2008 - 16:15