• "This is Ex On The Beach"

    Wat zou er gebeuren als je acht sexy singles op één eiland bij elkaar zet? Deze vrijgezellen verblijven enkele weken in een luxe hotel en worden dagelijks op romantische dates gestuurd. De acht denken dat ze op het eiland zijn op zoek naar liefde, maar daar hebben ze zich goed in vergist. Hun exen verschijnen op het strand en zullen voor de rest van de tijd in dezelfde villa verblijven.
          De regie ligt compleet in de handen van de tablet of terror die de dates aankondigt. Zullen deze dates ervoor zorgen dat er zowel oude als nieuwe liefdes opbloeien? Of zorgt deze tablet slechts voor ruzie en ellende?
          Wees niet bang en ga de confrontatie aan met jouw ex bij Ex on the beach!




    Uitleg over de RPG
    Voor deze RPG heb ik besloten dat iedereen twee rollen neemt. Iedereen speelt een kandidaat en een ex. Hiermee kunnen we buitensluiting zo veel mogelijk voorkomen. Exen worden niet afgesproken, die kies ik d.m.v. loten. Ook hiermee wil ik bewust of onbewust buitensluiten voorkomen. Het is bedoeling dat je een mannelijk en vrouwelijk personage speelt. Je speelt dus bijvoorbeeld aan mannelijke kandidaat en een vrouwelijke ex. Hiermee worden de vrouwen en mannen gelijk gehouden. Er zijn acht kandidaten en acht singles beschikbaar voor deze RPG.
    Voor vragen en opmerkingen staat mijn gastenboek open!

    Rollen
    Vol!
    Kandidaten
    Mannen
    • Dorian Kaeleb Braxton | Wolfstar | Pagina 1.1
    • Zain Eduardo Fransesco Cooper | Dumbledore | Pagina 1.1
    • Daniel Aiden Welsh | Raccoon | Pagina 1.2
    • Caleb Dylan Grant |Cynefin | Pagina 1.4

    Vrouwen
    • Lucia Solana Mail |Recentia | Pagina 1.2
    • Delaney 'Delan/Delly' Genesis Wayne | Alate | Pagina 1.1
    • Nicole Valeriya Romanova | Zamperini | Pagina 1.5
    • Victoria Shelia Pierce | Saith | Pagina 1.11

    Exen
    Mannen
    Recentia
    • Elijah Jayden Scott | Alate | Pagina 1.2
    • Tyler Damario Castillo-Martínez | Zamperini | Pagina 1.5
    Saith
    Vrouwen
    • Nina Alyssae Roux Wolfstar | Pagina 1.1
    • Hester Arabella Rutherford | Dumbledore | Pagina 1.3
    • Lilith Ophelia Duchess | Raccoon | Pagina 1.2
    • Reagan Sadie Mitchell | Cynefin | Pagina 1.4


    Invullijstje
    Naam: Volledige naam en eventueel een bijnaam
    Leeftijd: Tussen 21 en 30 jaar
    Woonplaats: Alle kandidaten wonen in Amerika
    Karakter:
    Uiterlijk: FC graag vermelden
    Ex: Deze wordt bekend gemaakt als alle rollen ingevuld zijn
    Reden voor breuk: Dit kun je bespreken met de persoon met wie jouw personage een relatie heeft gehad. Vermeld er ook bij hoelang ze een relatie hadden
    Extra: Alles wat niet bij de bovenste kopjes past


    Faceclaims
    Shia Labeouf door Dumbledore
    Xavier Dolan door Wolfstar



    Regels van deze RPG
    • Minimaal 200 woorden per post
    • Ruzie IC mag, niet OOC
    • Niemand buitensluiten
    • Relaties worden in een speeltopic besproken
    • Geen perfecte personages
    • Reserveringen blijven 2 dagen staan - verlenging aanvragen is toegestaan
    • Ik open de nieuwe topics, behalve als ik anders aangeef
    • Denk goed na of je mee wil doen
    • Have fun

    [ bericht aangepast op 27 maart 2015 - 14:39 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Saith schreef:
    Kan ik nog meedoen?


