• 'You don't really know what you're made of until a moment like that, you know, when it's kill or be killed, and there's just nothing between you and the tip of the spear.'




    De serie speelt zich 97 jaar na een nucleaire oorlog af. De enige overlevenden zijn de circa 4000 inwoners van ruimtestations die rondcirkelen boven de Aarde. De ruimtestations hebben zich gebundeld tot een geheel; "De Ark". Hulpmiddelen zijn schaars en op elk misdrijf staat de doodstraf, tenzij de dader de leeftijd van achttien nog niet heeft bereikt. 100 jeugdige bewoners, veroordeeld voor wat op de vooroorlogse Aarde relatief kleine misdaden en misdrijven zouden zijn geweest, worden nu beschouwd als "overtollig" en worden op een missie gestuurd om te testen of het aardoppervlak weer bewoonbaar is geworden.

    Die-hard fans:
    Avgeropoulos • Saartje • 16 • seizoen 2 • Lincoln, Octavia, Nyko, Nathan, Bellamy en John Murphy. •
    C6H12O6 • Kyle • 18 • seizoen 2 • Jasper, Monty, Bellamy, Clarke en Finn •
    Bellarke101 • Maxime • 16 • seizoen 2 • Bellamy, Clarke, Lincoln, Octavia en Monty •
    Andria • Ellen • 17 • seizoen 2 • Raven, Jasper, Monty en Octavia •
    DreamerN • Nathalie • 21 • seizoen 2 • Clarke, Bellamy, Jasper, Monty en Finn •
    Twisty • Michelle • 17 • seizoen 2 • Jasper, Monty, Marcus en Octavia •
    Dylazing • Sylvie • 20 • seizoen 2 • Clarke, Bellamy, Finn, Jasper en Monty •
    Mortensen • Naomi • 20 • seizoen 2 • Bellamy, Lincoln, Raven en Clarke •
    Rudoplh • Gail • 18 • seizoen 2 • Octavia en Jasper •
    Prefect • Cato • 17 • seizoen 2 • Bellamy, Lincoln, Jasper en Monty •
    lukesirwin • Natascha • 20 • seizoen 2 • Bellamy, Clarke, Jasper, Finn en Monty •
    Maleficia • Kimberley • 18 • seizoen 2 • Octavia, Bellamy en Raven •
    DecemberRain • • 16 • seizoen 2 • Bellamy •
    Shipping • Loeka • 14 • seizoen 1 •
    PVRIS • Dore • 16 • Bellamy, Jasper, Octavia, Lincoln, Monty, Finn en Clarke. •
    Barry_Kripke • Monique • 19 • seizoen 2 • Bellamy en Octavia •
    Hawking • Megan • Bellamy, Clarke, Jasper en Raven •
    Speedforce • • 21 • seizoen 2 • John Murphy, Bellamy Blake, Clarke Griffin •
    Iparis
    Rollins • Cherona • 22 • seizoen 2 • Raven, Octavia, Lincoln, Bellamy, Wick, Lexa •
    Acker • Gabriëla • 18 • seizoen 2 • Finn, Atom, Bellamy, Wick, Jasper, Octavia, Raven, Murphy •
    Velleity • Annemarije • 17 • seizoen 2 • Octavia, Jasper, Bellamy, Raven, Murphy, Lexa •



    Ships:


    Loctavia • Lincoln en Octavia
    Avgeropoulos
    Andria
    DreamerN
    Twisty
    Mortensen
    Rudoplh
    Prefect
    Maleficia
    Barry_Kripke
    Speedforce
    Dylazing
    Rollins
    Acker

    Jonty • Jasper en Monty
    C6H12O6
    Andria
    DreamerN
    Twisty
    lukesirwin

    Bellarke • Bellamy en Clarke
    Avgeropoulos
    Bellarke101
    DreamerN
    Twisty


    Mortensen
    Prefect
    lukesirwin
    Maleficia
    Barry_Kripke
    Speedforce
    Acker

    Mabby • Abby en Marcus
    Twisty
    Mortensen • stiekem
    Rollins
    Dylazing

    Ravinn • Ravin en Finn
    Mortensen

    Flarke • Finn en Clarke
    Rudoplh
    Dylazing
    Shipping
    Acker

    Rellamy • Bellamy en Raven
    DecemberRain

    Clexa • Clarke en Lexa
    C6H12O6/q]
    [q]martinski

    Twisty
    Rollins
    Velleity

    Ravick • Raven en Wick
    Cathedrals
    Avgeropoulos
    Rollins
    Acker
    Velleity

    Octatom • Atom en Octavia
    Acker

    Jaya? • Jasper en Maya
    Velleity
    Dylazing


    Want to join?

    Naam (optioneel):
    Leeftijd:
    Personage(s):
    Seizoen:
    Ship(s):

    Spoilers worden onder het spoiler knopje gezet. Ook wanneer je twijfelt.
    • Naamsveranderingen doorgeven alstublieft. •



    [ bericht aangepast op 18 april 2015 - 18:43 ]


    16 - 09 - '17

    Florrie schreef:
    (...)

    Haha nice, mijn moeder keek samen met mij altijd naar Merlin xp


    Ik kijk Merlin door mijn moeder. :'D


    Danmarks Dynamite.

    Acker schreef:
    (...)

    Ik kijk Merlin door mijn moeder. :'D


    Haha


    16 - 09 - '17

    Acker schreef:
    (...)

    Ik denk dat het komt dat ik al weken lang loop te zeggen dat ik hem Hummels wil noemen, haha.
    Mijn moeder kijkt de serie, dus ze weet wie het is, mja.
    - Oh gosh trouwens, mijn moeder begon vanmiddag ineens tegen mijn vriendin: 'Ja, kijk jij the 100. Is echt een hele leuke serie. Ik kijk het samen met Gab.' Fantastisch. :'D Jasper is haar fave.


    Haha leuk zo'n moeder. Ik kijk het ook samen met mijn ma, hahah. Haar favo is Bellamy :Y)

    Merliiin! *O* keek ik ook met mijn ma ;')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eerst zat ze telkens 'ah die serie' enzo toen ik het erover had. En toen had ik Popcorn Time gedownload bc ik was nieuwsgierig en toen ging ik haar overhalen om te kijken, omdat we niet konden kiezen wat we gingen kijken. Mwhihi.


    Danmarks Dynamite.

    Ahh jaloers. Ik heb een keer geprobeerd om Game of Thrones met mama te kijken, maar dat mislukte gigantisch.

    Kan iemand me even uitleggen wat het nou precies is met dat charity project? Ik zag dat als ze 7k vanavond hadden dat er dan verassingen komen.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Mag Murphy bij mijn lijstje. c:


    Danmarks Dynamite.

    Acker schreef:
    Mag Murphy bij mijn lijstje. c:


    Done

    @Megs, ik weet er zelf niet veel van ;s


    16 - 09 - '17

    Mechanic schreef:
    Ahh jaloers. Ik heb een keer geprobeerd om Game of Thrones met mama te kijken, maar dat mislukte gigantisch.

    Kan iemand me even uitleggen wat het nou precies is met dat charity project? Ik zag dat als ze 7k vanavond hadden dat er dan verassingen komen.


    De charity project is letterlijk vertaald het goede doel project. Als je mee doet stem je in om je in te zetten voor goede doelen in hoeverre jij hieraan mee kunt/wilt werken. Het is een project om de wereld te verbeteren uit de staat waarin hij nu verkeert. ^-^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    Danmarks Dynamite.

    That ending tho ;')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Thomas maakt mij zo blij. Vind het leuk dat hij er bij zit. c:
    En ik heb vandaag ook mijn foto gepost!


    Danmarks Dynamite.

    Ging jij niet slapen, Kyle? Haha


    16 - 09 - '17

    Acker schreef:
    Thomas maakt mij zo blij. Vind het leuk dat hij er bij zit. c:
    En ik heb vandaag ook mijn foto gepost!



    Nice Gabs


    16 - 09 - '17

    Florrie schreef:
    Ging jij niet slapen, Kyle? Haha


    Busted! ;')
    Ja hahah maar Q leidlijd af


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Flashing schreef:
    (...)

    De charity project is letterlijk vertaald het goede doel project. Als je mee doet stem je in om je in te zetten voor goede doelen in hoeverre jij hieraan mee kunt/wilt werken. Het is een project om de wereld te verbeteren uit de staat waarin hij nu verkeert. ^-^


    Jaa, tot zover had ik het wel door! Maar met die opdrachten enzo, ik las iets over bloed doneren, dat soort opdrachten. Maar ik ga binnenkort maar eens de twitter nalezen dan, want ik ben echt late to the party hiermee haha.


    && Aw, dat einde inderdaad. Cutie.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )