• 'Ello,
    Ik ben opzoek naar Harry Potter verhalen omdat ik me verveel en ik weer eens wat verhalen wil lezen. Dus laat ze hier achter en ik zal kijken of ik ze ga lezen. Wat ik sowieso ga lezen zijn Wolfstar verhalen, dus als iemand een Wolfstar verhaal kent - Nederlands of Engels - dan zou dat geweldig zijn! Verder maakt het me niet zoveel uit.
    x


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Square heeft een Wolfstar five-shot, geloof ik. Ik heb er ook eentje geschreven, Fireflies, maar daarvan moet ik eerlijk zeggen dat hij al een jaar of drie geleden is afgerond. Ik vind hem niet slecht, maar het is niet mijn allerbeste werk. :x


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Square heeft een Wolfstar five-shot, geloof ik. Ik heb er ook eentje geschreven, Fireflies, maar daarvan moet ik eerlijk zeggen dat hij al een jaar of drie geleden is afgerond. Ik vind hem niet slecht, maar het is niet mijn allerbeste werk. :x

    Thank you! Ik zal er eens naar gaan kijken (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb je verhaal gisteravond in één keer uitgelezen! Geweldig haha, dus nu ben ik weer opzoek naar verhalen. Die van Square wil ik wel lezen, maar omdat die al 6 maanden niet geüpdatet is, vind ik het jammer dat ik dan geen einde kan lezen haha.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Ik heb je verhaal gisteravond in één keer uitgelezen! Geweldig haha, dus nu ben ik weer opzoek naar verhalen. Die van Square wil ik wel lezen, maar omdat die al 6 maanden niet geüpdatet is, vind ik het jammer dat ik dan geen einde kan lezen haha.


    Ik weet het, ik ben vreselijk traag met het schrijven van dat verhaal. Op een of andere manier zitten er steeds maanden tussen de hoofdstukken en dat is zelfs voor mij extreem lang. ;-; Maar er komt nog wel een einde, sowieso. Niet dat je daar op dit moment heel veel aan hebt.

    Ik heb verder nog een Wolfstar one-shot en een iets langer verhaal, wel beide afgerond. Daarnaast zou ik je Jips verhaal aanraden, maar dat heb je dus al gelezen. (:
    Er is veel te weinig Wolfstar hier op Q, eigenlijk. Ik ben zelf weer bezig met iets, een Raising Harry AU, maar daarvan staat nog niets online en ik weet niet hoe snel dat zal gebeuren, want er zijn nog een stuk of vier andere dingen die ik tegelijkertijd ook wil uitwerken.

    Mocht je trouwens ook buiten Q dingen willen lezen, dan kan ik je wel wat links geven. De afgelopen week of zo heb ik me weer helemaal op Wolfstar fic gestort. (krul)

    [ bericht aangepast op 6 maart 2015 - 12:47 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik weet het, ik ben vreselijk traag met het schrijven van dat verhaal. Op een of andere manier zitten er steeds maanden tussen de hoofdstukken en dat is zelfs voor mij extreem lang. ;-; Maar er komt nog wel een einde, sowieso. Niet dat je daar op dit moment heel veel aan hebt.

    Ik heb verder nog een Wolfstar one-shot en een iets langer verhaal, wel beide afgerond. Daarnaast zou ik je Jips verhaal aanraden, maar dat heb je dus al gelezen. (:
    Er is veel te weinig Wolfstar hier op Q, eigenlijk. Ik ben zelf weer bezig met iets, een Raising Harry AU, maar daarvan staat nog niets online en ik weet niet hoe snel dat zal gebeuren, want er zijn nog een stuk of vier andere dingen die ik tegelijkertijd ook wil uitwerken.

    Mocht je trouwens ook buiten Q dingen willen lezen, dan kan ik je wel wat links geven. De afgelopen week of zo heb ik me weer helemaal op Wolfstar fic gestort. (krul)

    Buiten Quizlet is ook prima! ^^ maar sowieso bedankt voor de linkjes (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wolfstar schreef:
    (...)
    Buiten Quizlet is ook prima! ^^ maar sowieso bedankt voor de linkjes (:


