• "This is Ex On The Beach"

    Wat zou er gebeuren als je acht sexy singles op één eiland bij elkaar zet? Deze vrijgezellen verblijven enkele weken in een luxe hotel en worden dagelijks op romantische dates gestuurd. De acht denken dat ze op het eiland zijn op zoek naar liefde, maar daar hebben ze zich goed in vergist. Hun exen verschijnen op het strand en zullen voor de rest van de tijd in dezelfde villa verblijven.
          De regie ligt compleet in de handen van de tablet of terror die de dates aankondigt. Zullen deze dates ervoor zorgen dat er zowel oude als nieuwe liefdes opbloeien? Of zorgt deze tablet slechts voor ruzie en ellende?
          Wees niet bang en ga de confrontatie aan met jouw ex bij Ex on the beach!




    Uitleg over de RPG
    Voor deze RPG heb ik besloten dat iedereen twee rollen neemt. Iedereen speelt een kandidaat en een ex. Hiermee kunnen we buitensluiting zo veel mogelijk voorkomen. Exen worden niet afgesproken, die kies ik d.m.v. loten. Ook hiermee wil ik bewust of onbewust buitensluiten voorkomen. Het is bedoeling dat je een mannelijk en vrouwelijk personage speelt. Je speelt dus bijvoorbeeld aan mannelijke kandidaat en een vrouwelijke ex. Hiermee worden de vrouwen en mannen gelijk gehouden. Er zijn acht kandidaten en acht singles beschikbaar voor deze RPG.
    Voor vragen en opmerkingen staat mijn gastenboek open!

    Rollen
    Vol!
    Kandidaten
    Mannen
    • Dorian Kaeleb Braxton | Wolfstar | Pagina 1.1
    • Zain Eduardo Fransesco Cooper | Dumbledore | Pagina 1.1
    • Daniel Aiden Welsh | Raccoon | Pagina 1.2
    • Caleb Dylan Grant |Cynefin | Pagina 1.4

    Vrouwen
    • Lucia Solana Mail |Recentia | Pagina 1.2
    • Delaney 'Delan/Delly' Genesis Wayne | Alate | Pagina 1.1
    • Nicole Valeriya Romanova | Zamperini | Pagina 1.5
    • Victoria Shelia Pierce | Saith | Pagina 1.11

    Exen
    Mannen
    • Recentia
    • Elijah Jayden Scott | Alate | Pagina 1.2
    • Tyler Damario Castillo-Martínez | Zamperini | Pagina 1.5
    • Saith
    Vrouwen
    • Nina Alyssae Roux Wolfstar | Pagina 1.1
    • Hester Arabella Rutherford | Dumbledore | Pagina 1.3
    • Lilith Ophelia Duchess | Raccoon | Pagina 1.2
    • Reagan Sadie Mitchell | Cynefin | Pagina 1.4


    Invullijstje
    Naam: Volledige naam en eventueel een bijnaam
    Leeftijd: Tussen 21 en 30 jaar
    Woonplaats: Alle kandidaten wonen in Amerika
    Karakter:
    Uiterlijk: FC graag vermelden
    Ex: Deze wordt bekend gemaakt als alle rollen ingevuld zijn
    Reden voor breuk: Dit kun je bespreken met de persoon met wie jouw personage een relatie heeft gehad. Vermeld er ook bij hoelang ze een relatie hadden
    Extra: Alles wat niet bij de bovenste kopjes past


    Faceclaims
    Shia Labeouf door Dumbledore
    Xavier Dolan door Wolfstar



    Regels van deze RPG
    • Minimaal 200 woorden per post
    • Ruzie IC mag, niet OOC
    • Niemand buitensluiten
    • Relaties worden in een speeltopic besproken
    • Geen perfecte personages
    • Reserveringen blijven 2 dagen staan - verlenging aanvragen is toegestaan
    • Ik open de nieuwe topics, behalve als ik anders aangeef
    • Denk goed na of je mee wil doen
    • Have fun

    [ bericht aangepast op 27 maart 2015 - 14:39 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Guess dat deze EPG niet zo geschikt is voor mijn leeftijd :') jammer want het lijkt me heel leuk ...