    Zeker! In de beginpost staan de rollen die nog vrij zijn!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik FC Francisco Lachowski


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Ik heb morgen geen tijd om het topic bij te werken, dus alles wat morgen veranderd wordt, verander ik zondag!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    @ Cynefin
    Mijn personage heet ook Cooper met zijn achternaam, maar voor mij is dit geen probleem. Als jij dat ook geen probleem vindt, kunnen we het gewoon zo laten! (:


    Ik kan dat ook nog veranderen hoor Sanne ^^ t was heel snel neergetypt want ik moest eten ^^


    JENTE OMG


    I just caught the wave in your eyes





    Tyler Castillo
    "I'm living the playboy lifestyle.. I spend my money, I look good and I'm always at the best parties..
    Alot of people hate me for it, but that's just because I steal their girls and break their little hearts once I'm done with them..."

    Naam:
    Tyler Damario Castillo-Martínez.
    Leeftijd:
    Hij is 26 jaar geleden geboren op 17 Augustus.
    Dit geeft hem dus het sterrenbeeld leeuw.
    Woonplaats:
    Hij woont nu al een tijdje in Miami.
    Hij is echter geboren en opgegroeid in Costa Rica, waar hij heeft gewoond tot zijn 14e.
    Karakter:
    Tyler is een echte playboy en hij weet het zelf heel goed. Hij schaamt zich ook niet voor zijn levensstijl, hij geniet namelijk zo met volle teugen van zijn leven. Hij houd van geld uitgeven, hij zorgt ervoor dat hij er altijd goed uitziet en hij weet precies wat hij moet zeggen om de mensen om zijn vingers te wikkelen. Hij vind zichzelf nog te jong om een hele toekomst op te bouwen en leeft in het nu. Een meisje met wie hij een paar keer het bed deelt zal hij vaak al na een week vergeten zijn, dat soort types vind hij toch niet belangrijk. Over een meisje dat belangrijk voor hem is (geweest) zal hij zich toch wel even rot voelen, al zal dit ook niet te lang duren omdat hij altijd wel dingen vind om hem af te leiden.
    Tyler is vrij ijdel. Hij vind het belangrijk om er goed en verzorgd uit te zien en hij is daarom ook vrij veel met zijn uiterlijk bezig. Hij ziet het als een van de vele manieren om geaccepteerd te worden, dus hij vind het alleen maar goed dat hij er veel tijd insteekt. Hij zal iemand al snel afkeuren als diegene er niet goed uitziet, of op zijn minst verzorgd.
    Tyler is vrij zelfverzekerd. Meestal is hij erg zeker van zijn zaak en hij heeft er geen problemen mee om zijn mening te delen. Hij heeft totaal geen moeite met grote groepen en spreekt gewoon voluit. Toch is er iets, wat hij zelf echt niet zomaar gaat toegeven, dat een volle zelfverzekerdheid in de weg staat. Ergens schuilt er toch een beetje onzekerheid in hem. Dit heeft hij ook vooral te danken aan zijn vader. Sinds zijn tienerjaren doet hij er daarom alles aan zodat de mensen hem mogen, zodat hij geaccepteerd wordt. Hij wil gewoon goed genoeg zijn, ook al zou hij deze woorden nooit zomaar uitspreken.
    Tyler is een echte charmeur en houd van flirten. Hij wikkelt mensen makkelijk om zijn vingers en wanneer hij zijn interesse verliest laat hij ze net zo makkelijk weer vallen. Tyler weet wat iemand wil horen en het is voor hem niet moeilijk om precies die dingen te zeggen. Hij is een sociaal persoon en verbaal erg sterk, dus moeite om op iemand af te stappen heeft hij meestal niet.