    Oké, in dat geval, hier gaan we. :3

          Faded laughter against her ear - G - 1,4k
          The Head and the Heart - M - 11k [Deze heb ik gisteren gelezen en nu ben ik de auteur aan het stalken, want het was een van de beste fics die ik in lange tijd heb gezien. Vooral de actie aan het begin was indrukwekkend, want meestal vind je dat soort dingen niet in fic, zeker niet zo uitgebreid en goed geschreven.]
          Ocean Above & Sky Below - T - 8k
          Stealing Harry - M - 100k [Een ongelofelijk populaire fic die ik een hele tijd geleden heb gelezen. Ik meen me vaag te herinneren dat me iets dwars zat aan het einde, maar ik heb het wel gebookmarked, dus zo erg kan het niet zijn.]
          Long Live Living (If Living Can Be This) - T - 50k
          Text Talk - geen rating - 93k, wip [Dit is het enige verhaal op deze lijst dat nog loopt. Ik aarzel altijd voordat ik aan wips begin, want je weet nooit zeker of ze ooit af worden gemaakt, maar in dit geval heb ik er allesbehalve spijt van. Het is een non-magic AU die (bijna) helemaal is geschreven via sms-berichtjes en het is zo goed dat ik serieus overwoog het geheel meteen nog een keer te lezen toen ik het uit had. Aaah.]
          Good Morning - geen rating - 1,5k
          The News at the Potters - geen rating - 2k [Sirius hierin is zo. goed. beschreven.]

    Die laatste twee staan op Tumblr en hebben geen duidelijke rating, maar ik denk dat ze allebei G of T zouden hebben in AO3 taal. Als je nog meer zoekt, zou je naar deze Tumblr kunnen kijken, want daar staan een hoop goede recs op. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Oké, in dat geval, hier gaan we. :3

          Faded laughter against her ear - G - 1,4k
          The Head and the Heart - M - 11k [Deze heb ik gisteren gelezen en nu ben ik de auteur aan het stalken, want het was een van de beste fics die ik in lange tijd heb gezien. Vooral de actie aan het begin was indrukwekkend, want meestal vind je dat soort dingen niet in fic, zeker niet zo uitgebreid en goed geschreven.]
          Ocean Above & Sky Below - T - 8k
          Stealing Harry - M - 100k [Een ongelofelijk populaire fic die ik een hele tijd geleden heb gelezen. Ik meen me vaag te herinneren dat me iets dwars zat aan het einde, maar ik heb het wel gebookmarked, dus zo erg kan het niet zijn.]
          Long Live Living (If Living Can Be This) - T - 50k
          Text Talk - geen rating - 93k, wip [Dit is het enige verhaal op deze lijst dat nog loopt. Ik aarzel altijd voordat ik aan wips begin, want je weet nooit zeker of ze ooit af worden gemaakt, maar in dit geval heb ik er allesbehalve spijt van. Het is een non-magic AU die (bijna) helemaal is geschreven via sms-berichtjes en het is zo goed dat ik serieus overwoog het geheel meteen nog een keer te lezen toen ik het uit had. Aaah.]
          Good Morning - geen rating - 1,5k
          The News at the Potters - geen rating - 2k [Sirius hierin is zo. goed. beschreven.]

    Die laatste twee staan op Tumblr en hebben geen duidelijke rating, maar ik denk dat ze allebei G of T zouden hebben in AO3 taal. Als je nog meer zoekt, zou je naar deze Tumblr kunnen kijken, want daar staan een hoop goede recs op. ^^

    Oh thanks! Ik heb weer heel wat leesvoer zo ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Square schreef:
    (...)

    Ik weet het, ik ben vreselijk traag met het schrijven van dat verhaal. Op een of andere manier zitten er steeds maanden tussen de hoofdstukken en dat is zelfs voor mij extreem lang. ;-; Maar er komt nog wel een einde, sowieso. Niet dat je daar op dit moment heel veel aan hebt.

    Ik heb verder nog een Wolfstar one-shot en een iets langer verhaal, wel beide afgerond. Daarnaast zou ik je Jips verhaal aanraden, maar dat heb je dus al gelezen. (:
    Er is veel te weinig Wolfstar hier op Q, eigenlijk. Ik ben zelf weer bezig met iets, een Raising Harry AU, maar daarvan staat nog niets online en ik weet niet hoe snel dat zal gebeuren, want er zijn nog een stuk of vier andere dingen die ik tegelijkertijd ook wil uitwerken.

