• Ik heb zojuist een geweldige app ontdekt: What if.. en nu leek het mij leuk om op quizlet dit spelletje ook te spelen.
    De eerste persoon vraagt:
    Wat als... je een magisch tapijt had.
    Maar... er nooit af zou kunnen.

    De tweede persoon antwoord dat met ja of nee en stelt de volgende vraag aan de persoon onder zich. Zo gaat het verder (:

    Ik begin:
    Wat als... Je super rijk zou zijn.
    Maar... op straat zou moeten leven.
    Ja of nee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ehh, ja. 2000 is toch wat. En goede doelen zijn niet erg, zolang ik zelf mag kiezen.

    Wat als je onderwater kan ademen.
    Maar nooit meer kan ademen op het land.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2015 - 20:52 ]

    doe maar niet

    wat als je nooit dik word
    maar alleen nog maar ongezonde dingen mocht eten


    There is nothing I need, except the function to breathe

    Ja hoor, haha

    Wat als je altijd overal cijfers boven de 9 zou halen,
    Maar naar school zou moeten kruipen.
    Ja of nee


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Neh liever niet. Geen zin om 7 km te kruipen :')

    Wat als je een beroemde schrijer kon zijn, maar je nieuwe boeken worden alleen in het Maleis gepubliceerd


    take me back to the basics and the simple life

    Ik ben veel te lui om te schrijven dus laat maart

    Wat als je nooit meer ziek word, maar je hebt dan wel de rest van je leven een verstopt neusgat


    There is nothing I need, except the function to breathe

    Ah bah nee, dat zou ik echt niet kunnen. Ik ben veel liever af en toe ziek (dat ben ik toch bijna nooit) dan dat ik niet vrij kan ademen.

    Wat als je beroemd zou worden op televisie, maar wel je hele leven gevolgd kan worden.

    Ik twijfelde, maar zeg toch nee.

    Wat als je al het geld dat je je kon wensen had, maar als je er iets van pakt gaat er iemand aan de andere kant van de wereld dood.

    Ja of nee.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2015 - 14:46 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nee.
    Wat als je een superkracht krijgt naar wens, maar er gaat dan wel 20 jaar van je leven af


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    I dont care, gimmee

    Wat als je kon vliegen
    Maar niet meer kunnen lopen

    Liever niet.

    Wat als jou straat plat zou branden en jij iedereen tijdig kon evacueren, maar je broertje/broer/zus/zusje rwwkt ernstig gewond


    take me back to the basics and the simple life

    Ik zie er geen persoonlijk voordeel in, dus nee. (cat)

    Wat als je blind zou worden, maar er wel een héél goed gehoor voor terugkrijgt?

    [ bericht aangepast op 3 maart 2015 - 16:11 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ja, want ik heb geen broertje of zusje, hahah. Maar als ik een broertje of zusje zou hebben zou ik nee gekozen hebben.
    Nee, ik ben tevreden met mijn zicht en gehoor.

    Wat als je de baan van je droom zou kunnen hebben, maar nooit verliefd kunt worden.
    Ja of nee.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2015 - 16:12 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Doe toch maar niet
    Wat als je voor de rest van je leven gratis patat krijgt, maar je mag geen kroketten of frikandellen meer


    There is nothing I need, except the function to breathe

    Nee, ik lust geen van alle, haha.

    Wat als je de snelste computer ter wereld kon krijgen, maar geen andere elektronica meer mocht gebruiken.

    Ja of nee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    nee, wie zegt hoe groot dat ding is.
    Wat is er iedere dag een banaan op je hoofd valt,
    maar je dat nooit meer de afwas hoeft te doen!

    [ bericht aangepast op 3 maart 2015 - 20:00 ]


    .......