• 'You don't really know what you're made of until a moment like that, you know, when it's kill or be killed, and there's just nothing between you and the tip of the spear.'




    De serie speelt zich 97 jaar na een nucleaire oorlog af. De enige overlevenden zijn de circa 4000 inwoners van ruimtestations die rondcirkelen boven de Aarde. De ruimtestations hebben zich gebundeld tot een geheel; "De Ark". Hulpmiddelen zijn schaars en op elk misdrijf staat de doodstraf, tenzij de dader de leeftijd van achttien nog niet heeft bereikt. 100 jeugdige bewoners, veroordeeld voor wat op de vooroorlogse Aarde relatief kleine misdaden en misdrijven zouden zijn geweest, worden nu beschouwd als "overtollig" en worden op een missie gestuurd om te testen of het aardoppervlak weer bewoonbaar is geworden.

    Die-hard fans:
    Avgeropoulos • Saartje • 16 • seizoen 2 • Lincoln, Octavia, Nyko, Nathan, Bellamy en John Murphy. •
    C6H12O6 • Kyle • 18 • seizoen 2 • Jasper, Monty, Bellamy, Clarke en Finn •
    Bellarke101 • Maxime • 16 • seizoen 2 • Bellamy, Clarke, Lincoln, Octavia en Monty •
    Andria • Ellen • 17 • seizoen 2 • Raven, Jasper, Monty en Octavia •
    DreamerN • Nathalie • 21 • seizoen 2 • Clarke, Bellamy, Jasper, Monty en Finn •
    Twisty • Michelle • 17 • seizoen 2 • Jasper, Monty, Marcus en Octavia •
    Dylazing • Sylvie • 20 • seizoen 2 • Clarke, Bellamy, Finn, Jasper en Monty •
    Mortensen • Naomi • 20 • seizoen 2 • Bellamy, Lincoln, Raven en Clarke •
    Rudoplh • Gail • 18 • seizoen 2 • Octavia en Jasper •
    Prefect • Cato • 17 • seizoen 2 • Bellamy, Lincoln, Jasper en Monty •
    lukesirwin • Natascha • 20 • seizoen 2 • Bellamy, Clarke, Jasper, Finn en Monty •
    Maleficia • Kimberley • 18 • seizoen 2 • Octavia, Bellamy en Raven •
    DecemberRain • • 16 • seizoen 2 • Bellamy •
    Shipping • Loeka • 14 • seizoen 1 •
    PVRIS • Dore • 16 • Bellamy, Jasper, Octavia, Lincoln, Monty, Finn en Clarke. •
    Barry_Kripke • Monique • 19 • seizoen 2 • Bellamy en Octavia •
    Hawking • Megan • Bellamy, Clarke, Jasper en Raven •
    Speedforce • • 21 • seizoen 2 • John Murphy, Bellamy Blake, Clarke Griffin •
    Iparis
    Rollins • Cherona • 22 • seizoen 2 • Raven, Octavia, Lincoln, Bellamy, Wick, Lexa •
    Acker • Gabriëla • 18 • seizoen 2 • Finn, Atom, Bellamy, Wick, Jasper, Octavia, Raven, Murphy •
    Velleity • Annemarije • 17 • seizoen 2 • Octavia, Jasper, Bellamy, Raven, Murphy, Lexa •



    Ships:


    Loctavia • Lincoln en Octavia
    Avgeropoulos
    Andria
    DreamerN
    Twisty
    Mortensen
    Rudoplh
    Prefect
    Maleficia
    Barry_Kripke
    Speedforce
    Dylazing
    Rollins
    Acker

    Jonty • Jasper en Monty
    C6H12O6
    Andria
    DreamerN
    Twisty
    lukesirwin

    Bellarke • Bellamy en Clarke
    Avgeropoulos
    Bellarke101
    DreamerN
    Twisty


    Mortensen
    Prefect
    lukesirwin
    Maleficia
    Barry_Kripke
    Speedforce
    Acker

    Mabby • Abby en Marcus
    Twisty
    Mortensen • stiekem
    Rollins
    Dylazing

    Ravinn • Ravin en Finn
    Mortensen

    Flarke • Finn en Clarke
    Rudoplh
    Dylazing
    Shipping
    Acker

    Rellamy • Bellamy en Raven
    DecemberRain

    Clexa • Clarke en Lexa
    C6H12O6/q]
    [q]martinski

    Twisty
    Rollins
    Velleity

    Ravick • Raven en Wick
    Cathedrals
    Avgeropoulos
    Rollins
    Acker
    Velleity

    Octatom • Atom en Octavia
    Acker

    Jaya? • Jasper en Maya
    Velleity
    Dylazing


    Want to join?

    Naam (optioneel):
    Leeftijd:
    Personage(s):
    Seizoen:
    Ship(s):

    Spoilers worden onder het spoiler knopje gezet. Ook wanneer je twijfelt.
    • Naamsveranderingen doorgeven alstublieft. •



    [ bericht aangepast op 18 april 2015 - 18:43 ]


    16 - 09 - '17

    Croyance schreef:
    Ik heb 3 of 4 episodes gezien van 'The 100', ik vind het verhaallijn erg leuk, maar ik irriteer me dood aan Clarke. Ze is echt een zeur, bemoeial en betweeter.
    Daar in tegen vind ik Octavia, de jongen met de bril en zijn chineese beste vriend wel leuk. Nu heb ik nog geen idee hoe alles gaat lopen, maar ik ben wel van plan het door te blijven kijken.
    De jongen met de bril is Jasper en die "Chinese" (eigenlijk koreaans :p) is Monty (: zij zijn echt geweldig!
    Ik raad je ook echt aan verder te kijken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ow ja, ik blij kijken, ik hoop alleen dat de hoofdpersonage minder vervelend word.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Croyance schreef:
    Ow ja, ik blij kijken, ik hoop alleen dat de hoofdpersonage minder vervelend word.


    Eeehm, het is dat ik niet wil spoilen, haha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Omfg. Deze aflevering was echt niet cool, holy shit. Mijn respect voor Clarke is wel weer een beetje terug. Maar Raven :< Ik ben echt niet klaar voor de laatste aflevering.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Omg, wat een aflevering! Lexa is echt een bitch zeg Ö


    16 - 09 - '17

    Aaaaand the Clexa ship is sinking. Fucking hell.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Onverwacht, maar ooooh. Verschrikkelijk. Wel meer kans voor Bellarke.. ^^


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    And this is why I never liked Lexa... >.<
    Kan echt niet wachten op de volgende aflevering en ik heb het gevoel dat er nog een 'hoofdpersoon' doodgaat :x


    Credendo Vides

    Ik heb zo'n hekel aan Lexa nu... En ik heb al pijn in mijn buik bij de gedachte dat volgende week de laatste aflevering is en we dan weer weet ik hoelang moeten wachten. Volgende aflevering ziet er wel keispannend uit.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Must. Avoid. Spoilers. Until. monday.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gonplei schreef:
    Must. Avoid. Spoilers. Until. monday.


    Zo lang, shit ö


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Zo lang, shit ö

    Jaaa! :c
    En als het echt tegenzit, dan is het pas dinsdag, haha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gonplei schreef:
    (...)
    Jaaa! :c
    En als het echt tegenzit, dan is het pas dinsdag, haha


    Oh no Ö


    16 - 09 - '17

    Mag ik op de lijst :Y) ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oh. Mijn. God. Oh mijn god. Oh mijn god! Ik wil huilen.

    Fuck you Lexa. FUCK YOU


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.