• "This is Ex On The Beach"

    Wat zou er gebeuren als je acht sexy singles op één eiland bij elkaar zet? Deze vrijgezellen verblijven enkele weken in een luxe hotel en worden dagelijks op romantische dates gestuurd. De acht denken dat ze op het eiland zijn op zoek naar liefde, maar daar hebben ze zich goed in vergist. Hun exen verschijnen op het strand en zullen voor de rest van de tijd in dezelfde villa verblijven.
          De regie ligt compleet in de handen van de tablet of terror die de dates aankondigt. Zullen deze dates ervoor zorgen dat er zowel oude als nieuwe liefdes opbloeien? Of zorgt deze tablet slechts voor ruzie en ellende?
          Wees niet bang en ga de confrontatie aan met jouw ex bij Ex on the beach!




    Uitleg over de RPG
    Voor deze RPG heb ik besloten dat iedereen twee rollen neemt. Iedereen speelt een kandidaat en een ex. Hiermee kunnen we buitensluiting zo veel mogelijk voorkomen. Exen worden niet afgesproken, die kies ik d.m.v. loten. Ook hiermee wil ik bewust of onbewust buitensluiten voorkomen. Het is bedoeling dat je een mannelijk en vrouwelijk personage speelt. Je speelt dus bijvoorbeeld aan mannelijke kandidaat en een vrouwelijke ex. Hiermee worden de vrouwen en mannen gelijk gehouden. Er zijn acht kandidaten en acht singles beschikbaar voor deze RPG.
    Voor vragen en opmerkingen staat mijn gastenboek open!

    Rollen
    Vol!
    Kandidaten
    Mannen
    • Dorian Kaeleb Braxton | Wolfstar | Pagina 1.1
    • Zain Eduardo Fransesco Cooper | Dumbledore | Pagina 1.1
    • Daniel Aiden Welsh | Raccoon | Pagina 1.2
    • Caleb Dylan Grant |Cynefin | Pagina 1.4

    Vrouwen
    • Lucia Solana Mail |Recentia | Pagina 1.2
    • Delaney 'Delan/Delly' Genesis Wayne | Alate | Pagina 1.1
    • Nicole Valeriya Romanova | Zamperini | Pagina 1.5
    • Victoria Shelia Pierce | Saith | Pagina 1.11

    Exen
    Mannen
    Recentia
    • Elijah Jayden Scott | Alate | Pagina 1.2
    • Tyler Damario Castillo-Martínez | Zamperini | Pagina 1.5
    Saith
    Vrouwen
    • Nina Alyssae Roux Wolfstar | Pagina 1.1
    • Hester Arabella Rutherford | Dumbledore | Pagina 1.3
    • Lilith Ophelia Duchess | Raccoon | Pagina 1.2
    • Reagan Sadie Mitchell | Cynefin | Pagina 1.4


    Invullijstje
    Naam: Volledige naam en eventueel een bijnaam
    Leeftijd: Tussen 21 en 30 jaar
    Woonplaats: Alle kandidaten wonen in Amerika
    Karakter:
    Uiterlijk: FC graag vermelden
    Ex: Deze wordt bekend gemaakt als alle rollen ingevuld zijn
    Reden voor breuk: Dit kun je bespreken met de persoon met wie jouw personage een relatie heeft gehad. Vermeld er ook bij hoelang ze een relatie hadden
    Extra: Alles wat niet bij de bovenste kopjes past


    Faceclaims
    Shia Labeouf door Dumbledore
    Xavier Dolan door Wolfstar



    Regels van deze RPG
    • Minimaal 200 woorden per post
    • Ruzie IC mag, niet OOC
    • Niemand buitensluiten
    • Relaties worden in een speeltopic besproken
    • Geen perfecte personages
    • Reserveringen blijven 2 dagen staan - verlenging aanvragen is toegestaan
    • Ik open de nieuwe topics, behalve als ik anders aangeef
    • Denk goed na of je mee wil doen
    • Have fun

    [ bericht aangepast op 27 maart 2015 - 14:39 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Tartle schreef:
    (...)

