• 'You don't really know what you're made of until a moment like that, you know, when it's kill or be killed, and there's just nothing between you and the tip of the spear.'




    De serie speelt zich 97 jaar na een nucleaire oorlog af. De enige overlevenden zijn de circa 4000 inwoners van ruimtestations die rondcirkelen boven de Aarde. De ruimtestations hebben zich gebundeld tot een geheel; "De Ark". Hulpmiddelen zijn schaars en op elk misdrijf staat de doodstraf, tenzij de dader de leeftijd van achttien nog niet heeft bereikt. 100 jeugdige bewoners, veroordeeld voor wat op de vooroorlogse Aarde relatief kleine misdaden en misdrijven zouden zijn geweest, worden nu beschouwd als "overtollig" en worden op een missie gestuurd om te testen of het aardoppervlak weer bewoonbaar is geworden.

    Die-hard fans:
    Avgeropoulos • Saartje • 16 • seizoen 2 • Lincoln, Octavia, Nyko, Nathan, Bellamy en John Murphy. •
    C6H12O6 • Kyle • 18 • seizoen 2 • Jasper, Monty, Bellamy, Clarke en Finn •
    Bellarke101 • Maxime • 16 • seizoen 2 • Bellamy, Clarke, Lincoln, Octavia en Monty •
    Andria • Ellen • 17 • seizoen 2 • Raven, Jasper, Monty en Octavia •
    DreamerN • Nathalie • 21 • seizoen 2 • Clarke, Bellamy, Jasper, Monty en Finn •
    Twisty • Michelle • 17 • seizoen 2 • Jasper, Monty, Marcus en Octavia •
    Dylazing • Sylvie • 20 • seizoen 2 • Clarke, Bellamy, Finn, Jasper en Monty •
    Mortensen • Naomi • 20 • seizoen 2 • Bellamy, Lincoln, Raven en Clarke •
    Rudoplh • Gail • 18 • seizoen 2 • Octavia en Jasper •
    Prefect • Cato • 17 • seizoen 2 • Bellamy, Lincoln, Jasper en Monty •
    lukesirwin • Natascha • 20 • seizoen 2 • Bellamy, Clarke, Jasper, Finn en Monty •
    Maleficia • Kimberley • 18 • seizoen 2 • Octavia, Bellamy en Raven •
    DecemberRain • • 16 • seizoen 2 • Bellamy •
    Shipping • Loeka • 14 • seizoen 1 •
    PVRIS • Dore • 16 • Bellamy, Jasper, Octavia, Lincoln, Monty, Finn en Clarke. •
    Barry_Kripke • Monique • 19 • seizoen 2 • Bellamy en Octavia •
    Hawking • Megan • Bellamy, Clarke, Jasper en Raven •
    Speedforce • • 21 • seizoen 2 • John Murphy, Bellamy Blake, Clarke Griffin •
    Iparis
    Rollins • Cherona • 22 • seizoen 2 • Raven, Octavia, Lincoln, Bellamy, Wick, Lexa •
    Acker • Gabriëla • 18 • seizoen 2 • Finn, Atom, Bellamy, Wick, Jasper, Octavia, Raven, Murphy •
    Velleity • Annemarije • 17 • seizoen 2 • Octavia, Jasper, Bellamy, Raven, Murphy, Lexa •



    Ships:


    Loctavia • Lincoln en Octavia
    Avgeropoulos
    Andria
    DreamerN
    Twisty
    Mortensen
    Rudoplh
    Prefect
    Maleficia
    Barry_Kripke
    Speedforce
    Dylazing
    Rollins
    Acker

    Jonty • Jasper en Monty
    C6H12O6
    Andria
    DreamerN
    Twisty
    lukesirwin

    Bellarke • Bellamy en Clarke
    Avgeropoulos
    Bellarke101
    DreamerN
    Twisty


    Mortensen
    Prefect
    lukesirwin
    Maleficia
    Barry_Kripke
    Speedforce
    Acker

