• "This is Ex On The Beach"

    Wat zou er gebeuren als je acht sexy singles op één eiland bij elkaar zet? Deze vrijgezellen verblijven enkele weken in een luxe hotel en worden dagelijks op romantische dates gestuurd. De acht denken dat ze op het eiland zijn op zoek naar liefde, maar daar hebben ze zich goed in vergist. Hun exen verschijnen op het strand en zullen voor de rest van de tijd in dezelfde villa verblijven.
          De regie ligt compleet in de handen van de tablet of terror die de dates aankondigt. Zullen deze dates ervoor zorgen dat er zowel oude als nieuwe liefdes opbloeien? Of zorgt deze tablet slechts voor ruzie en ellende?
          Wees niet bang en ga de confrontatie aan met jouw ex bij Ex on the beach!




    Uitleg over de RPG
    Voor deze RPG heb ik besloten dat iedereen twee rollen neemt. Iedereen speelt een kandidaat en een ex. Hiermee kunnen we buitensluiting zo veel mogelijk voorkomen. Exen worden niet afgesproken, die kies ik d.m.v. loten. Ook hiermee wil ik bewust of onbewust buitensluiten voorkomen. Het is bedoeling dat je een mannelijk en vrouwelijk personage speelt. Je speelt dus bijvoorbeeld aan mannelijke kandidaat en een vrouwelijke ex. Hiermee worden de vrouwen en mannen gelijk gehouden. Er zijn acht kandidaten en acht singles beschikbaar voor deze RPG.
    Voor vragen en opmerkingen staat mijn gastenboek open!

    Rollen
    Vol!
    Kandidaten
    Mannen
    • Dorian Kaeleb Braxton | Wolfstar | Pagina 1.1
    • Zain Eduardo Fransesco Cooper | Dumbledore | Pagina 1.1
    • Daniel Aiden Welsh | Raccoon | Pagina 1.2
    • Caleb Dylan Grant |Cynefin | Pagina 1.4

    Vrouwen
    • Lucia Solana Mail |Recentia | Pagina 1.2
    • Delaney 'Delan/Delly' Genesis Wayne | Alate | Pagina 1.1
    • Nicole Valeriya Romanova | Zamperini | Pagina 1.5
    • Victoria Shelia Pierce | Saith | Pagina 1.11

    Exen
    Mannen
    Recentia
    • Elijah Jayden Scott | Alate | Pagina 1.2
    • Tyler Damario Castillo-Martínez | Zamperini | Pagina 1.5
    Saith
    Vrouwen
    • Nina Alyssae Roux Wolfstar | Pagina 1.1
    • Hester Arabella Rutherford | Dumbledore | Pagina 1.3
    • Lilith Ophelia Duchess | Raccoon | Pagina 1.2
    • Reagan Sadie Mitchell | Cynefin | Pagina 1.4


    Invullijstje
    Naam: Volledige naam en eventueel een bijnaam
    Leeftijd: Tussen 21 en 30 jaar
    Woonplaats: Alle kandidaten wonen in Amerika
    Karakter:
    Uiterlijk: FC graag vermelden
    Ex: Deze wordt bekend gemaakt als alle rollen ingevuld zijn
    Reden voor breuk: Dit kun je bespreken met de persoon met wie jouw personage een relatie heeft gehad. Vermeld er ook bij hoelang ze een relatie hadden
    Extra: Alles wat niet bij de bovenste kopjes past


    Faceclaims
    Shia Labeouf door Dumbledore
    Xavier Dolan door Wolfstar



    Regels van deze RPG
    • Minimaal 200 woorden per post
    • Ruzie IC mag, niet OOC
    • Niemand buitensluiten
    • Relaties worden in een speeltopic besproken
    • Geen perfecte personages
    • Reserveringen blijven 2 dagen staan - verlenging aanvragen is toegestaan
    • Ik open de nieuwe topics, behalve als ik anders aangeef
    • Denk goed na of je mee wil doen
    • Have fun

    [ bericht aangepast op 27 maart 2015 - 14:39 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mogen we zelf de dates bepalen of hoe zit dat in elkaar? Want ook de exen daten met elkaar, neem ik aan?