    I just caught the wave in your eyes

    Cynefin schreef:
    Guess dat deze EPG niet zo geschikt is voor mijn leeftijd :') jammer want het lijkt me heel leuk ...


    Why? Hoe oud ben je dan? c:
    Je bent altijd welkom hoor. Het is geen 16+ RPG!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Why? Hoe oud ben je dan? c:
    Je bent altijd welkom hoor. Het is geen 16+ RPG!


    Ik ben 13 -ik zeg alleen al wat vaker "bijna 14" gezien ik over drie weken me dat mag noemen :')- ik zit een beetje te twijfelen omdat ik geen idee of ik twee personages kan bijhouden :c


    I just caught the wave in your eyes

    Cynefin schreef:
    (...)

    Ik ben 13 -ik zeg alleen al wat vaker "bijna 14" gezien ik over drie weken me dat mag noemen :')- ik zit een beetje te twijfelen omdat ik geen idee of ik twee personages kan bijhouden :c


    Denk er maar over na! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking





    Tyler Castillo
    "I'm living the playboy lifestyle.. I spend my money, I look good and I'm always at the best parties..
    Alot of people hate me for it, but that's just because I steal their girls and break their little hearts once I'm done with them..."

    Naam:
    Tyler Damario Castillo-Martínez.
    Leeftijd:
    Hij is 26 jaar geleden geboren op 17 Augustus.
    Dit geeft hem dus het sterrenbeeld leeuw.
    Woonplaats:
    Hij woont nu al een tijdje in Miami.
    Hij is echter geboren en opgegroeid in Costa Rica, waar hij heeft gewoond tot zijn 14e.
    Karakter:
    Tyler is een echte playboy en hij weet het zelf heel goed. Hij schaamt zich ook niet voor zijn levensstijl, hij geniet namelijk zo met volle teugen van zijn leven. Hij houd van geld uitgeven, hij zorgt ervoor dat hij er altijd goed uitziet en hij weet precies wat hij moet zeggen om de mensen om zijn vingers te wikkelen. Hij vind zichzelf nog te jong om een hele toekomst op te bouwen en leeft in het nu. Een meisje met wie hij een paar keer het bed deelt zal hij vaak al na een week vergeten zijn, dat soort types vind hij toch niet belangrijk. Over een meisje dat belangrijk voor hem is (geweest) zal hij zich toch wel even rot voelen, al zal dit ook niet te lang duren omdat hij altijd wel dingen vind om hem af te leiden.
    Tyler is vrij ijdel. Hij vind het belangrijk om er goed en verzorgd uit te zien en hij is daarom ook vrij veel met zijn uiterlijk bezig. Hij ziet het als een van de vele manieren om geaccepteerd te worden, dus hij vind het alleen maar goed dat hij er veel tijd insteekt. Hij zal iemand al snel afkeuren als diegene er niet goed uitziet, of op zijn minst verzorgd.
    Tyler is vrij zelfverzekerd. Meestal is hij erg zeker van zijn zaak en hij heeft er geen problemen mee om zijn mening te delen. Hij heeft totaal geen moeite met grote groepen en spreekt gewoon voluit. Toch is er iets, wat hij zelf echt niet zomaar gaat toegeven, dat een volle zelfverzekerdheid in de weg staat. Ergens schuilt er toch een beetje onzekerheid in hem. Dit heeft hij ook vooral te danken aan zijn vader. Sinds zijn tienerjaren doet hij er daarom alles aan zodat de mensen hem mogen, zodat hij geaccepteerd wordt. Hij wil gewoon goed genoeg zijn, ook al zou hij deze woorden nooit zomaar uitspreken.
    Tyler is een echte charmeur en houd van flirten. Hij wikkelt mensen makkelijk om zijn vingers en wanneer hij zijn interesse verliest laat hij ze net zo makkelijk weer vallen. Tyler weet wat iemand wil horen en het is voor hem niet moeilijk om precies die dingen te zeggen. Hij is een sociaal persoon en verbaal erg sterk, dus moeite om op iemand af te stappen heeft hij meestal niet.
    Hij is een goede vriend die achter je staat en voor je opkomt al is hij het zelf niet met je mening eens. Met Tyler weet je namelijk dat niemand je tegen gaat spreken, behalve Tyler zelf. Voor zijn familie en zijn vrienden gaat hij door het vuur, hij is dan ook beschermend over die groep. Tyler is dat type dat makkelijk een lach op je gezicht tovert. Als dat hem niet lukt weet hij dat het ernstig is en dan probeert hij om er voor je te zijn. Zo goed als hij dat kan tenminste.