    Hij is een goede vriend die achter je staat en voor je opkomt al is hij het zelf niet met je mening eens. Met Tyler weet je namelijk dat niemand je tegen gaat spreken, behalve Tyler zelf. Voor zijn familie en zijn vrienden gaat hij door het vuur, hij is dan ook beschermend over die groep. Tyler is dat type dat makkelijk een lach op je gezicht tovert. Als dat hem niet lukt weet hij dat het ernstig is en dan probeert hij om er voor je te zijn. Zo goed als hij dat kan tenminste.
    Tyler houdt er niet van om zich écht te binden. Niet snel tenminste. Toch zal hij niet elk meisje dat hij tegenkomt gebruiken en breken. Degene die echt wat betekenen voor hem merken het snel genoeg. Deze dames behandeld hij als echte prinsessen. Dit is echter niet heel vaak voorgekomen, maarja.. Veel serieuze relaties heeft hij niet gehad....
    Uiterlijk: FC: Cristiano Ronaldo
    Tyler is geen lelijke verschijning, iets wat hij zelf ook door heeft en graag gebruik van maakt. Hij heeft een ietwat getinte huid wat hij vooral aan zijn afkomst te danken heeft. Van de zon zal je niet zo snel een verschil zien. Bij zijn getinte huid valt zijn haar ook goed in het plaatje. Van nature heeft hij zwart haar. Hij heeft het wel eens een paar keer bruin laten verven, maar uiteindelijk heeft hij het gewoon uit later groeien en heeft hij nu zijn zwarte haar weer terug. Zijn haar is kort, maar kan wel in veel modellen. Zijn haar zit eigenlijk altijd wel goed, maar dat komt vooral omdat hij daar zelf ook wel mee bezig is. Bij deze twee kenmerken kunnen zijn bruine ogen ook niet meer missen. Hij heeft lichtbruine ogen met een donkerbruin -bijna zwart- randje, deze bevatten meestal een ietwat uitdagende uitstraling. Tyler heeft een rechte neus. Lippen die zeker niet dun zijn of zelfs naar de ietwat vollere kant neigen. Ook heeft hij strakke kaaklijnen die goed zichtbaar zijn en meestal bedekt worden door lichte stoppeltjes.
    Tyler is zo'n 1,88 lang en daarmee zeker niet kort. Dit valt ook in een mooi contrast met zijn gespierde lichaam. Hij geeft om zijn uiterlijk en zijn conditie, dus het is geen wonder dat hij een strak/sterk, afgetraind lichaam heeft. Tyler heeft een dure, maar goede kledingsmaak. Hij moet dus ook blij zijn dat hij het geld heeft om alles te betalen. Tyler heeft geen tattoos maar heeft wel ooit gaatjes laten schieten in zijn oren. Vaak doet hij nog maar één oorbel in, dus veel nut heeft het niet gehad. Ooit wil hij nog een tattoo laten zetten, maar tot nu toe is hij nog 'clean'.
    Reden voor breuk:
    ~ Komt later
    Extra:
    Tyler is volledig Costa Ricaans, wat je nog een beetje kan merken aan zijn lichte accent. Hij spreekt Spaans, Engels en Portugees. Hij is het oudste kind van de drie en komt uit een rijk gezin. Zijn vader was sinds zijn geboorte al vaak in de VS voor zijn werk en uiteindelijk is het gezin naar Miami verhuisd. Zijn vader was al die tijd bezig met zijn platenmaatschappij en sinds het gezin in de VS woont is dat alleen maar verder gegroeid. 'Empire' is uitgegroeid tot een miljoenenbedrijf en Tyler geniet maar al te graag van die miljoenen. Het enige wat hij hoeft te doen is hier en daar wat dingen regelen en deals maken. Ook helpt hij maar al te graag met het werven van veelbelovende artiesten, vooral bij de dames lukt het hem altijd met zijn..... Trucjes..


