• "This is Ex On The Beach"

    Wat zou er gebeuren als je acht sexy singles op één eiland bij elkaar zet? Deze vrijgezellen verblijven enkele weken in een luxe hotel en worden dagelijks op romantische dates gestuurd. De acht denken dat ze op het eiland zijn op zoek naar liefde, maar daar hebben ze zich goed in vergist. Hun exen verschijnen op het strand en zullen voor de rest van de tijd in dezelfde villa verblijven.
          De regie ligt compleet in de handen van de tablet of terror die de dates aankondigt. Zullen deze dates ervoor zorgen dat er zowel oude als nieuwe liefdes opbloeien? Of zorgt deze tablet slechts voor ruzie en ellende?
          Wees niet bang en ga de confrontatie aan met jouw ex bij Ex on the beach!




    Uitleg over de RPG
    Voor deze RPG heb ik besloten dat iedereen twee rollen neemt. Iedereen speelt een kandidaat en een ex. Hiermee kunnen we buitensluiting zo veel mogelijk voorkomen. Exen worden niet afgesproken, die kies ik d.m.v. loten. Ook hiermee wil ik bewust of onbewust buitensluiten voorkomen. Het is bedoeling dat je een mannelijk en vrouwelijk personage speelt. Je speelt dus bijvoorbeeld aan mannelijke kandidaat en een vrouwelijke ex. Hiermee worden de vrouwen en mannen gelijk gehouden. Er zijn acht kandidaten en acht singles beschikbaar voor deze RPG.
    Voor vragen en opmerkingen staat mijn gastenboek open!

    Rollen
    Vol!
    Kandidaten
    Mannen
    • Dorian Kaeleb Braxton | Wolfstar | Pagina 1.1
    • Zain Eduardo Fransesco Cooper | Dumbledore | Pagina 1.1
    • Daniel Aiden Welsh | Raccoon | Pagina 1.2
    • Caleb Dylan Grant |Cynefin | Pagina 1.4

    Vrouwen
    • Lucia Solana Mail |Recentia | Pagina 1.2
    • Delaney 'Delan/Delly' Genesis Wayne | Alate | Pagina 1.1
    • Nicole Valeriya Romanova | Zamperini | Pagina 1.5
    • Victoria Shelia Pierce | Saith | Pagina 1.11

    Exen
    Mannen
    Recentia
    • Elijah Jayden Scott | Alate | Pagina 1.2
    • Tyler Damario Castillo-Martínez | Zamperini | Pagina 1.5
    Saith
    Vrouwen
    • Nina Alyssae Roux Wolfstar | Pagina 1.1
    • Hester Arabella Rutherford | Dumbledore | Pagina 1.3
    • Lilith Ophelia Duchess | Raccoon | Pagina 1.2
    • Reagan Sadie Mitchell | Cynefin | Pagina 1.4


    Invullijstje
    Naam: Volledige naam en eventueel een bijnaam
    Leeftijd: Tussen 21 en 30 jaar
    Woonplaats: Alle kandidaten wonen in Amerika
    Karakter:
    Uiterlijk: FC graag vermelden
    Ex: Deze wordt bekend gemaakt als alle rollen ingevuld zijn
    Reden voor breuk: Dit kun je bespreken met de persoon met wie jouw personage een relatie heeft gehad. Vermeld er ook bij hoelang ze een relatie hadden
    Extra: Alles wat niet bij de bovenste kopjes past


    Faceclaims
    Shia Labeouf door Dumbledore
    Xavier Dolan door Wolfstar



    Regels van deze RPG
    • Minimaal 200 woorden per post
    • Ruzie IC mag, niet OOC
    • Niemand buitensluiten
    • Relaties worden in een speeltopic besproken
    • Geen perfecte personages
    • Reserveringen blijven 2 dagen staan - verlenging aanvragen is toegestaan
    • Ik open de nieuwe topics, behalve als ik anders aangeef
    • Denk goed na of je mee wil doen
    • Have fun

    [ bericht aangepast op 27 maart 2015 - 14:39 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Cynefin schreef:
    (...)

    Met een Randomizer is denk ik wel leuk ^^

    Dit, dan krijg je hele leuke matches denk ik haha. Ik ben druk bezig met Dorian, ik zal kijken of ik Nina vanavond ook nog af kan maken.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik twijfel voor mijn FC :
    Francisco Lachowski, Colton Haynes of Paul Wesley (of als jullie nog een ander idee hebben ?)