    Tyler houdt er niet van om zich écht te binden. Niet snel tenminste. Toch zal hij niet elk meisje dat hij tegenkomt gebruiken en breken. Degene die echt wat betekenen voor hem merken het snel genoeg. Deze dames behandeld hij als echte prinsessen. Dit is echter niet heel vaak voorgekomen, maarja.. Veel serieuze relaties heeft hij niet gehad....
    Uiterlijk: FC: Cristiano Ronaldo
    Tyler is geen lelijke verschijning, iets wat hij zelf ook door heeft en graag gebruik van maakt. Hij heeft een ietwat getinte huid wat hij vooral aan zijn afkomst te danken heeft. Van de zon zal je niet zo snel een verschil zien. Bij zijn getinte huid valt zijn haar ook goed in het plaatje. Van nature heeft hij zwart haar. Hij heeft het wel eens een paar keer bruin laten verven, maar uiteindelijk heeft hij het gewoon uit later groeien en heeft hij nu zijn zwarte haar weer terug. Zijn haar is kort, maar kan wel in veel modellen. Zijn haar zit eigenlijk altijd wel goed, maar dat komt vooral omdat hij daar zelf ook wel mee bezig is. Bij deze twee kenmerken kunnen zijn bruine ogen ook niet meer missen. Hij heeft lichtbruine ogen met een donkerbruin -bijna zwart- randje, deze bevatten meestal een ietwat uitdagende uitstraling. Tyler heeft een rechte neus. Lippen die zeker niet dun zijn of zelfs naar de ietwat vollere kant neigen. Ook heeft hij strakke kaaklijnen die goed zichtbaar zijn en meestal bedekt worden door lichte stoppeltjes.
    Tyler is zo'n 1,88 lang en daarmee zeker niet kort. Dit valt ook in een mooi contrast met zijn gespierde lichaam. Hij geeft om zijn uiterlijk en zijn conditie, dus het is geen wonder dat hij een strak/sterk, afgetraind lichaam heeft. Tyler heeft een dure, maar goede kledingsmaak. Hij moet dus ook blij zijn dat hij het geld heeft om alles te betalen. Tyler heeft geen tattoos maar heeft wel ooit gaatjes laten schieten in zijn oren. Vaak doet hij nog maar één oorbel in, dus veel nut heeft het niet gehad. Ooit wil hij nog een tattoo laten zetten, maar tot nu toe is hij nog 'clean'.
    Ex:
    • Delaney Genesis Wayne
    • Lilith Ophelia Duchess
    • Reagan Sadie Mitchell
    Reden voor breuk:
    - Delan toonde haar 'echte ik' bij Tyler, iets waar hij haar soms maar al te graag mee plaagde. De reden dat de twee uit elkaar gingen is omdat ze beide teveel jongens of meiden om zich heen hadden. Hierdoor groeiden ze wat uit elkaar, al hielden ze wel van elkaar.
    - Tyler en Lilith zijn wel ongeveer hetzelfde. Ze zoeken hun afleiding en als ze zich vervelen of ze krijgen niet genoeg aandacht dan gaan ze weg. Wat dus ook hier het geval was na een maand. De twee hadden nog een tijdje hun bezoekjes als fwb maar dat is na een tijdje ook verwaterd.
    - Tyler en Reagan hebben niet de beste relatie gehad. Reagan was voor Tyler een van de vele vrouwen op wie hij zijn oog had laten vallen, wat vooral kwam door haar mooie uiterlijk. Hun relatie heeft uiteindelijk zo'n 3 maanden geduurd, maar werd verbroken toen het duidelijk werd dat Tyler het alleen deed voor zijn seksuele behoeftes. Het was natuurlijk allemaal heel makkelijk voor hem, hij heeft zijn mooie woorden en Reagan is een beetje naïef.
    Extra:
    Tyler is volledig Costa Ricaans, wat je nog een beetje kan merken aan zijn lichte accent. Hij spreekt Spaans, Engels en Portugees. Hij is het oudste kind van de drie en komt uit een rijk gezin. Zijn vader was sinds zijn geboorte al vaak in de VS voor zijn werk en uiteindelijk is het gezin naar Miami verhuisd. Zijn vader was al die tijd bezig met zijn platenmaatschappij en sinds het gezin in de VS woont is dat alleen maar verder gegroeid. 'Empire' is uitgegroeid tot een miljoenenbedrijf en Tyler geniet maar al te graag van die miljoenen. Het enige wat hij hoeft te doen is hier en daar wat dingen regelen en deals maken. Ook helpt hij maar al te graag met het werven van veelbelovende artiesten, vooral bij de dames lukt het hem altijd met zijn..... Trucjes..

