• 5BKA.heeft ervoor gezorgd dat de nieuwe leerkracht van informatica zijn ontslag heeft gegeven,of ontslage is n_n!En dan vooral 4 van de 10 leerlingen n_n En jha,ik met mijn te grote mond zat er bij. Wij hebbe die leerkracht zo op zijn kap gezeten dat hij het niet meer zag zitten. Maar daarvoor hadden we met 4 wel een reden. Die riep tegen ons,maar dan echt roepen als je het nog roepen kon noemen.Het was al meer schreeuwen. Hij raakte persoonlijke spullen aan,hij had altijd met de meisjes van de klas lichaamelijk contact en wij konden hem niet slagen want het is een leerkracht. En hij sloeg ons bijna. Dus er zijn er 4 van de klas er tegen in gegaan. Waardoor we wel niet meer zijn les binnen mogen. Maar nu is hij ontslagen. En daar hebben we zelf voor gezorgd. En jha,we zijn er fier op x)! Dus als er bij elle leerkrachte zijn die weg moette n_n Whi ge weet mij te vinde fosho x)

    ok, das goe da ik da weet xD
    Kunde mijn leerkracht frans in weg late gaan?


    Your Butt is Mine!

    Nou dat heb ik dus met mijn Duits lerares. Zij word ontslagen omdat ze geen les kan geven en dat komt vooral door ons. We doen gewoon waar we zin in hebben tijdens de les en we leren geen ene flikker. Onze klas is focking probleem klas. But i still love it <3


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Yeuh.
    Bij ons is er ook een duitse leraar ontslagen omdat hij ook handtastelijk was.


    I recycle my thoughts.

    Heel goed van jullie ^^


    Life is hard and then we die

    Haha noemde hij toevallig Meneer Vlaminck

    haha goed zo:D
    zulke rare mensen moeten geen leraar worden =.=

    Haha noemde hij toevallig Meneer Vlaminck

    Ik we ni hoe die noemt :')

    Haha!!
    Bij ons was er ook een engelse lerares,, die kon dus absoluut geen les geven, iedereen was super druk enzoow terwijl wij een super rustige klas hadden:S:S nu is ze ontslagen :D:D gelukkig want vorig jaar stond ik een 4 voor engels en nu een 7!! xxxxxxxxx

    Haha!!
    Bij ons was er ook een engelse lerares,, die kon dus absoluut geen les geven, iedereen was super druk enzoow terwijl wij een super rustige klas hadden:S:S nu is ze ontslagen :D:D gelukkig want vorig jaar stond ik een 4 voor engels en nu een 7!! xxxxxxxxx

    Good job, ofzo.
    Je mag mijn gymleraar wel wegsturen ;o Die is ook een beetje handtastelijk ;S


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Jeeeh <3

    Wahah x'D SUPER!
    Dat hebben wij ook gedaan, wij hebben ervoor gezorgd dat een leerkracht vervroegd op pensioen ging n_n


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wij hebben een leerkracht een zenuwinzinking bezorgt ^^

    Lichamelijk contact met meiden?
    Jeetje, en dat noemt zich een leraar.
    Goed zo dat jullie hem weg gewerkt hebben :D


    I'm not an emo or whatever. I'm me!