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Recentia schreef:
    Ik twijfel voor mijn FC :
    Francisco Lachowski, Colton Haynes of Paul Wesley (of als jullie nog een ander idee hebben ?)

    Francisco! Paul Wesley is ook awesome though, maar hij is té cute hehe.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Recentia schreef:
    Ik twijfel voor mijn FC :
    Francisco Lachowski, Colton Haynes of Paul Wesley (of als jullie nog een ander idee hebben ?)


    Francisco! Of anders Colton (:


    El Diablo.

    Francisco sws ^^! Ik FC hem echt altijd voor jongens :')


    I just caught the wave in your eyes

    Wolfstar schreef:
    (...)
    Dit, dan krijg je hele leuke matches denk ik haha. Ik ben druk bezig met Dorian, ik zal kijken of ik Nina vanavond ook nog af kan maken.


    Dora :Y) die komt me bekend voor ;p


    I just caught the wave in your eyes

    Cynefin schreef:
    (...)

    Dora :Y) die komt me bekend voor ;p

    Mhehehe, I just love him and his face claim too much :Y) Hoewel hij toch wat anders wordt, minder roze ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wolfstar schreef:
    (...)
    Mhehehe, I just love him and his face claim too much :Y) Hoewel hij toch wat anders wordt, minder roze ^^


    Me too ^^
    Hehe badasses zijn altijd leuk ^^ zeker bij EOTB, mijn mannelijke personage gaat qua karakter waarschijnlijk op Rogan lijken, uit t huidige seizoen (:


    I just caught the wave in your eyes

    Cynefin schreef:
    (...)

    Me too ^^
    Hehe badasses zijn altijd leuk ^^ zeker bij EOTB, mijn mannelijke personage gaat qua karakter waarschijnlijk op Rogan lijken, uit t huidige seizoen (:

    Ik heb het eerste seizoen compleet gevolgd, deze nog niet moet ik bekennen c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    • CALEB 'CAL' DYLAN GRANT •


    • "I love women. Why? Dude, they are women." •

    Naam:
    Caleb ~ Betekenis: Trouw hart x Herkomst: Brits/Amerikaans | K ay • l eb
    Dylan ~ Betekenis: Zoon van de zee x Herkomst: Amerikaans | D i • l an
    Grant ~ Betekenis: Groot x Herkomst: Brits/Amerikaans | G r a nt
    Leeftijd Hij is 26 jaar oud

    Woonplaats Caleb is geboren en getogen in San Francisco [CA], Amerika en woont daar nog steeds.

    Karakter
    Charmeur Caleb is een echte charmeur. Dit wil zeggen dat hij heel goed is in mensen in te palmen, en dan met name vrouwen. Hij weet precies wanneer hij wat moet zeggen om iemand om zijn vinger te wikkelen, dit kan hem misschien ook een beetje manipulatief maken. Persoonlijk vindt hij dat een beetje overdreven, hij is gewoon goed met woorden en een mensen kenner, zoals hij dat noemt.
    Rokkenjager Caleb is dol op vrouwen, hoewel hij wel high-standards heeft. Ze moeten er ten eerste strak uitzien, dus niet te dik, wel een beetje rondingen hebben en er verzorgt uitzien. Als je aan die eisen voldoet moet je ook nog zijn type zijn, maar daarna gaat ie zeker achter je aan. Het maakt hem ook niet echt uit of hij al een beetje iets heeft met iemand anders, hij houdt ervan om vrouwen aan het lijntje te houden.
    Sarcastisch hij is vaak sarcastisch, dit wilt zeggen dat hij aan alles wel een cynische draai kan geven, of als je op hem moppert, hij wel om iets een stomme opmerking kan maken. Sommige mensen kunnen dit niet waarderen, niet dat dat hem echt uitmaakt. Hij zal alleen echter nooit sarcastisch doen tegenover vrouwen die hij probeert in te palmen, alleen jongens of vervelende, irritante exen kunnen sarcasme verwachten.
    Doorzetter Caleb houdt soms wel van vrouwen die hard-to-get spelen, hij ziet ze dan als een uitdaging om hen voor zich te winnen. Wat dit betreft zal hij dan ook door gaan totdat je-je liefde aan hem hebt verklaart, of met hem andere intimiteiten hebt gedeeld.
    Bazig hij voelt zich afentoe nogal de alpha-pup en heeft graag een gang achter zich staan. Vaak heeft hij die ook, aangezien hij bij iedereen wel in de smaak kan vallen met zijn gedrag. Als hij de gang dan achter zich heeft staan, kan hij wel een beetje bazig of dominant zijn, echter doet hij dit niet al te erg, hij weet ook nog wel wat respect is.
    Sociaal Caleb houdt niet van alleen zijn, mede doordat hij een beetje bazig wilt zijn. Maar ook gewoon omdat hij een sociaal persoon is. Hij maakt opzich wel snel vrienden, hoewel ze ook aan eisen moeten voldoen. Of je een man of vrouw bent maakt hem niet uit, maar je moet geen sukkel zijn, niet saai en ook niet te serieus.
    Stiekem toch wel lief als je zijn hart echt hebt gewonnen, dus als je niet de zoveelste bent met wie hij zoent of iets dergelijks, kan hij een echte gentleman zijn. Dan kan je van allerlei lieve dingen verwachten en zal hij proberen een ware Prince Charming voor je te zijn. Maar dan moet je ook wel echt 'de ware' voor hem zijn.
    Plagerig hij vindt het leuk om meisjes te pesten, op een speelse manier dan. Meestal zegt hij dan het tegenovergestelde van wat hij werkelijk vindt en met een cheeky grijns maakt dit hem zeker een aantrekkelijke man.

    Uiterlijk [FC: Jensen Ackles]
    Bouw Caleb is een best grote man, hij is namelijk in 1.85 meter lang. Daarnaast is hij ook niet te mager en ook niet te dik. Hij ziet er gewoon strak uit. Zijn bovenlijf mooi gevormd als een 'V'.
    Spieren deze zijn duidelijk te zien. Hij heeft hele mooie buikspieren die duidelijk te zien zijn en af en toe kan hij hier ook wel mee pronken. Zijn arm en beenspieren zijn ook mooi om te zien, nog net zo dat het er mooi en veilig uitziet, en niet eng en griezelig.
    Gezicht hij heeft een mooi koppie, en hij weet dit zelf ook wel, genoeg vrouwen hebben hem dit laten weten. Hij heeft een erg aanstekelijke lach die er bovendien ook nog lief uitziet. Dit geeft zijn badass karakter een schattig kantje.
    Haar hij heeft mooi dik en vol haar dat donkerbruin gekleurd is. Menig mens zou hier jaloers op zijn, hoewel hij niet zo erg om zijn haar geeft. Meestal doet hij er ook niet veel aan, behalve er af en toe zijn hand doorheen halen, en het natuurlijk wassen.
    Ogen zijn ogen, zijn samen met zijn lach, de rede dat Caleb er enigzins er nogal schattig uitziet, onder zijn badass reputatie. Ze contrasteren mooi met zijn bruine haar door hun fel groene kleur. Als hij lacht of grijnst, krijgen ze altijd een bepaalde twinkeling.
    Kleding dit varieert. Soms loopt hij gewoon rond in zijn zwembroek. Soms met of zonder shirt in een joggingbroek en de andere keer in een zwart t-shirt met een baggy-jean.
    Tattoos Caleb heeft twee tattoos; eentje op zijn heup, met een quote 'life is a party'. De ander zit op zijn linkerbovenarm en is wederom een tekstje, namelijk 'Hakuna Matata'. Hieruit blijkt wel dat Caleb een levengenieter is.

    Ex
    • Hester Arrabella Rutherford
    • Nina Alyssae Roux
    • Delaney Genesis Wayne
    Reden voor breuk
    • Tussen hem en Hester was het een pittige relatie, die best lang nog heeft geduurd. Allebei hebben ze immers een vurig karakter die nog wel eens botste. Echter had Caleb zin in wat nieuws en is uiteindelijk vreemd gegaan. Hester is toen helemaal geflipt en heeft hun relatie verbroken. Echter is er nog steeds een soort aantrekkingskracht tussen hun, die dan vooral fysiek is. Waar dit naartoe leidt zullen ze wel zien.
    • Hij en Nina hebben heel korte realtie gehad, eigenlijk niet eens een relatie. Ze hebben samen het bed gedeeld, wat dingetjes gedaan en dat was het einde van hun "relatie". Niet dat het Caleb veel uitmaakte, voor hem was Nina zijn zoveelste, hoewel hij haar wel een van de mooiste vind.
    • Caleb en Delaney zijn eigenlijk alleen goede vrienden die tot elkaar fyziek zijn aangetrokken. Ze zijn soort van exen van elkaar te noemen omdat ze een 'Friends with benefits' relatie hadden.