    Tyler is wel af :')


    El Diablo.

    Zamperini schreef:





    Tyler Castillo
    "I'm living the playboy lifestyle.. I spend my money, I look good and I'm always at the best parties..
    Alot of people hate me for it, but that's just because I steal their girls and break their little hearts once I'm done with them..."

    Naam:
    Tyler Damario Castillo-Martínez.
    Leeftijd:
    Hij is 26 jaar geleden geboren op 17 Augustus.
    Dit geeft hem dus het sterrenbeeld leeuw.
    Woonplaats:
    Hij woont nu al een tijdje in Miami.
    Hij is echter geboren en opgegroeid in Costa Rica, waar hij heeft gewoond tot zijn 14e.
    Karakter:
    Tyler is een echte playboy en hij weet het zelf heel goed. Hij schaamt zich ook niet voor zijn levensstijl, hij geniet namelijk zo met volle teugen van zijn leven. Hij houd van geld uitgeven, hij zorgt ervoor dat hij er altijd goed uitziet en hij weet precies wat hij moet zeggen om de mensen om zijn vingers te wikkelen. Hij vind zichzelf nog te jong om een hele toekomst op te bouwen en leeft in het nu. Een meisje met wie hij een paar keer het bed deelt zal hij vaak al na een week vergeten zijn, dat soort types vind hij toch niet belangrijk. Over een meisje dat belangrijk voor hem is (geweest) zal hij zich toch wel even rot voelen, al zal dit ook niet te lang duren omdat hij altijd wel dingen vind om hem af te leiden.
    Tyler is vrij ijdel. Hij vind het belangrijk om er goed en verzorgd uit te zien en hij is daarom ook vrij veel met zijn uiterlijk bezig. Hij ziet het als een van de vele manieren om geaccepteerd te worden, dus hij vind het alleen maar goed dat hij er veel tijd insteekt. Hij zal iemand al snel afkeuren als diegene er niet goed uitziet, of op zijn minst verzorgd.
    Tyler is vrij zelfverzekerd. Meestal is hij erg zeker van zijn zaak en hij heeft er geen problemen mee om zijn mening te delen. Hij heeft totaal geen moeite met grote groepen en spreekt gewoon voluit. Toch is er iets, wat hij zelf echt niet zomaar gaat toegeven, dat een volle zelfverzekerdheid in de weg staat. Ergens schuilt er toch een beetje onzekerheid in hem. Dit heeft hij ook vooral te danken aan zijn vader. Sinds zijn tienerjaren doet hij er daarom alles aan zodat de mensen hem mogen, zodat hij geaccepteerd wordt. Hij wil gewoon goed genoeg zijn, ook al zou hij deze woorden nooit zomaar uitspreken.
    Tyler is een echte charmeur en houd van flirten. Hij wikkelt mensen makkelijk om zijn vingers en wanneer hij zijn interesse verliest laat hij ze net zo makkelijk weer vallen. Tyler weet wat iemand wil horen en het is voor hem niet moeilijk om precies die dingen te zeggen. Hij is een sociaal persoon en verbaal erg sterk, dus moeite om op iemand af te stappen heeft hij meestal niet.
    Hij is een goede vriend die achter je staat en voor je opkomt al is hij het zelf niet met je mening eens. Met Tyler weet je namelijk dat niemand je tegen gaat spreken, behalve Tyler zelf. Voor zijn familie en zijn vrienden gaat hij door het vuur, hij is dan ook beschermend over die groep. Tyler is dat type dat makkelijk een lach op je gezicht tovert. Als dat hem niet lukt weet hij dat het ernstig is en dan probeert hij om er voor je te zijn. Zo goed als hij dat kan tenminste.
    Tyler houdt er niet van om zich écht te binden. Niet snel tenminste. Toch zal hij niet elk meisje dat hij tegenkomt gebruiken en breken. Degene die echt wat betekenen voor hem merken het snel genoeg. Deze dames behandeld hij als echte prinsessen. Dit is echter niet heel vaak voorgekomen, maarja.. Veel serieuze relaties heeft hij niet gehad....
    Uiterlijk: FC: Cristiano Ronaldo
    Tyler is geen lelijke verschijning, iets wat hij zelf ook door heeft en graag gebruik van maakt. Hij heeft een ietwat getinte huid wat hij vooral aan zijn afkomst te danken heeft. Van de zon zal je niet zo snel een verschil zien. Bij zijn getinte huid valt zijn haar ook goed in het plaatje. Van nature heeft hij zwart haar. Hij heeft het wel eens een paar keer bruin laten verven, maar uiteindelijk heeft hij het gewoon uit later groeien en heeft hij nu zijn zwarte haar weer terug. Zijn haar is kort, maar kan wel in veel modellen. Zijn haar zit eigenlijk altijd wel goed, maar dat komt vooral omdat hij daar zelf ook wel mee bezig is. Bij deze twee kenmerken kunnen zijn bruine ogen ook niet meer missen. Hij heeft lichtbruine ogen met een donkerbruin -bijna zwart- randje, deze bevatten meestal een ietwat uitdagende uitstraling. Tyler heeft een rechte neus. Lippen die zeker niet dun zijn of zelfs naar de ietwat vollere kant neigen. Ook heeft hij strakke kaaklijnen die goed zichtbaar zijn en meestal bedekt worden door lichte stoppeltjes.
    Tyler is zo'n 1,88 lang en daarmee zeker niet kort. Dit valt ook in een mooi contrast met zijn gespierde lichaam. Hij geeft om zijn uiterlijk en zijn conditie, dus het is geen wonder dat hij een strak/sterk, afgetraind lichaam heeft. Tyler heeft een dure, maar goede kledingsmaak. Hij moet dus ook blij zijn dat hij het geld heeft om alles te betalen. Tyler heeft geen tattoos maar heeft wel ooit gaatjes laten schieten in zijn oren. Vaak doet hij nog maar één oorbel in, dus veel nut heeft het niet gehad. Ooit wil hij nog een tattoo laten zetten, maar tot nu toe is hij nog 'clean'.
    Reden voor breuk:
    ~ Komt later
    Extra:
    Tyler is volledig Costa Ricaans, wat je nog een beetje kan merken aan zijn lichte accent. Hij spreekt Spaans, Engels en Portugees. Hij is het oudste kind van de drie en komt uit een rijk gezin. Zijn vader was sinds zijn geboorte al vaak in de VS voor zijn werk en uiteindelijk is het gezin naar Miami verhuisd. Zijn vader was al die tijd bezig met zijn platenmaatschappij en sinds het gezin in de VS woont is dat alleen maar verder gegroeid. 'Empire' is uitgegroeid tot een miljoenenbedrijf en Tyler geniet maar al te graag van die miljoenen. Het enige wat hij hoeft te doen is hier en daar wat dingen regelen en deals maken. Ook helpt hij maar al te graag met het werven van veelbelovende artiesten, vooral bij de dames lukt het hem altijd met zijn..... Trucjes..


