• Ik heb zojuist een geweldige app ontdekt: What if.. en nu leek het mij leuk om op quizlet dit spelletje ook te spelen.
    De eerste persoon vraagt:
    Wat als... je een magisch tapijt had.
    Maar... er nooit af zou kunnen.

    De tweede persoon antwoord dat met ja of nee en stelt de volgende vraag aan de persoon onder zich. Zo gaat het verder (:

    Ik begin:
    Wat als... Je super rijk zou zijn.
    Maar... op straat zou moeten leven.
    Ja of nee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dan houd ik het wel bij mijn eigen zusje. Nee, dus.

    Wat als je -je droomhuis mag laten bouwen, maar er zelf niet in mag wonen?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Nope, niemand mag mijn ideeen gebruiken!!!

    Wat als je een liedje zingt, dat het meest populaire liedje ter wereld word. Maar jij mag hem nooit luisteren?

    Hahaha ja.


    Wat als je jezelf kon teleporteren, maar overal waar je je naartoe teleporteerde je vijand tegen zou komen


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ja, want ik heb geen vijand :')

    Wat als je alle mogelijke boeken tot je beschikking had, maar nooit meer zou kunnen praten met je beste vriendin?


    -

    Nope


    Wat als je gratis mag winkelen, maar geen huis hebben? (en er nooit een krijgen)

    [ bericht aangepast op 6 maart 2015 - 15:32 ]

    Ja, dan ga ik wel op een cruiseschip wonen. Die ik gratis heb gewinkeld

    Wat als je in elk dier op aarde kon veranderen, maar die altijd roze met paarse stippen zal hebben?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Waarom ook niet xD

    Wat als je alles krijgt wat je maar wilt, maar iedereen die je aanraakt zal je verbranden (niet dood maar met brandwonden)


    There is nothing I need, except the function to breathe

    Náh.

    Wat als je kon teleporteren, maar telkens als je dat deed je met iemand van plek ruilde.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ja!

    Wat als... Iedereen (ook jij zelf) kon vliegen..
    Maar... Jij als enigste nooit kon lopen.


    *floats away*

    Ja.

    Wat als je van gedaante kan veranderen maar nooit meer mag eten.


    -

    Euh... Nee, toch maar niet, eten is veel te lekker =P
    Wat als je een eeuwig leven op een andere planeet met superkrachten zou kunnen hebben (waar ook al 'wezens' (mensachtigen, hoe je het wilt noemen) rondlopen),
    maar nooit meer terug naar de aarde en al je vrienden, familie en kennissen etc kunt?


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Nee, ik ben blij met mij leven zoals het nu is. :Y)

    Wat als je je favoriete acteur/actrice mag ontmoeten, maar niemand je gelooft dat je die persoon hebt ontmoet? (Met andere woorden: Vind je het belangrijk dat anderen weten of geloven dat je die persoon hebt ontmoet.)


    Ik wil een tuin vol egels

    Ja, wat kunnen mij die anderen schelen, dan heb ik toch wel mijn favoriete acteur ontmoet c:

    Wat als je voor altijd met mensen die het heerlijke Britse accent hebben, kan praten, maar je nooit meer met iemand in het Nederlands kan praten?


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Nee

    Wat als je met je favoriete artiest kon trouwen, maar nooit kinderen met diegene kan krijgen?


    Just Smile, Peace & Love

    Nee

    1 wil geen kinderen
    2 wil niet trouwen met artiest (:


    Wat als je de duurste gamecomputer ter wereld had, maar geen benen?