    Extra
    Relaties -
    Hobby's hij houdt van skaten en doet dit dan ook regelmatig als hij tijd heeft. Ook speelt hij gitaar -elektrisch en akoestisch-. Soms heeft hij een liedje geschreven om een meisje voor zich te winnen, wat altijd wel wilde werken. Ook houdt hij wel van koken, hoewel hij dit niet veel doet.







    • REAGAN 'REA' SADIE MITCHELL •


    • "I'm a flirty sweety, with claws." •

    Naam:
    Reagan ~ Betekenis: Kleine leider x Herkomst: Iers/Brits | R ee h • g eh n
    Sadie ~ Betekenis: Prinses x Herkomst: Brits | S ai • d ee
    Mitchell ~ Betekenis: Wie is als de heer x Herkomst: Brits/Iers | M i t • sj el

    Leeftijd Zij is 25 jaar oud

    Woonplaats Reagan is geboren in London, Engeland. Echter is ze later verhuisd naar Miami [FL], Amerika.

    Karakter
    Lief Reagan is een echte sweetheart. Ze ziet in iedereen iets positiefs en gaat met iedereen graag om. Ze kan hierdoor misschien een beetje naïef zijn, maar ze stoort zich hier niet aan. Veel mensen mogen Reagan dan ook, omdat ze altijd leuk gezelschap is.
    Klauwen als je haar kwetst of boos maakt kan je beter oppassen, dan gaat ze bitchen. Ze kan je dan ook, als ze wilt, je echt zwart maken. Echter kan deze bui wel weer overwaaien, aangezien ze nog steeds een aardig persoon is. Je moet alleen niet verwachten dat ze nog beste vrienden of iets met je gaat worden, want dat kan je dan zeker weten op je buik schrijven. Ze zal alleen vriendelijk blijven en je eventueel helpen, mocht het nodig zijn.
    Flirterig Reagan vindt flirten leuk en plaagt graag mensen. Niet persée om daar dan meteen relatie uit te halen, ze vindt het gewoon leuk en de reacties van mensen zijn ook meestak amuserend. Ook is ze erg charmant en kan ze erg goed mensen hun harten voor zich winnen met haar lieve karakter en charmante trekken. In combinatie met haar mooie uiterlijk kan ze daarom snel jongens aan haar voeten krijgen.
    Grappig Reagan heeft zeker wel gehoord van humor. Ze maakt vaak grappige opmerkingen en neemt situaties ook niet altijd 100% serieus. Dit kan soms negatief werken en mensen irriteren, maar ze is gewoon optimistisch. De zonnige kant is-is dat ze altijd grappige dingen te vertellen heeft.
    Behulpzaam als er iemand in de nood is, of in de put zit, kan je Reagan's steun verwachten. Ze zal je proberen te troosten, op te vrolijken en beter laten voelen totdat je weer lacht. Zolang dat nig niet het geval is zal ze niet weggaan. Mensen die dan alleen willen zijn hebben dan pech.
    Overenthousiast als er iets gebeurt wat ze leuk vindt of juist niet, kan ze soms erg overdreven reageren. Ze kan dan of in de rondte gaan springen, dansen en schreeuwen. Of gaan huilen in een hoekje en zichzelf aflsuiten van de rest.
    Indirect kwetsen is Reagans's ding niet zo, tenzij je haar echt boos hebt gemaakt. Maar als dat niet zo is zal ze in een omweg iemand duidelijk maken wat ze niet leuk vindt. Dit werkt vaak in haar nadeel omdat niet iedereen haar snapt of überhaupt serieus neemt.
    Niet graag alleen Reagan is een sociaal meisje/vrouw en is het liefst in een gezelschap waarin ze kan lachen, flirten en grapjes kan maken. Als ze alleen is zal ze zich niet erg prettig voelen en ze voorkomt dit dan ook het liefst,
    Kwebbelaar ze is een erge prater. Ze praat over van alles en weet van alles wel iets te maken dat interessant is om te horen, ookal is het onderwerp totaal niet interessant. Toch kunnen mensen deze eigenschap vervelend vinden omdat ze soms niet kan stoppen met praten.
    Uitdagend samen met haar flirty en charmante karakter zorgt dit ervoor dat jongens haar algauw interessant vinden. Ze probeert op een eigenwijze manier reacties uit mensen te trekken en ze vindt dit dan ook zeker vermakelijk.

    Uiterlijk [FC: Dove Cameron]
    Bouw Reagan is niet heel lang, maar ook niet heel klein voor een meisje. Namelijk 1.68 en dit zorgt ervoor, mede door haar slanke bouw, dat ze er heel breekbaar uitziet. Ergens geeft dit haar een onschuldig uiterlijk en dit vindt ze prima.
    Spieren Reagan is niet erg gespierd, hoewel ze wel een mooie platte buik heeft die stiekem wel een beetje getraind is. Hoe dit komt weet ze niet zo goed, aangezien ze op dit moment echt niet sportief is. Maar waarschijnlijk is het nog een lichte overblijfsel van het lange streetdancen dat ze heeft beoefend in haar kinder- en tienertijd.
    Rondingen een echt enorm achterwerk en voorgevel heeft ze niet, hoewel ze zeker wel iets heeft om mee te pronken. Qua borsten heeft ze een redelijk volle 70 of 75C en haar achterste is gewoon gemiddeld groot, dus zo dat het zeker opvalt maar dat het geen aardappelzakken zijn.
    Gezicht sommige mensen vinden haar net een popje, en dat kan opzich wel kloppen. Ze heeft namelijk een heel egale huid, waardoor ze geen foundation nodig heeft. Ook haar lippen zijn erg roze, mede door haar lippenstift, en haar ogen zijn redelijk groot. Echter is alles van dit 100% natuurlijk en ze is erg trots op.
    Haar Reagan heeft een mooie bos, golvende, goud-blonde lokken. Deze draagt ze eigenlijk op elke manier, dus los, in een soort vlecht, staart, twee staarten etc.
    Ogen haar ogen zijn lichtblauw en groen. Het is nooit duidelijk welke van de twee, meestal hangt het af van het licht. Erg goed spreken kan Reagan niet met haar ogen, aangezien ze altijd lijken te lachen.
    Kleding meestal loopt ze rond in een jurkje met een stel Vans eronder of Nikes. Echter als ze geen zin heeft in er opgetut uitzien, loopt ze nog weleens rond in een warme joggingbroek, een vrolijk t-shirt en een eventuele hoodie. Als ze uitgaat trekt ze ook altijd een jurkje aan, maar dan niet haar standaard losse zomerjurkjes, nee meestal gaat ze dan voor een wat uitdagendere, strakkere versie. Ze houdt het alleen wel nog netjes, want sletterig is niet haar ding.
    Make-up het enige wat Reagan gebruikt is lipgloss, mascara, eyeliner en lippenstift. De rest vindt ze overbodig en slecht, wat ook zo is, want foundation is bijvoorbeeld niet goed voor je huid.
    Piercings naast oorbel gaatjes, heeft ze nog een extra gaatje in haar oor.

    Ex
    • Daniel Aiden Welsh
    • Tyler Castillo

    Reden voor breuk
    • Eigenlijk zijn zij en Daniel een echt heel schattig koppel dat uit elkaar is gegaan door afstand. Ze hebben elkaar ontmoet op de kunstacademie in New York en hebben contact verloren toen Reagan terug ging naar Miami. Stiekem hoopt ze hem snel weer te zien en eventueel hun relatie weer op te pakken omdat ze nog steeds wat voor hem voelt. Dit zal alleen sneller zijn dan ze verwacht.
    • Zij en Tyler hebben niet een super goede relatie gehad. Hij heeft ook maar een kleine 3 maanden geduurd. Reagan heeft hem verbroken nadat ze besefte dat hij het deed om de seks. Reagan was er eerst kapot van maar heeft er niet al te lang over zitten treuren. Want ondanks dat hij haar soort van heeft gebruikt, was er voor haar toch wel een beetje liefde in hun korte relatie, en ze vond hem stiekem ook wel leuk als de badass jongen.

    Extra
    Relaties -
    Hobby's haar nummer een hobby en eigenlijk de enige echte is grafitti spuiten, aangezien ze een erg creatief persoon is. In haar appartement heeft ze ook een speciale kamer die ze gebruikt om te bespuiten met haar werken. Achteraf is ze er altijd trots op. Voor de rest doet ze wel dingen en vindt ze die ook wel leuk maar het zijn niet ècht haar hobby's.




    [ bericht aangepast op 22 maart 2015 - 22:49 ]


    I just caught the wave in your eyes

    @ Cynefin
    Mijn personage heet ook Cooper met zijn achternaam, maar voor mij is dit geen probleem. Als jij dat ook geen probleem vindt, kunnen we het gewoon zo laten! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dorian is af - op het exen gedeelte na (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hopelijk worden de laatste rollen snel ingevuld. Ik heb nu al zin om de exen te loten haha!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Hopelijk worden de laatste rollen snel ingevuld. Ik heb nu al zin om de exen te loten haha!

    Me too haha!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Kan ik nog meedoen?


    -