• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 18:20 ]

    I love it!


    26 - 02 - '16

    Me guesta :Y)
    Ik heb eergisteren een sweater van HP gekocht :3


    wat was dit ookalweer

    Awesome ^^. Ik draag nou net mijn Gryffindor shirt, haha.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Oeh, totally awesome!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Die heb ik ook ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Oooh, leuk! ^^


    I wanna be a wizard!

    Nice!
    Ik ben dus echt nog nooit in een Primark geweest.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Eruka schreef:
    Nice!
    Ik ben dus echt nog nooit in een Primark geweest.


    Moet je echt doen! Het is heeeel goedkoop en ze hebben hele coole kleren (hoodies voor 8 euro etc)

    Nice! ;D
    Ik was er laatst ook en ze hadden leuke HP dingen. Helaas lag er nergens wat van Slytherin bij. Weet iemand toevallig of het klopt dat ze daar niks van hebben, of was het misschien gewoon uitverkocht?


    Caution first, always.

    Merrill schreef:
    Nice! ;D
    Ik was er laatst ook en ze hadden leuke HP dingen. Helaas lag er nergens wat van Slytherin bij. Weet iemand toevallig of het klopt dat ze daar niks van hebben, of was het misschien gewoon uitverkocht?


    Hebben ze denk ik niet, wat ik wou ook graag een slytherin shirt, maar er was helemaal niks van Slytherin D:

    Merrill schreef:
    Nice! ;D
    Ik was er laatst ook en ze hadden leuke HP dingen. Helaas lag er nergens wat van Slytherin bij. Weet iemand toevallig of het klopt dat ze daar niks van hebben, of was het misschien gewoon uitverkocht?

    Ik heb alle shirts. Hufflepuff, Ravenclaw, Slytherin & Gryffindor ^^. Een tijd terug verkochten ze alle vier de shirts, nu zijn die geloof ik allemaal uitverkocht.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Gaaaaaf!
    Volgens mij is het tijd dat ik binnenkort weer eens naar de primark ga^^


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Die moet ik ook hebben! Hopelijk zijn alle Slytherin dingen dan niet uitverkocht ;)


    I solemly swear I'm up to no good.

    Celerity schreef:
    I love it!


    16 - 09 - '17

    Celerity schreef:
    I love it!


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"