    Tyler is wel af :')


    Oeh, i like hem ! :Y)


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Zeker! In de beginpost staan de rollen die nog vrij zijn!


    Mag ik dan een vrouwelijke kandidaat en een mannelijke ex?


    -

    Saith schreef:
    (...)

    Mag ik dan een vrouwelijke kandidaat en een mannelijke ex?


    Zeker!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Recentia schreef:
    (...)

    Oeh, i like hem ! :Y)


    Thank god, ik had hem een beetje snel en slecht beschreven -naar mijn mening- :'D


    El Diablo.

    Ik claim als FC voor m'n man Jensen Ackles en voor de vrouw Dove Cameron.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2015 - 22:15 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Ohw ja btw: misschien is het grappig om pas een ex te loten bij iemand als die eraan komt. Net zoals in de serie, zodat het onverwachts blijft.

    Bovendien kunnen exen ook weer exen hebben, of kan een ex een ex zijn van meerdere kanididaten. Dus hoe doen we dat? Of houden we het heel simpel? Hehe


    I just caught the wave in your eyes

    Ik zal morgen super wat er definitief gaat gebeuren. Als het onverwachts is, kun je geen verleden afspreken en dat lijkt me wel jammer. Exen van exen lijkt me weer wel een leuk idee!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Ik zal morgen super wat er definitief gaat gebeuren. Als het onverwachts is, kun je geen verleden afspreken en dat lijkt me wel jammer. Exen van exen lijkt me weer wel een leuk idee!


    Das wel waar haha, maar neem je tijd ^^


    I just caught the wave in your eyes





    Nicole Romanova
    "I may be small, but I will kick your ass when I need too..."

