• Ik heb zojuist een geweldige app ontdekt: What if.. en nu leek het mij leuk om op quizlet dit spelletje ook te spelen.
    De eerste persoon vraagt:
    Wat als... je een magisch tapijt had.
    Maar... er nooit af zou kunnen.

    De tweede persoon antwoord dat met ja of nee en stelt de volgende vraag aan de persoon onder zich. Zo gaat het verder (:

    Ik begin:
    Wat als... Je super rijk zou zijn.
    Maar... op straat zou moeten leven.
    Ja of nee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wow, nee ik ben tevreden met België. Het is niet Syrië ofzo. :P

    Wat als je kan toveren, maar je moet de rest van je leven alleen slapen (dus niet naast je lief/echtgenoot, maar je ziet hem/haar nog wel overdag)?


    Ik wil een tuin vol egels

    Ja, graag!

    Wat als je een superheld met geweldige krachten zou kunnen worden, maar je superhelden-kostuum is een vuilniszak?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Jaa want ik zou toch ontzichtbaar zijn :P

    Wat als je nu een mobiel vindt, maar een een tracer op zit en je moet hem terug geven.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2015 - 15:29 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ja, dan krijg ik alsnog misschien een beloning!

    Wat als je de beste tv krijgt, met alle zenders, maar nooit meer computeren?

    Nee, bedankt

    Wat als van je favoriete boek/verhaal een goede film wordt gemaakt, maar Nicolas Cage is de enige optie voor de hoofdpersoon?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    NEE, zou raar zijn want het hoofdpersoon is een klein jongetje (Torak en wolf)


    Wat als je gratis voor altijd het lekkerste eten ter wereld krijgt, maar altijd wc water moest drinken?

    Ja, want wc-water is gwn schoon, ik haal het uit de wc en het is schoon... (<3 Torak&Wolf!)

    Wat als je iedere dag mensenleven redde maar iedereen je een slecht mens vind....


    .......

    Nee, dan word ik liever als een goed mens gezien zonder levens te redden.

    Wat als je alles krijgt en kan wat je wenst, maar wel drie mensen moet vermoorden?


    <3

    Meh moeilijk
    Doe maar wel, ik vermoord wel 3 criminele met de doodstraf :3

    Wat als je alle chocola in de wereld krijgt, maar elke dag een behandeling bij de tandarts moet doen


    There is nothing I need, except the function to breathe

    Nee want ik mag sowieso geen chocola :')

    Wat als je mee zou mogen doen met Wie Is De Mol en gegarandeert wint, maar de pot is -19.263 euro.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Nee want ik kijk het niet (:

    Wat als je een Xbox one krijgt, maar geen andere console mag gebruiken?

    Echt wel dat ik dat doe. Xbox for life ^^

    Wat als je een huisdier naar keuze mag die eeuwig zal leven, maar je nooit een ander dier kan hebben.

    Ik vind het best, i will always love him/her (:

    Wat als je elke dag gratis naar de dierentuin mag, maar wel alle hokken moet schoonmaken?

    Ik twijfel want ALLE hokken is wel heel veel. D: Ik zeg toch ja, maar dan voor een bepaalde periode dat ik kan volhouden. :P

    Wat als je in een film mag spelen van een bekende regisseur, maar alleen als "de dommerik"?


    Ik wil een tuin vol egels

    Why not ;')

    Wat als je een broertje of zusje mocht kiezen, maar deze jou zal haten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.