Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
: De politieke inspiratie van dit verhaal komt van het liefdesbootje van Rutte en Samson. Laten we hopen dat deze liefdesboot snel zinkt.
Ik laat nooit meer mijn hoofdstuk openstaan op de edit versie als mijn vriendin langskomt. :'D
| 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial
Pfff, die muziek mag wel wat zachter zeg! Vergeet niet dat flats gehorig zijn... Maar mn ouders vinden dat ik zit te zeuren en gewoon oortjes in moet doen... Zij zitten niet ruim een uur bijna elke avond met die muziek op de achtergrond, wat echt afleid bij het leren...
Miyano schreef: : De politieke inspiratie van dit verhaal komt van het liefdesbootje van Rutte en Samson. Laten we hopen dat deze liefdesboot snel zinkt.
Ik laat nooit meer mijn hoofdstuk openstaan op de edit versie als mijn vriendin langskomt. :'D
Het was zo leuk om je even gesproken te hebben, te zien dat je twee jaar sinds het ongeluk toch weer loopt en weer een beetje kan praten. Ik ben zo onwijs trots op je.
but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )