• Hey,

    Ik heb vorige nacht weer een stoot energie in mijn fantasie gehad en uit de stoffige hoekjes van mijn brein is er een nieuw idee opgeborreld. Nu moet ik toegeven dat ik al aan genoeg stories bezig ben, dus dit idee zal waarschijnlijk heel traag uitgewerkt worden en nog niet op het internet verschijnen. Toch wil ik weten of het veel mensen aanspreekt, dus laat je mening maar horen (:

    Het is een Romantische OP, met misschien een beetje drama. Het is ook nog niet geweldig uitgewerkt, maar hier komt het op neer:

    De (fictieve en volledig zelfverzonnen) Britse band Animal Parade is wereldberoemd en razend populair. Hun publiek is groot en heel divers; van gillende tienermeisjes tot rockende dertigers. Behalve hun geweldige muziek, zijn ze nog gekend om iets anders; niemand weet wie de drie zijn. Bij elk optreden, elk interview, elke publiek evenement dragen ze maskers. De zanger en gitarist Wolf/Lobo, de basgitarist en/of keyboardspeler Bear/Urso en drummer Tiger/Tigre worden ten alle tijden beschermd om hun anonimiteit te behouden, ondanks de vele protesten van de wereld. Hun genre ligt ergens in de buurt van Fall Out Boy, Arctic Monkeys en Imagine dragons.
    Chloe is een normaal meisje dat in een klein (ook fictief) stadje in Groot-Brittannië woont. Ze is net achttien geworden en neemt een tussenjaar voor ze naar de universiteit gaat. In haar vrije jaar werkt ze als serveerster bij het plaatselijke café en spaart zo om zelf op reis te kunnen gaan. Ze is een vrij grote fan van de band Animal Parade, maar niet extreem. Ze houdt gewoon van de muziek en heeft een gezonde nieuwsgierigheid naar de identiteit van de leden, maar dat is het.
    Haar buren zijn een oud koppeltje en hun 21-jarige kleinzoon Max. Toen ze jonger waren, speelden ze vaak met elkaar, maar sinds de puberteit toesloeg, is het contact verwaterd. Ze ziet hem praktisch nooit meer, ook omdat hij vaak maanden weg is, maar de kleine crush die ze altijd op hem heeft gehad, is nooit helemaal verdwenen. Wat Chloe niet weet, is dat haar stille buurjongen eigenlijk de drummer met het tijgermasker is.
    Wanneer de twee hun oude vriendschap weer zien opbloeien, wordt het steeds moeilijker voor Chloe om haar verliefdheid voor zich te houden. En kan Max zijn grote geheim blijven verbergen voor zijn buurmeisje?

    Dus, wat vinden jullie ervan? Moest het online staan, zouden jullie een kijkje nemen?

    ps. Als ik dit idee ergens gebruikt zie worden, vil ik je levend ^^ Prettige dag verder ^^


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Tot één mei lees ik even geen verhalen, maar daarna zou ik best een kijkje willen nemen. Ik ben wel benieuwd.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ben ook wel nieuwsgierig.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Het klinkt echt heel leuk! Ik zou het denk ik wel lezen (: Zou je me kunnen waarschuwen als besluit het online te zetten?


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    BlueJays schreef:
    Het klinkt echt heel leuk! Ik zou het denk ik wel lezen (: Zou je me kunnen waarschuwen als besluit het online te zetten?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!