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Awh beetje jammer dat mijn ex als laatste komt, gezien ik en Raccoon een nogal cute plan hadden :3 maar ja, maakt niet uit haha ^^

    Ik heb ook echt veel zin!


    I just caught the wave in your eyes

    Alate schreef:
    Mogen we zelf de dates bepalen of hoe zit dat in elkaar? Want ook de exen daten met elkaar, neem ik aan?


    Nou de tablet of terror bepaalt wie er op date gaan en wat ze gaan doen. Dit kunnen verschillende combi's zijn: 2 kandidaten, kandidaat & ex, 2 exen. Natuurlijk mag je altijd een suggestie sturen, dat vind ik alleen maar fijn. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    We wachten nog op de rollen van Saith en Recentia en dan kunnen we beginnen!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oeh, Lilith komt als eerste de boel terroriseren meheheh :Y) Trouwens wat gebeurt er met de exen die nog niet aan bod komen, staan deze dan nog op hold tot ze aan de beurt komen? Of in een apart hutje? (Ik denk dat ik nu weet waarom iedereen het beste twee personen nam maar ik wilde het toch nog even zeker weten :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Oeh, Lilith komt als eerste de boel terroriseren meheheh :Y) Trouwens wat gebeurt er met de exen die nog niet aan bod komen, staan deze dan nog op hold tot ze aan de beurt komen? Of in een apart hutje? (Ik denk dat ik nu weet waarom iedereen het beste twee personen nam maar ik wilde het toch nog even zeker weten :3 )


    Zij staan nog even op hold, omdat anders de exen elkaar al kennen. Dit is inderdaad de reden waarom iedereen 2 rollen heeft, anders kun je pas kei laat inspringen haha. (:

    Ik ben trouwens bezig met een foto te zoeken van een goede villa. Gewoon omdat villa's leuk zijn ghehe.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Psssst:


    I just caught the wave in your eyes

    Btw is er iemand nog die ex wilt zijn van Reagan? Een extra ex is genoeg ^^!

    En ex van Caleb? Hoewel hij ook exes kan krijgen tijdens t RPG


    I just caught the wave in your eyes

    Cynefin schreef:
    Btw is er iemand nog die ex wilt zijn van Reagan? Een extra ex is genoeg ^^!

    En ex van Caleb? Hoewel hij ook exes kan krijgen tijdens t RPG


    Tyler kan wel? :'D


    El Diablo.

    Cynefin schreef:
    Btw is er iemand nog die ex wilt zijn van Reagan? Een extra ex is genoeg ^^!

    En ex van Caleb? Hoewel hij ook exes kan krijgen tijdens t RPG


    Hoewel ik Jensen Ackles een super hottie vind laat ik het voorlopig toch bij twee exen met Lilith ^^

    Daarbij misschien word een praattopic handig? ;3 En wil ik ook even melden dat ik echt alle mannelijk Fc omnomnom vind omgg


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH



    Naam :


          Lucia Solana Mail.

    Leeftijd:
          Tweeëntwintig lentes jong.