    Ik vind dat wel okay, want anders gaan de exen te snel, gezien EOTB ook is voor evt. relaties of iets.

    Btw I'm excited too ^-^



    Maar de meeste RPG's blijven een week bij dezelfde dag hangen en dan gewoon, duurt het zo lang. :x


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Ik kan vandaag ik trouwens denk ik niet meer reageren, ligt er een beetje aan hoe laat ik vanavond thuis ben c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Alate schreef:
    (...)


    Maar de meeste RPG's blijven een week bij dezelfde dag hangen en dan gewoon, duurt het zo lang. :x


    Maar het gaat om echte dagen en geen dagen in de RPG dus bijvoorbeeld: maandag en dinsdag.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hij is er!
    Het speeltopic


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Maar het gaat om echte dagen en geen dagen in de RPG dus bijvoorbeeld: maandag en dinsdag.



    Ooooooh, okee. (;


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Ik ga mijn rollen nu afmaken, sorry dat het zo lang duurt maar ik heb de laatste tijd een beetje andere shit aan mijn hoofd en in mijn tussenuur kwam het er niet van.


    -

    Is Francisco Lachowski al gefaceclaimd?


    -

    Saith schreef:
    Is Francisco Lachowski al gefaceclaimd?

    Ik geloof het wel c;


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wolfstar schreef:
    (...)
    Ik geloof het wel c;


    :c

    Dan moet ik even verder gaan zoeken haha.


    -

    EDWARD MATTHIAS HALE

    • Naam •
          Edward Matthias Hale.

    • Leeftijd •
          Edward is vierentwintig jaar oud en verjaart op de zevende van de maand december.

    • Woonplaats •
          Chicago.

    • Karakter •
          Als je Edward voor de eerste keer ontmoet merk je meteen dat hij een erg aanwezige persoonlijkheid heeft. Hij houdt van in de spotlight staan en aandacht krijgen, vooral van meisjes. Edward is daarmee ook een echte flirt die vaak al heel snel meisjes weet in te palmen. Edward is arrogant te noemen en hij heeft zeker een groot ego. Hij vindt zichzelf meestal geweldig en als iemand tegen hem in gaat zal hij daar ook zeker op reageren. Edward is een persoon wat snel agressief of boos wordt. Als je hem maar een beetje tegenwerkt dan krijg je de volle lading over je heen. Maar onder die laag zit ook een hele onzekere jongen die hij probeert te verbergen. Hij wil niet als een zwakkeling gezien worden en daarom doet hij heel groot en stoer. Edward is ook vaak sarcastisch omdat hij het moeilijk vindt om zijn echte emoties te laten zien. Hij zegt duidelijk wat hij wil, of het je nou aanstaat of niet. Edward is redelijk moeilijk in omgang. Zolang het niet te serieus is kan je heel veel lol met hem hebben maar zodra het serieuzer wordt dan haakt hij af omdat hij bang is om te diep te gaan. Dit komt deels ook door zijn verleden waar hij een hele goede vriendin is kwijtgeraakt nadat ze samen dronken waren en een auto-ongeluk kregen. Edward laat sinds toen alcohol altijd staan en aan drugs komt hij al helemaal niet.

    • Uiterlijk •
          Edward is een knappe jongeman en dat weet hij zelf ook, wat hem een lichtelijk arrogante uitdrukking geeft. Hij heeft bruin haar wat vaak warrig zit. Edward heeft licht blauwe ogen die meestal meer emotie tonen dan zijn gezicht of woorden. Edward heeft een duidelijk zichtbare, scherpe kaaklijn en een ovaalvormig gezicht. Edward heeft een mooi afgetraind lichaam door het vele sporten wat hij doet. Hij zal het ook zeker geen probleem vinden om zijn sixpack te laten zien. Edward van nature een lichte huidskleur die in zonnige tijden brons kleurt door het vele buiten zijn. Edward heeft met zijn 1.83 een redelijk gemiddelde lengte voor een man voor zijn leeftijd.

    • Ex •
          Nicole Valeriya Romanova.

    • Reden voor breuk •


    • Extra •




    [ bericht aangepast op 28 maart 2015 - 20:28 ]


    -