    Mabby • Abby en Marcus
    Twisty
    Mortensen • stiekem
    Rollins
    Dylazing

    Ravinn • Ravin en Finn
    Mortensen

    Flarke • Finn en Clarke
    Rudoplh
    Dylazing
    Shipping
    Acker

    Rellamy • Bellamy en Raven
    DecemberRain

    Clexa • Clarke en Lexa
    C6H12O6/q]
    [q]martinski

    Twisty
    Rollins
    Velleity

    Ravick • Raven en Wick
    Cathedrals
    Avgeropoulos
    Rollins
    Acker
    Velleity

    Octatom • Atom en Octavia
    Acker

    Jaya? • Jasper en Maya
    Velleity
    Dylazing


    Want to join?

    Naam (optioneel):
    Leeftijd:
    Personage(s):
    Seizoen:
    Ship(s):

    Spoilers worden onder het spoiler knopje gezet. Ook wanneer je twijfelt.
    • Naamsveranderingen doorgeven alstublieft. •



    [ bericht aangepast op 18 april 2015 - 18:43 ]


    16 - 09 - '17

    Gonplei schreef:
    Oh. Mijn. God. Oh mijn god. Oh mijn god! Ik wil huilen.
    Fuck you Lexa. FUCK YOU


    UUUUGH. Het was ook echt totaal onverwacht.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ook wel zielig voor Octavia, ze zit nu echt tussen twee kampen in, ze voelt zich niet meer thuis bij de Skypeople en dacht een onderkomen te hebben gevonden bij de Grounders, om daar eruit gegooid te worden door Indra ): Maar je ziet haar ook bijna niet meer met Lincoln..

    Me likes Wick (: He's a great guy.


    Credendo Vides

    Ik ben boos. Heel boos en bang :l


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    DreamerN schreef:
    Ook wel zielig voor Octavia, ze zit nu echt tussen twee kampen in, ze voelt zich niet meer thuis bij de Skypeople en dacht een onderkomen te hebben gevonden bij de Grounders, om daar eruit gegooid te worden door Indra ): Maar je ziet haar ook bijna niet meer met Lincoln..

    Me likes Wick (: He's a great guy.


    Is het nou Wick of Kyle ;')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gonplei schreef:
    (...)

    Is het nou Wick of Kyle ;')


    Kyle Wick (;
    Ze hebben wat met sommige personages bij hun achternaam noemen of zo... Kijk ook maar naar Murphy, die heet dus John van voornaam xD


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Kyle Wick (;
    Ze hebben wat met sommige personages bij hun achternaam noemen of zo... Kijk ook maar naar Murphy, die heet dus John van voornaam xD


    Haha, jup. Dat klopt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gonplei schreef:
    (...)

    Is het nou Wick of Kyle ;')

    Precies wat ik me af vroeg toen ik deze reactie's las. (':


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Iparis schreef:
    Mag ik op de lijst :Y) ?


    Ja. Heb je ergens dat lijstje ingevuld, want dan kan ik er overheen gelezen hebben?


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Ja. Heb je ergens dat lijstje ingevuld, want dan kan ik er overheen gelezen hebben?


    Oh lol, ik zie die nu pas staan ;x
    Ik zal 'm zo even invullen


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cathedrals is nu Hawking.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Dit had ik echt niet zien aankomen. Lexa kon de Sky people er bij haar deal wel bij in betrekken. Ze heeft echt het hele plan overhoop gehaald.


    "There he is! It's my favorite superhero, The Retractor." Barry Kripke

    Vanavond de season finale. O.O


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Hawking schreef:
    Vanavond de season finale. O.O


    Ja, shh shh shh shh! D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gonplei schreef:
    (...)

    Ja, shh shh shh shh! D:


    Ik kan de spanning niet meer aan.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Hawking schreef:
    (...)

    Ik kan de spanning niet meer aan.


    Me neither! :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.