    Woonplaats:
          Amerika, in Californië

    Karakter:
          Lucia is zo een meisje dat populair is, en altijd zegt wat ze wilt. Het is het typische meisje die altijd in het middelpunt wil staan. Ze is erg sociaal, en zal vast degene zijn die een gesprek begint. Daarmee kan je haar echt niet verlegen noemen. Ze laat het wel hard merken als ze iemand niet mag. Dan zoekt ze iets uit om die persoon te beledigen zonder zelf iets fout te doen. Zelf haat ze het om fouten te maken. Of het nou op school is of gewoon in haar vrije tijd, Lucia is een echte perfectionist. Ze kan er niet tegen als er iets niet helemaal volgens haar plan gaat. Maar Lucia laat het wel merken als ze van iemand houdt, of deze persoon bewondert [wat niet zo vaak voorkomt]. Je kan haar ook niet erg 'slim' noemen want ze moest vroeger met haar punten op school haar ouders altijd teleurstellen. Niet dat het haar wat uitmaakt, want volgens haar telt alleen het uiterlijk. En ze vindt zichzelf dan ook niet lelijk. Regels zijn voor haar ook gemaakt om gebroken te worden, en ze doet maar al te graag dingen die niet mogen. Zo is ze altijd al geweest van jongs af aan.
          Lucia is niet de persoon dat mensen gaat volgen, ze wilt liever zelf gevolgd worden. Een echte leidster. Ze kan dingen goed organiseren, en maakt vaak leuke feestjes. Ze haat het om hulp te krijgen van andere, ook al heeft ze die echt nodig. Ze wilt altijd alles zelf doen zodat het op haar manier gaat. Dit kan ook leiden naar egoïsme. Hierdoor kan ze soms best irritant zijn, maar dat is niet het enige irritante aan haar. Lucia is ook brutaal en snel boos, en als ze op iemand boos is zal ze alles doen om die persoon te verwoesten. Maar dat allemaal zonder haar handen vuil te maken.
          Verder is Lucia echt manipulerend. Ze kan mensen snel van gedachten laten veranderen. En ze zal ook altijd iets doen om te krijgen wat ze wilt. Opgeven staat niet in haar woordenboek.
          Maar Lucia heeft ook goeie kanten. Ze is bijvoorbeeld een echte vriendin, en zeker te vertrouwen. Ze heeft niet graag hulp, maar andere helpen doet ze ook zonder probleem.

    Uiterlijk:
          [FC : Candice Accola]Lucia is een knappe jongedame. Ze is 1m70 lang, heeft een slank lichaam met duidelijke vrouwenrondingen. Ze weet dat ze er niet lelijk uitziet en zal dit dan ook zeker niet voor zichzelf houden. De meeste mensen die haar kennen kunnen dit erg irriterend vinden. Ook heeft ze een blanke huid, deze kleurt echt erg snel in de zomer. . De complimentjes die ze soms krijgt van jongens wijst ze meteen af, ze kan er gewoon niet tegen.
    Lucia heeft halflange blonde haren, die normaal golvend tot onder haar schouders komen, blijkbaar hebben ze dezelfde kleur als haar moeder, maar het meisje vindt dit geen compliment. Haar ogen hebben meerdere kleuren maar de kleuren die je het beste merkt zijn blauw en groen. Het staat haar wel goed, ook al vindt ze het zelf afschuwelijk. Ze heeft lange, volle wimpers waar vaak mascara op komt, ook zit er altijd een lijntje eyeliner boven haar oog. Ze heeft roze, volle lippen en hierop komt alleen maar een lichtroze gloss en op feesten komt er wat rode lippenstift op.
    Verder draagt Lucia graag wat blote kleding, niet te, maar wel genoeg. Ook al merken de meeste mensen dit niet omdat ze deze verbergt, heeft ze kleine sproeten op haar wangen die bijna onzichtbaar zijn.


    Ex:
         

    Reden voor breuk:
          Nog af te spreken.

    Extra:
         


    Ze is klaar, alleen nog de reden van de breuk.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2015 - 20:20 ]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Raccoon schreef:
    (...)

    Daarbij misschien word een praattopic handig? ;3 En wil ik ook even melden dat ik echt alle mannelijk Fc omnomnom vind omgg


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Zamperini schreef:
    (...)

    Tyler kan wel? :'D


    Wat zullen we doen?

    Praattopic is idd wel handig maar Sanne is er niet meer, ik zal dr anders wel ff appen (:

    En @Raccoon, we zijn al exen van elkaar met onze andere karakters dus dat zou ook wel een beetje too much zijn ;')


    I just caught the wave in your eyes

    Recentia schreef:
    (...)

    Ze is klaar, alleen nog de reden van de breuk.


    Nu nog de man ;D


    I just caught the wave in your eyes

    Ohw nvm ze is alweer online ^^


    I just caught the wave in your eyes