• Ik heb zojuist een geweldige app ontdekt: What if.. en nu leek het mij leuk om op quizlet dit spelletje ook te spelen.
    De eerste persoon vraagt:
    Wat als... je een magisch tapijt had.
    Maar... er nooit af zou kunnen.

    De tweede persoon antwoord dat met ja of nee en stelt de volgende vraag aan de persoon onder zich. Zo gaat het verder (:

    Ik begin:
    Wat als... Je super rijk zou zijn.
    Maar... op straat zou moeten leven.
    Ja of nee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nee, dankje. De vaatwasser doet mijn afwas. (:

    Wat als je nooit hoeft te werken en geld bij de vleet hebt,
    maar je nooit de ware zal vinden.

    Nee, liever gelukkig dan geld.

    Wat als je een dier naar keuze mocht uitzoeken om in huis te nemen, maar hem zelf moest zijn.

    Ja of nee

    [ bericht aangepast op 3 maart 2015 - 20:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    hmm moeilijk
    Doe maar niet ik heb toch al puppies dat is genoeg voor mij

    wat als je een dier naar keuze krijgt welke je maar wil, maar je moet wel zelf eten kopen en hem verzorgen


    There is nothing I need, except the function to breathe

    Lol, moet je dat niet sowieso doen? :'D Ik zeg ja.

    Wat als je op de foto mag met je favoriete beroemdheid, maar alle foto's die momenteel op je gsm staan worden verwijderd?


    Ik wil een tuin vol egels

    Deal! En ik wil een kusje :3

    Wat als je kan vliegen, maar er nooit goed in zal zijn en altijd uit de lucht valt?
    (Je kan niet doodvallen)

    [ bericht aangepast op 3 maart 2015 - 23:46 ]

    Doe maar niet, bedankt. :'D

    Wat als je de ware zou vinden, maar die het geheugen zou hebben van een goudvis?


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Dan is ie eigenlijk niet de ware voor mij. xD Hij moet toch onze momenten herinneren? :') Dus nee!

    Wat als je je grootste fout ooit kon terug draaien zodat het nooit is gebeurt, maar je wel je huidige beste vriend(in) niet zou kennen?


    Ik wil een tuin vol egels

    Ja, tis niet alsof ik nou een beste vriendin heb ofzo :x

    Wat als je voor de rest van je leven 'gratis' zou kunnen leven (dus nergens voor betalen)
    Maar je dan de zekerheid hebt dat je kinderen nooit gelukkig zullen worden


    be gay do crimes

    Ja. Ik wil niet graag kinderen x'D

    Wat als je de nieuwste telefoons kunt krijgen, maar telkens van nummer moet veranderen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nee.

    Wat als je gratis de mooiste hakken zou krijgen, maar geen platte schoenen meer mag dragen.


    Tell me about it, stud.

    No way, ik kan niet op hakken lopen xd

    Wat als je alle oorlogen kan stoppen (voor altijd)
    Maar zelf altijd depressief zal zijn


    be gay do crimes

    Eh, nee bedankt.

    Wat als je de ware liefde vindt, maar jullie niet dezelfde taal spreken en in het begin moeite hebt met elkaar verstaan.

    Ja! Ergens lijkt me dat echt super schattig hahaha

    Wat als je een nieuwe laptop kreeg, maar voor de eerste drie maanden doet het internet het niet


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Tog maar doen, dit ding is echt schijt

    Wat als je een puppy neemt, maar die puppy wel voor de rest van zijn leven op je favoriete zit plaats gaat piesen


    There is nothing I need, except the function to breathe

    Nee dank je. :')

    Wat als je kan wonen op de plaats/in de stad/in het land waar je altijd al hebt willen wonen, maar je mag alleen nog maar communiceren met je familie van mail, telefoon en skype.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis