• Helloow!!

    Owkéj
    Mijn vriendin haar vriendin zegt Dat EMo(kledingstijl)NIET!!!Bestaat!!

    Wat denken jullie ervan??

    Omg, als iedereen hier omgekeerd gaat doen.. O.O
    Ookal is het een kledingstijl (wat het fackin' niet is >< ) moet je daarom je 'vriendin' kwetsen? ZE IS HET ZELFS NOG NIET!!

    voor je haar uitmaakt, kijk je beter naar jezelf. Ze durft tenminste zijn wie ze is. Respect voor Tif <3

    Het is origineel een muziekstijl, maar je kunt nu wel zeggen dat het wel degelijk een kledingstijl is.

    Het is origineel een afkorting!
    Wat dacht je daarvan.
    emo staat voor emotioneel.
    Dat heeft zich net als pokemons geëvolueerd.
    En dan krijg je de subcultuur "emo"


    The economy is suffering, let it DIE!

    Het is origineel een muziekstijl, maar je kunt nu wel zeggen dat het wel degelijk een kledingstijl is.

    Mee eens. ;)
    Punkers hebben toch ook een bepaald uiterlijk? Ookal was dat vroeger ook alleen muziek. ;)

    is ook zo, Emo is muziek

    maar, ik vind dat iedereen gwn zichzelf is, amen x)


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    Omg, als iedereen hier omgekeerd gaat doen.. O.O
    Ookal is het een kledingstijl (wat het fackin' niet is >< ) moet je daarom je 'vriendin' kwetsen? ZE IS HET ZELFS NOG NIET!!

    voor je haar uitmaakt, kijk je beter naar jezelf. Ze durft tenminste zijn wie ze is. Respect voor Tif <3




    Omg de meesten zegge dat muziek is hé???

    Ik heb geteld

    Pfoe!!
    8 zeggen kleding (die door de muziek komt)
    4 zeggen dat het muziek is

    Wie heeft hier nu gelijk

    (...)



    Omg de meesten zegge dat muziek is hé???

    Ik heb geteld

    Pfoe!!
    8 zeggen kleding (die door de muziek komt)
    4 zeggen dat het muziek is

    Wie heeft hier nu gelijk


    Amai, Barbie kan tellen Ö
    En trouwens, wa anderen denken, kan mij geen reet schelen. Ik zeg dat het een muziekstijl is. En ik zeg ook da ge Tiffany gerust moe laten of ge hebt me mij te doen.

    uitgegroeid tot kleding zèkèr & vast!!!


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    (...)

    Amai, Barbie kan tellen Ö
    En trouwens, wa anderen denken, kan mij geen reet schelen. Ik zeg dat het een muziekstijl is. En ik zeg ook da ge Tiffany gerust moe laten of ge hebt me mij te doen.



    DA ze dan van mijn vriendinnen afblijft eh!!!

    (...)


    DA ze dan van mijn vriendinnen afblijft eh!!!


    GIJ moet erafblijven! Ge noemt uzelf haar beste vriendin, ge zit ze te knijpen, uit te schelden, en wa nog allemaal eh!?
    Gvd, ge denkt echt da ge het al moogt eh.

    IK BEN DAT TOEVALLIG?? Ja,
    EN ZIE JE WEL, DE MEESTEN ZEGGEN MUZIEKSTIJL.

    En dan nog, als je Tiffany nog één keer kwetst, mens, dan ga je er aan..

    Niemand, maar ook raakt aan mijn vrienden.niémand


    woww beetje haat aanvallen O.O


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    De emo kleedstijl bestaat wel. Het is alleen een rip-off van punk, goth en skate, net zoals goth is geevolueerd uit punk en scene een rip-off is van de harajuku stijl.


    Mee eens.

    ik denk dat het toch wel een kleding style is... het begon allemaal dan misschien wel bij muziek maar als je naarr al die subculture kijkt.. heeft het er toch wel allemaal een eige style mee dus ik zou zeggen dat het ook een kledingstyle is


    A Noble was Born in Chaos

    Omg,
    Ookal is het een kledingstijl (wat het fackin' niet is >< )

    Waarom zie ik dan die talloze topics van mensen die 'emo' genoemd worden door anderen? Ze worden zo genoemd vanwege hun uiterlijk. Emo is een muziekstijl met bijbehorende subcultuur (ff omgedraaid mensen)


    No growth of the heart is ever a waste

    Emo is een muziekstijl,
    maar de kledij noemt niet emo,
    en mensen die zeggen dat je een emo hebt, dat klopt ook niet, want jij bent geen muziek xD

    (...)
    Waarom zie ik dan die talloze topics van mensen die 'emo' genoemd worden door anderen? Ze worden zo genoemd vanwege hun uiterlijk. Emo is een subcultuur met bij behorende muziek.
    Daar ben ik het niet mee eens xD

    Emo is een muziek stijl met een bijbehorende subcultuur, tis net even andersom x]


    Wie du mir, so ich dir.