• 'Ello,
    Ik ben opzoek naar Harry Potter verhalen omdat ik me verveel en ik weer eens wat verhalen wil lezen. Dus laat ze hier achter en ik zal kijken of ik ze ga lezen. Wat ik sowieso ga lezen zijn Wolfstar verhalen, dus als iemand een Wolfstar verhaal kent - Nederlands of Engels - dan zou dat geweldig zijn! Verder maakt het me niet zoveel uit.
    x


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wolfstar schreef:
    (...)
    Ik heb hem al twee keer gelezen whoops c;

    En oeeeeh thank you very much! Heb ik ook weer wat leesvoer hehe c:
    I loved your Wolfstar as well btw! Echt geweldig, ik heb die One Shot ondertussen ook al twee keer gelezen hehe


    Haha, dankje. ^^ We hebben echt meer Wolfstar nodig op Q, eigenlijk.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Haha, dankje. ^^ We hebben echt meer Wolfstar nodig op Q, eigenlijk.

    For sure, er staan maar vijf verhalen op geloof ik ;c
    Ik heb er zelf eentje, maar die moet ik nog steeds afschrijven


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    A conspiracy of cartographers. Niet "your average cuteness overload", maar ik kan 'm blijven lezen. Fijn is ook dat Peter een realistisch ontwikkeld karakter is, dat zie je niet vaak bij Wolfstar...


    Searching heavens for another earth

    Wolfstar schreef:
    (...)
    For sure, er staan maar vijf verhalen op geloof ik ;c
    Ik heb er zelf eentje, maar die moet ik nog steeds afschrijven


    Ah, dat zou wel kunnen. Dat is niet veel. :c Ik ben weer met iets bezig (of nou ja, een hoop ietsen tegelijk) maar ik heb nog geen idee wanneer ik dat op Q zal kunnen zetten.
    En ja, het verhaal voor Remus' verjaardag, toch? Die lees ik! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ah, dat zou wel kunnen. Dat is niet veel. :c Ik ben weer met iets bezig (of nou ja, een hoop ietsen tegelijk) maar ik heb nog geen idee wanneer ik dat op Q zal kunnen zetten.
    En ja, het verhaal voor Remus' verjaardag, toch? Die lees ik! ^^

    Oehhh let me know wanneer het af is! En ja haha, ik ga hem hopelijk in de vakantie eindelijk afschrijven c;

    Btw omfg dat verhaal "As Read As Hearts And Autumn" is geweldig omfg!

    [ bericht aangepast op 29 april 2015 - 19:39 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wolfstar schreef:
    (...)
    Oehhh let me know wanneer het af is! En ja haha, ik ga hem hopelijk in de vakantie eindelijk afschrijven c;

    Btw omfg dat verhaal "As Read As Hearts And Autumn" is geweldig omfg!


    Zal ik doen, als ik eraan denk. ^^

    En jaaa, ik weet het. 50k leek vrij veel aan het begin, maar achteraf wilde ik alleen maar door blijven lezen. Ik zou het niet erg hebben gevonden als het meer richting de 200k was gegaan. *.*

    Oh, en ik zie net dat ik The Shoebox Project nog helemaal niet heb genoemd hier. Ken je die?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Zal ik doen, als ik eraan denk. ^^

    En jaaa, ik weet het. 50k leek vrij veel aan het begin, maar achteraf wilde ik alleen maar door blijven lezen. Ik zou het niet erg hebben gevonden als het meer richting de 200k was gegaan. *.*

    Oh, en ik zie net dat ik The Shoebox Project nog helemaal niet heb genoemd hier. Ken je die?

    Mwihihi indeed! I loveee it c;
    En nope, geloof het niet!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik weet niet of ik het over mijn eigen HP fic mag hebben? :$ *duikt weg*


    I'll stop laughing as soon as it stops being funny

    TouchofMystery schreef:
    Ik weet niet of ik het over mijn eigen HP fic mag hebben? :$ *duikt weg*

    Of course! ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    In dat geval ^^ Lost in Harry Potter ik ben ermee begonnen in 2011, en na een fikse writers block ben ik er sinds deze week weer mee begonnen! Mijn verhaal is ook al veel verder dan de hoofdstukken die nu online staan :) Ik probeer elke dag een hoofdstuk online te zetten.


    I'll stop laughing as soon as it stops being funny

    As Red As Hearts And Autumn uit, op naar het volgende deel :Y)


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wolfstar schreef:
    As Red As Hearts And Autumn uit, op naar het volgende deel :Y)


    Haha, jij bent snel!

    The Shoebox Project is een fic die misschien nog wel beroemder is dan Stealing Harry. Er is op een bepaald punt zelfs een artikel over verschenen in de Wall Street Journal. Hij is erg lang (ik weet niet precies hoe lang, maar lang), maar ook heel goed, en hij is extra leuk omdat er een hoop tekeningen bij zitten. Multimedia fic ftw. :3
    Je kunt hem hier vinden. Dat is de officiële website, waar (volgens mij) alles op staat.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Haha, jij bent snel!

    The Shoebox Project is een fic die misschien nog wel beroemder is dan Stealing Harry. Er is op een bepaald punt zelfs een artikel over verschenen in de Wall Street Journal. Hij is erg lang (ik weet niet precies hoe lang, maar lang), maar ook heel goed, en hij is extra leuk omdat er een hoop tekeningen bij zitten. Multimedia fic ftw. :3
    Je kunt hem hier vinden. Dat is de officiële website, waar (volgens mij) alles op staat.

    OEhh yay thanks, meer om te lezen ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    If anyone is interested, ik ben aan een long chaptered Wolfstar fanfic begonnen; I'm not stupid! (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.