    Mocht je trouwens ook buiten Q dingen willen lezen, dan kan ik je wel wat links geven. De afgelopen week of zo heb ik me weer helemaal op Wolfstar fic gestort. (krul)

    Ik heb ze beide uitgelezen, arg geweldig <333 Ik ga nu de engelse lezen haha


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik weet niet of je de mijne ooit gelezen hebt, eigenlijk. :'D

    Hersenspinsels
    Na de overwinning op Voldemort, keert Draco terug naar Zweinstein, waar hij behalve gevreesd nu ook intens gehaat wordt. Zijn ouders zitten in Azkaban en Draco woont onder toezicht bij een ander gezin. Hij wordt door de meesten gemeden en er doet zich een verontrustende ontwikkeling voor: een nieuwe groepering die zich geroepen voelt om zich te wreken. Draco is daarvan het belangrijkste doelwit: hij is immers de enige dooddoeners binnen hun bereik.

    Een lichtpuntje in zijn leven is een nieuwe, mysterieuze, bloedmooie leerlinge die in Ravenklauw zit. Zij is die enige die hem met een neutrale blik bekijkt, maar hij durft niet op haar af te stappen.
    Na verloop van tijd merkt hij echter dat er iets vreemds aan de hand is met het meisje: hij blijkt de enige te zijn die haar kan zien! Word hij langzaam gek? Ziet hij geesten? Of is er toch iets anders aan de hand?

    Gezworen vijanden
    Als de ouders van Aenea horen dat hun neefje Harry nog in leven is, vertrekken ze vanuit Bulgarije naar Engeland. Aenea komt op Zweinstein terecht, waar ze direct merkt dat haar neefje beroemd is. Ze krijgt zijn vriendenkring direct cadeau en wordt verliefd op twee jongens die ze niet uit elkaar kan houden. Alsof dat haar nog niet genoeg problemen bezorgt, raakt ze bevriend met Draco, waardoor haar afdeling haar al snel links laat liggen.
    Aenea merkt al gauw dat het niet meevalt om vrienden te maken op een nieuwe school, waar het schoolsysteem haar vriendenkeus beperkt. Toch houdt Aenea voet bij stuk en laat ze zowel haar Griffoendorvrienden als Draco niet los – een keuze waarvan de consequenties steeds zwaarder gaan wegen, totdat uiteindelijk haar eigen leven in de waagschaal komt te staan, zonder dat ze dat zelf doorheeft…
    [Naar mijn idee is dit niet bepaald mijn beste verhaal, maar wie weet vind je 't leuk. ;D]


    Every villain is a hero in his own mind.

    @Square, ik wil je even bedanken voor de linkjes! Vooral Text Talk was echt ge-wel-dig! Als je er nog meer hebt, let me know! c:
    Ik heb zelf ook nog een hele goede, die heeft iemand voor mij geschreven en hij is geweldig; Home


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wolfstar schreef:
    @Square, ik wil je even bedanken voor de linkjes! Vooral Text Talk was echt ge-wel-dig! Als je er nog meer hebt, let me know! c:
    Ik heb zelf ook nog een hele goede, die heeft iemand voor mij geschreven en hij is geweldig; Home


    Geen probleem! ^^ En I knoooow. Ik zit erover te denken die opnieuw te lezen, haha.
    Ik zal ook eens naar dat verhaal gaan kijken. Klinkt interessant. (:

    Zelf ben ik de laatste tijd weer een beetje richting Steve/Bucky getrokken, maar ik heb er nog wel eentje voor Wolfstar die echt overal tussenuit sprong: As Red As Hearts And Autumn, bijna 50k. De auteur heeft het op AO3 een G-rating gegeven, maar eigenlijk zou ik het een M geven. Anyway, wat de rating ook is, het verhaal is gewoon zo zo zo goed. De beschrijving is kort en een beetje vaag, waardoor het een tijdje duurde tot ik het een kans durfde te geven, maar lees het, serieus. Veel fluff, wat angst, geweldig beschreven personages (ook Lily en Peter!) en natuurlijk heel veel Wolfstar, met als bonus een echt, serieus plot onder alle hilariteit. Zulke verhalen vind je niet vaak. *.*
    Het mooiste is dat er ook nog een vervolg is, The Winter of Discontent, met nog eens zo'n 60k. Dat klinkt misschien als veel, maar het speelt zich na Hogwarts af (een tijdje na het eerste verhaal, waar het eigenlijk ook maar losjes op volgt) en is (een van) de beste Wizarding War fics die ik ooit heb gelezen. En opnieuw, een heel boeiend plot, alsof het verhaal nog niet geweldig genoeg was.
    /end fangirling