    [ bericht aangepast op 22 maart 2015 - 21:27 ]


    El Diablo.

    Cristiano! :9~:9~


    Big girls cry when their hearts are breaking


    "They say I'm the sweetest bitch you'll ever meet. But that's not true: I'm not sweet"






    "Too cold for you to keep her,
    too hot for you to leave her"


    Naam: Hester Arabella Rutherford. Vaak wordt ze aangesproken met 'Hes' - wat ze wel prima vindt. Ze heeft het nooit zo op bijnamen gehad, gewoonweg omdat je niks leuks kunt maken van haar voornaam. Ze vindt het vreselijk om een bijnaam te krijgen die past bij haar karakter.
    Leeftijd: Hester is nu drieëntwintig jaar oud. Ze is geboren op 24 december.
    Woonplaats: Hester woont momenteel in New York City. Ze heeft er een mooi appartement en is ook werkende in de stad.
    Karakter: Hester is een pittige tante. Ze heeft altijd haar woordje klaar en weet wat ze zegt. Ze weet precies wat ze moet zeggen om iemand te raken. Dit komt omdat ze intelligent is. Ze werkt hard en heeft hoge doelen voor zichzelf gesteld. Ze is dan ook een perfectionist. Ze wordt er zeker niet vriendelijker op als ze ergens in faalt. Dat rekent ze zichzelf erg zwaar aan. Hester is lang niet altijd een pretje om om je heen te hebben. Ze zegt altijd wat ze denkt en is dus iets te eerlijk te noemen. Ze houdt geen rekening met de gevoelens van anderen, omdat ze ook niet verwacht dat anderen dat bij haar doen. Ze heeft een hekel aan mensen die liegen terwijl ze zelf niet kan inschatten wanneer een leugentje om eigen bestwil best gepast is.
          Hester zegt over zichzelf dat ze niet lief is, omdat ze dat 9 van de 10 keer niet is. Ze stelt zichzelf boven iedereen en verwacht dat iedereen haar geweldig vindt. Toch kan ze aardig en lief zijn. Als je eenmaal iets voor haar betekent, zit je goed. Dan is ze nog steeds een pittige tante, maar je merkt haar lieve kant dan naar boven komen. Ze is dan erg zorgzaam en beschermend. Ze vertrouwt mensen niet snel en ziet vaak het slechtste van alles en iedereen in.
          Toch zijn er mensen die Hester een fijn gezelschap vinden. Dit komt omdat ze ondanks haar intense karakter weet hoe ze een gelegenheid gezellig moet maken. Ze tovert feestjes om tot een knalfeest zonder daar veel voor te doen.
          Verder is Hester een jaloers persoon. Niet alleen als het aankomt op het gebied van relaties, maar ze is in het algemeen een jaloers persoon. Als iemand iets beter kan dan zij, is ze al jaloers en gunt ze die persoon helemaal niks. Ze is niet bezitterig in een relatie, ze vreet zichzelf op van binnen en kan er flinke ruzie om maken. Ze kan er totaal niet tegen als haar vriend met andere meisjes flirt, omdat ze ergens onzeker over zichzelf is. Ze is bang om diegene dan te verliezen, maar dat uit ze op een hatelijke manier. Ze kan een erge dramaqueen zijn en schopt herrie wanneer ze dat wil.
          Hester komt uit een extreem rijk gezin en is ook nog eens enigskind. Ze is dus echt verwend te noemen. Als ze iets wil, krijgt ze dat altijd. Hierdoor is Hester zeurderig geworden. Als ze niet krijgt wat ze wil, wordt ze chagrijnig.
    Uiterlijk: Hester is vrij klein te noemen. Ze is slechts 1.60M lang en vindt dat verschrikkelijk. Dat is dan ook de reden dat ze bijna altijd op torenhoge hakken te zien is. Ze wil graag langer zijn om iets imposanter over te komen, maar daar zorgen die hakken niet voor. Ze heeft een smal en fragiel postuur. Ze let erg goed op haar figuur en vindt het een ellende om aan te komen. Ze heeft daarom ook geen prachtige rondingen, omdat ze immers erg slank is. Ze is wel gezegend met een flinke C cup, die bij haar in de familie zit. Haar kont is echter platter dan de meeste mannen mooi vinden. Ze heeft donkerbruine haren die van nature gekruld over haar schouders vallen. Ze komen ongeveer tot de helft van haar rug. De ene keer draagt ze een nette staart, de andere keer stijlt ze haar haren. Hester's ogen zijn ook donkerbruin van kleur en worden omringd door donkere wimpers. Hester draagt graag make-up omdat ze dat mooi vindt. Het kledingstijl is te omschrijven als vrouwelijk. Ze draagt veel felle kleuren en vrouwelijke kledingstukken.
    Ex: Caleb Dylan Grant
    Reden voor breuk: Caleb en Hester waren voor een lange tijd samen. De twee hebben alle twee een intens en explosief karakter - iets wat erg botste tussen hen. Uiteindelijk begon Caleb zich te vervelen en is vreemd gegaan. Hester's hart was gebroken en ze is totaal geflipt op Caleb. Ze hebben elkaar niet meer gesproken na het incident. Hester is nog steeds niet helemaal over Caleb heen, omdat ze echt verliefd op hem was. Het is niet haar bedoeling om Caleb terug te winnen nu ze hem op gaat zoeken op het eiland. Ze is vooral fysiek nog tot hem aangetrokken.
    Extra: Hester heeft haar droom nagejaagd. Als sinds ze een klein meisje was, was ze altijd geïnteresseerd in mode. Ze liep er met de mooiste kleren bij en zorgde zelf voor leuke combinaties. Uiteindelijk is ze aan de slag gegaan als columniste voor een modetijdschrift - haar grote droom.