    Naam:
    Nicole Valeriya Romanova.
    Leeftijd:
    Nicole is 21 jaar en geboren op 7 december.
    Dit schenkt haar het sterrenbeeld boogschutter.
    Woonplaats:
    Ze is geboren en opgegroeid in Chicago, maar ze studeert nu al twee jaar in New York. Ze woont daar dus ook.
    Karakter:
    Nicole is een jonge vrouw met een sterk karakter. Ze weet wat ze wil en als ze het ergens niet mee eens is laat ze dat duidelijk merken ook. Je kan haar dus aardig fel en brutaal noemen. Dit betekent niet dat ze onvriendelijk is. Ze geeft iedereen een kans, het maakt haar niet uit wat voor type je bent. Ben je vriendelijk tegen haar, dan is ze vriendelijk tegen jou. Gedraag je je als een bitch, dan gedraagt zij zich ook als een bitch. Zo simpel is het.
    Nicole houdt van sarcasme en kan het zelf maar al te goed gebruiken. Vooral mensen die in haar ogen al dom zijn hebben het zwaar te verduren. Nicole is dat meisje dat zich overal uit kan helpen door haar charmes. Ze weet perfect wat ze moet zeggen in welke situatie en wanneer. Dit zorgt ervoor dat velen haar mogen en al veel jongens als een blok voor haar zijn gevallen. Soms gebruikt ze het om te flirten, maar meestal in het alleen maar om haar zin te krijgen of om uit een moeilijke situatie te komen.
    Als je Nicole met één woord moest beschrijven, dan zouden veel mensen zeggen 'uitdagend'. Het is gewoon iets wat ze altijd al gehad heeft. Bij alles wat ze zegt hoopt ze er een reactie uit te krijgen bij de ander, dat vind ze altijd leuk. Nicole weet dat ze allerlei reacties los kan maken bij mensen. Het leukste vind ze nog wel als ze uitdagend gedrag terug krijgt, want dan weet je eigenlijk nooit wat eruit gaat komen. Nicole houdt niet van voorspelbare dingen, dus dat vind ze altijd leuk.
    Uiterlijk:FC: Marina Laswick
    Nicole heeft vaak een gebruinde huidskleur. Ze is een liefhebber van de zon en is er dan ook vaak in te vinden voor dat tintje extra. Haar blonde haren vormen dan een mooi contrast. Haar lokken komen tot het midden van haar rug en golven van nature. Bij haar blonde haar zijn haar blauwe ogen niet meer te missen. Ze hebben een opvallende, felblauwe kleur. Deze laat ze vaak nog wat beter uitkomen met donkere make up. Zo zal je haar altijd wel met een volle laag mascara en een opvallende eyeliner op haar oogleden. Verder heeft ze hoge jukbeenderen, een neus die goed bij haar gezicht past en vrij volle lippen met een zachtroze kleur.
    Nicole is een slanke meid met toch aardige rondingen. Daar is ze blij mee want plat lijkt haar echt niets. Haar lengte is iets wat ze nooit heel leuk heeft gevonden. Ze is maar 1,55 lang en daardoor een van de kleinere dames. Ze hoorde altijd al bij de kleinsten en toen ze in de eerste klas al stopte met groeien was het een regelrecht drama voor haar. Nu heeft ze ermee leren leven, maar als ze er zin in heeft loopt ze rond op hakken. Ze heeft geen tattoos. Wel heeft ze meerdere gaatjes in haar oren, een navelpiercing en heuppiercings.
    Ex:
    Edward Matthias Hale.
    Reden voor breuk:
    De twee kregen wat met elkaar toen Nicole nog maar 17 jaar was. Ze hadden ook een goede relatie hoor, dat wel. Tenminste, tot Nicole begon te studeren in New York. Wat toch wel een eindje van Chicago vandaan is. Sindsdien hadden de twee dus een langeafstandrelatie, waar Nicole toch wel een beetje vertrouwen in had. Toen ze echter in Chicago was voor een suprise-visit betrapte ze hem op vreemdgaan. Sindsdien is het eigenlijk nooit echt goed gekomen tussen de twee. Nicole focust zich ondertussen maar op haar studie en het uitgaansleven in New York. Hun relatie heeft zo'n drie jaar geduurd.
    Extra:
    Nicole heeft ergens een Russische achtergrond. Haar vader is geboren in Rusland, haar moeder is gewoon een Amerikaanse. Nicole is tweetalig opgevoed, aangezien haar vader nog altijd makkelijker spreekt in Russisch. Zelf spreekt ze drie talen: Engels, Russisch en Spaans. Nicole heeft net haar tweede jaar van haar geneeskunde studie afgerond.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2015 - 22:36 ]


    El Diablo.

    Reagan en Caleb zijn af en staan in een post op pagina 4 ^^
    Ik heb ze redelijk snek gemaakt dus ik hoop dat ze okay zijn (:


    I just caught the wave in your eyes