    [ bericht aangepast op 28 april 2015 - 21:22 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik weet niet of deze ooit al zijn genoemd maar mijn twee favoriete Wolfstar Community's:
    - HMS Wolfstar.
    Ik heb (nog) niet alles gelezen btw, maar wel veel.
    Scheme was echt heel goed (vond ik toen, idk of dat nu zo is maar denk t wel).
    When Bad Spells Get Worse And Then Better - Lezen! ohmy.
    How to Find a Mate in Thirty Days: don't even make me start on this one. Dit is echt ultimate feelings, <3 <3
    The Cornfield; Hier had ik het een tijdje geleden over. Love it gehgeh :Y)

    - RemusSirus Goldmine
    Zit ook echt heel veel goeds bij ^^
    Studying; kan ik me goed herinneren and it was great.
    Pretending; Ontzettend lang en goed. Nadeel; nog niet compleet, wolfstar is nog niet canon, en laatste update was vorig jaar rond kerst. Ik hoop dat er ooit nog meer wordt geupload want het is echt één van mijn favo's, ondanks die nadelen.

    Verder gewoon door die community's heengaan, er zit zo veel tussen :Y) Enjoy ^^



    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Square schreef:
    (...)

    Geen probleem! ^^ En I knoooow. Ik zit erover te denken die opnieuw te lezen, haha.
    Ik zal ook eens naar dat verhaal gaan kijken. Klinkt interessant. (:

    Zelf ben ik de laatste tijd weer een beetje richting Steve/Bucky getrokken, maar ik heb er nog wel eentje voor Wolfstar die echt overal tussenuit sprong: As Red As Hearts And Autumn, bijna 50k. De auteur heeft het op AO3 een G-rating gegeven, maar eigenlijk zou ik het een M geven. Anyway, wat de rating ook is, het verhaal is gewoon zo zo zo goed. De beschrijving is kort en een beetje vaag, waardoor het een tijdje duurde tot ik het een kans durfde te geven, maar lees het, serieus. Veel fluff, wat angst, geweldig beschreven personages (ook Lily en Peter!) en natuurlijk heel veel Wolfstar, met als bonus een echt, serieus plot onder alle hilariteit. Zulke verhalen vind je niet vaak. *.*
    Het mooiste is dat er ook nog een vervolg is, The Winter of Discontent, met nog eens zo'n 60k. Dat klinkt misschien als veel, maar het speelt zich na Hogwarts af (een tijdje na het eerste verhaal, waar het eigenlijk ook maar losjes op volgt) en is (een van) de beste Wizarding War fics die ik ooit heb gelezen. En opnieuw, een heel boeiend plot, alsof het verhaal nog niet geweldig genoeg was.
    /end fangirling

    Ik heb hem al twee keer gelezen whoops c;

    En oeeeeh thank you very much! Heb ik ook weer wat leesvoer hehe c:
    I loved your Wolfstar as well btw! Echt geweldig, ik heb die One Shot ondertussen ook al twee keer gelezen hehe


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    SiriuslyBlack schreef:
    Ik weet niet of deze ooit al zijn genoemd maar mijn twee favoriete Wolfstar Community's:
    - HMS Wolfstar.
    Ik heb (nog) niet alles gelezen btw, maar wel veel.
    Scheme was echt heel goed (vond ik toen, idk of dat nu zo is maar denk t wel).
    When Bad Spells Get Worse And Then Better - Lezen! ohmy.
    How to Find a Mate in Thirty Days: don't even make me start on this one. Dit is echt ultimate feelings, <3 <3
    The Cornfield; Hier had ik het een tijdje geleden over. Love it gehgeh :Y)

    - RemusSirus Goldmine
    Zit ook echt heel veel goeds bij ^^
    Studying; kan ik me goed herinneren and it was great.
    Pretending; Ontzettend lang en goed. Nadeel; nog niet compleet, wolfstar is nog niet canon, en laatste update was vorig jaar rond kerst. Ik hoop dat er ooit nog meer wordt geupload want het is echt één van mijn favo's, ondanks die nadelen.

    Verder gewoon door die community's heengaan, er zit zo veel tussen :Y) Enjoy ^^



    Oehhh yay thank you Roos! (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mijn topics want: <3
    Not sure my heart can handle the cuteness tho


    Don't be like the rest of them, darling