    “The voice sang on,
    “I am ready, I am ready, I am fine. I am fine, I am fine, I am fine.”
    I played it again. I was not fine.”

    [ bericht aangepast op 23 maart 2015 - 17:56 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik doe het (:


    I just caught the wave in your eyes

    Dumbledore schreef:
    Cristiano! :9~:9~


    Ofcourse ^^


    El Diablo.

    Cynefin schreef:
    Ik doe het (:

    Yay!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Cynefin schreef:
    Ik doe het (:


    Awesomeeee! Welke rollen zou je willen? Dan zet ik je er meteen bij!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Awesomeeee! Welke rollen zou je willen? Dan zet ik je er meteen bij!


    Huhm eh ik doe wel een mannelijke kandidaat en een vrouwelijke ex ^^


    I just caught the wave in your eyes

    Wolfstar schreef:
    (...)
    Yay!


    Yay ^^


    I just caught the wave in your eyes

    Nog één rol vrij: de vrouwelijke kandidaat en de mannelijke ex!
    Als alles (deels) ingevuld is, ga ik de exen loten. Willen jullie dat ik dit random doe of een beetje kijk naar de karakters?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Nog één rol vrij: de vrouwelijke kandidaat en de mannelijke ex!
    Als alles (deels) ingevuld is, ga ik de exen loten. Willen jullie dat ik dit random doe of een beetje kijk naar de karakters?


    Met een Randomizer is denk ik wel leuk ^^


    I just caught the wave in your eyes