• Dit is geen zeik topic ik moet allen mijn ei kwijt. Ik had gisteren problemen met één of andere hartloze zak, die me vroeger in de brugklas en in de onderbouw me vaak pestte, vernederen en me belachelijk maakte.Toen ik vroeg hoe je de naam van mijn vijand kent, begon hij oude koeien uit te sloot te halen. En zeggen dat ik dat altijd deed. En hij zegt respectloze dingen, dat ik niet pikte, maar toen ik vroeg of hij mijn vijand kende, probeerde hij me te kleineren en zegt dat ik een meisje had bedreig via een papier, maar zo was het niet gegaan. En ik ben niet iemand die andere met opzet bedreigde. Toen ging die vals doen en zei; ''Jij hebt haar via een briefje haar bedreigt. jij schreef van:
    Ik zorg dat de andere van de andere school jou in elkaar slaan. Ik ben nu hele erg pissig ik ga haar halen. Je had haar in de zomer haar bedreigt via een briefje, ik vraag het wel aan haar.''

    Toen ging hij achterbaks weg. Toen zij erbij was vroeg hij tegen haar dat ik had bedreigde. Ze antwoorden ''ja.'' En hij gaf me de schuld dat ik ontkende. en dat ik zat te liegen. Hij probeer haar en de andere wijs te maken dat ik de slecht persoon bent, dat ik altijd hartloze persoon ben. die altijd bestraf moest worden.'' In de zomer had ik een conflict met haar, maar hij moest er mee bemoeien en heeft tegen de hele school gezegd dat ik haar had bedreigt in de zomer. Hij wilde zorgen dat iedereen tegen mij was. zo wreed was hij tegen mij. '' Hij zat samen met haar op Facebook en had gezegd van: Jij ben straks te lul.'' Woensdag in de zomer zei hij recht in mijn gezicht : dat ik kinderachtig was, dat ik zielig ben en dat ik er helemaal er alleen voor sta.''

    Hij zegt eerst dat die niemand haat, maar hij had een keer tegen mij gezegt dat die mij wel haatte en de rest niemand. Hij wenste me ook dood.
    En in de zomer was het echt oneerlijk. Ik kreeg straf en hun niet, terwijl hun het hebben uitgelokt. omdat ze denken dat ik haar had bedreigde. Ik wilde haar niet eens bedreigen en was ook nooit van plan geweest om haar te bedreigen. En door zijn vals beschuldiging en die oude koeien uit te sloot, moest ik steeds denken aan die traumatische gebeurtenis van de zomer.

    Ik had gehoord dat hij samen met mijn vijand samen werkt om me iedere keer te kleineren.

    Sommige mensen zie nu een andere beeld van mij door zijn valse beschuldigingen, die niet helemaal klopte. Ze geloven me ook niet het is alsof je met je blote handen de waterval tegen houdt. en zo ben ik niet eens. Wat moet ik doen? En wat kan ik doen?

    [ bericht aangepast op 8 maart 2015 - 21:09 ]


    nobody say it was easy

    probeer er niks van aan te trekken.


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Dat is echt niet leuk. Jammer dat zulke mensen bestaan.

    floraflora schreef:
    Dat is echt niet leuk. Jammer dat zulke mensen bestaan.


    ja, helaas wel. wat kan ik er tegen doen?


    nobody say it was easy

    Vijand? Wat, sorry, ik snap het allemaal niet zo goed.


    ars moriendi

    Ik snap er niet veel van nee.


    i put the fun in funeral

    Ze echt met een groepje in elkaar gaan slaan lol. Nee grapje. Het is mij wel overkomen dat een jongen waarmee ik altijd ruzie had op de basisschool mij allemaal rare berichtjes via hyves (zo lang geleden is t al weer) ging sturen. Toen gingen mijn vrienden er alleen allemaal op af en er mee moeien. Uiteindelijk is een vriend van mij naar hem toe gegaan en heeft hij hem 'aangepakt'. Dit was allemaal zonder dat ik het wist, maar als nog.
    Dit raad ik jou niet echt aan, maar misschien helpt het om er met vrienden over te praten en kunnen zij je verder helpen? Zij hebben een beter inzicht en kunnen je vaak ook beter helpen. Als zij samenspannen is het misschien beter voor jou om ook niet helemaal alleen te staan?


    Alleen maar tranen van geluk

    Wat een zak. Is er geen vertrouwenspersoon op school waarmee je erover kan praten? En je ouders? Toon ook je berichten die die gast naar je stuurde. En negeer die gast en je "vijand" zo veel mogelijk. Die gast wil duidelijk ruzie uitlokken. Als je erop ingaat, blijft hij doorgaan.


    Ik wil een tuin vol egels

    FoxAngel schreef:
    Wat een zak. Is er geen vertrouwenspersoon op school waarmee je erover kan praten? En je ouders? Toon ook je berichten die die gast naar je stuurde. En negeer die gast en je "vijand" zo veel mogelijk. Die gast wil duidelijk ruzie uitlokken. Als je erop ingaat, blijft hij doorgaan.


    Er is wel been vertrouwenspersoon, maar die is alleen open dinsdag en donderdag. Het was vrijdag gebeurd.


    nobody say it was easy

    zeepmaker schreef:
    (...)

    Er is wel been vertrouwenspersoon, maar die is alleen open dinsdag en donderdag. Het was vrijdag gebeurd.

    Maar dan kun je die toch op een dinsdag of vrijdag aanspreken?

    Mijn advies is dat je het moet negeren en er dus met iemand over praten. Zulke mensen willen alleen maar aandacht en jou miserabel laten voelen. Het is moeilijk om de andere kant op te kijken wanneer ze dit doen, maar besteedt je energie er niet aan. Voed hun kleinzielige manier van aandacht zoeken niet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Apocalyptic schreef:
    Vijand? Wat, sorry, ik snap het allemaal niet zo goed.


    Ze zegt dat hij haar de schuld gaven over een dreigenment

    [ bericht aangepast op 8 maart 2015 - 8:34 ]


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Apocalyptic schreef:
    Vijand? Wat, sorry, ik snap het allemaal niet zo goed.


    Toen ik vroeg of hij mijn vijand kende, probeerde hij me te kleineren en zegt dat ik een meisje had bedreig via een papier, maar zo was het niet gegaan. En ik ben niet iemand die andere met opzet bedreigde. Toen ging die vals doen en zei; ''Jij hebt haar via een briefje haar bedreigt.


    nobody say it was easy