Het is zomer 2014 in Perth, een prachtig, aan het water gelegen stadje in Schotland. Het forensisch onderzoeksteam van de nightshift heeft werk zat, de criminaliteit lijkt zich alleen maar op te hopen. Vorige nacht is er een stel jongeren die aan het kamperen waren in een bos, stuk voor stuk vermoord. De verdachten zijn; de nogal boosaardige eigenaar van het bos, die altijd kwaad is op de jongeren omdat hij niet wil dat ze fikkie stoken op zijn terrein, maar die nu stug beweert niet thuis te zijn ten tijde van de moorden en een andere groep kampeerders, maar die daar aanwezig waren voor het filmen van een natuurfilm over de zeldzame vogels in dat bos. Zij hebben alleen nog geen motief. Tot nu toe een normale zaak, een als velen. Geruchten dat het spookt in dat bos vinden de meeste CSI’s lachwekkend. Zal het team deze zaak oplossen, net als vele anderen? En terwijl de telefoontjes binnenkomen van steeds nieuwe moorden en verdwijningen doen ze er alles aan deze zaken tot een goed einde te brengen.
Rollen: Stop op meiden!
Invullijst:
R e g e l s:
- Alleen ik, Reincarnate, maak de topics tenzij ik iemand anders aanwijs.
- Reservaties blijven max. 4 dagen staan!!
- Max. 1 rol p.p. (kan eventueel veranderen als er een tekort is aan mensen.)
- Geen gescheld of gepest! Ik kan best begrijpen dat je iemand niet mag, maar vecht dat lekker buiten deze topic uit.
- Als er iets is, laat het me dan weten. Want ik kan niet aanvoelen dat je bezig bent of het heel erg druk bent.
- 16+ mag, maar hou er wel rekening mee dat er ook jongere mensen bij zijn.
- Beheers andere mensen hun rollen niet. Je hebt je eigen rol en houdt je met je eigen rol bezig.
[ bericht aangepast op 3 april 2015 - 13:26 ]
"I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †